Skrevet av Emne: Jack3d Micro erfaringstråd  (Lest 2378 ganger)

Utlogget Roobert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Jack3d Micro erfaringstråd
« : 24. september 2012, 22:40 »
Skulle ønsket jeg kunne starte med en egen erfaring med dette nye produktet som nå er på markedet. Var nylig i svinesund og de får nå ikke igjen vanlig Jack3d eller Super charged, og det endte opp med craze men jeg er ikke så begeistret.

Uansett, her er det hva Jack3d Micro kan by på isåfall:

Produktet:

http://www.cheapuksupplements.com/catalogue/shop-by-category-pre-workout-and-energy-energy-and-performance/usplabs-jack3d-micro-146-g

3,4-dihydroxycinnamic acid

This particular compound is an antioxidative polyphenol found in a variety of foods (coffee, citrus foods, etc) and has multiple benefits. For one, it may enhance the bioavailability of the norcoclaurine in the formula, allowing for greater efficacy (25). It does this by inhibiting catecholamine o-methyltransferase (COMT), the enzyme that degrades the catecholamines and other related compounds responsible for the stimulant effects seen with stimulant type compounds. This can translate not only to a greater stimulant effect, but a longer lasting effect as well...

Secondly, it has also been shown to increase eNOS activity while also enhancing the formation of NO from nitrite by acting as a reducing agent (26,27). Thus, it can increase NO formation through the two main mechanisms through which NO is formed! If this weren’t enough, it also has a CNS stimulant effect on its own (36,37). Yet, when combined with caffeine, it may actually increase the stimulant effects of caffeine as well!


Norcoclaurine

The compound is found in a variety of plants, including Nandina domestica, Aconitum carmichaeli, Asarum heterotropoides, and Nelumbo nucifera. It’s known to be a beta 2-adrenoceptor agonist (28). However, unlike most beta 2-adrenoceptor agonists, this compound does not cause vasoconstriction nor is it thought to increase blood pressure (38-40)…In fact, the compound acts as a vasodilator (41), so instead of hampering your pumps, it can actually enhance them. Essentially, you can have your cake and eat it too!

(Ref: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=147179283&page=1 )


Kom gjerne med erfaring når dere kommer rundt til Jack3d Micro

Utlogget 100%ren

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

"If you always do what you've always done..you'll always get what you always got"
-Ronnie Coleman

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Jack3d Micro erfaringstråd
« #2 : 12. oktober 2012, 12:36 »
Jeg har brukt Jack3d Micro flere ganger nå og må si at jeg er veldig imponert så langt!Pump,styrke og veldig bra med energi på kun 1 scoop!Merket også at man svetter mye så kanskje den hjelper litt med fettforbrenning også?

Utlogget Roobert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Sv: Jack3d Micro erfaringstråd
« #3 : 14. oktober 2012, 21:56 »
Jeg har brukt Jack3d Micro flere ganger nå og må si at jeg er veldig imponert så langt!Pump,styrke og veldig bra med energi på kun 1 scoop!Merket også at man svetter mye så kanskje den hjelper litt med fettforbrenning også?

Preworkout tilskudd har en sentralstimulerende effekt noe som gir et mye høyere aktivitetsnivå, som bidrar til å øke energiforbruket, som igjen påvirker fettforbrenningen ved riktig kosthold.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!