Skrevet av Emne: RYP- kjedelig?  (Lest 7430 ganger)

Utlogget Bat

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

RYP- kjedelig?
« : 24. oktober 2012, 20:00 »
Tenkte å dele mine erfaringer med dere på forumet, jeg har trent RYP i 6 uker nå, resultatene er bra men jeg er personlig veldig lei av det ensformede programmet, samme øvelsene 3 ganger i uken. Jeg syntes det var et hardt program å følge ettersom jeg for min del trenger litt variasjon på øvelser osv. så mistet fort motivasjonen underveis. r. Mest sansynelig vis vill dette være det supre programmet for noen mens for andre vill det kansje bli fort kjedelig og ensformet.Jeg sier ikke at dette er noe som gjelder alle å jeg er ikke en erfaren utøver så jeg taler bare ut over egene erfaringe


Cheesy

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: RYP- kjedelig?
« #1 : 24. oktober 2012, 22:44 »
De fleste blir motivert av å se resultat. Alle nybegynnerprogram er ensformige, fordi det er det som fungerer best når man er på det stadiet.

Du kan jo sjekke ut stronglifts 5x5 og se hvordan du trives med det. I min mening bedre enn nyeste utgave av RYP, gitt fokus på store tunge løft.

Utlogget Bat

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

Sv: RYP- kjedelig?
« #2 : 24. oktober 2012, 23:43 »
De fleste blir motivert av å se resultat. Alle nybegynnerprogram er ensformige, fordi det er det som fungerer best når man er på det stadiet.

Du kan jo sjekke ut stronglifts 5x5 og se hvordan du trives med det. I min mening bedre enn nyeste utgave av RYP, gitt fokus på store tunge løft.


Ja, jeg er veldig enig i det du sier! har fått ordnet et program fra en personlig trener som inneholder  forskjellige treningsøkter per dag 4 ganger i uka. Funker veldig fint for meg mens jeg har flere kompiser som er super fan av RYP! RYP var absolut en god start på treningskarieren min ettersom man får bygd opp en generel styrke. Men er ikke noe jeg personlig vill anbefale til noen som har en generel styrke  Cheesy

Utlogget vidart

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 961
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 961

  • Personality sucks...
Sv: RYP- kjedelig?
« #3 : 28. oktober 2012, 23:38 »
RYP er bra for de aller fleste, og mye av grunnen til dette er at det er for mange et treningsprogram i et skikkelig system. Første gangen jeg trente RYP økte jeg mye, men dette skyldes hovedsaklig det at jeg for første gang trente systematisk med jevn progresjon i alle øvelser.

Som alle kålhoder trente jeg etter dagsformen og prøvde å perse i flere øvelser på fast basis men det resultat at jeg ikke økte nevneverdig mye i noen av de store øvelsene på flere år.

Å trene de samme øvelsene på hver eneste økt er kanskje ikke så artig, men motivasjonen til å fortsette finner man i en bedre fysikk samt nye maksløft etter endt program. Det er uansett bare snakk om 6 uker med trening.

Det er bare å trekke tommelen ut å rompe å holde ut til programmet er avsluttet!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!