Skrevet av Emne: 3T diskriminerer og forskjellsbehandler kundene sine  (Lest 2309 ganger)

Utlogget Muscles

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 152
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 152

  • Go hard or go home!
Trente i singlett på 3T i dag, diskuterte litt med dem og den regelen deres om at det kun er lov for damer å trene i singlet...

De sa enten at enten så må jeg bruke t-skjorte, eller så må vi si opp kontrakten. Det ble til at kontrakten ble sagt opp :p Hvorfor skal ikke jeg få trene i hva jeg vil når andre kunder (damer) får lov til det, og jeg har betalt akkurat like mye? De gjør forskjell på kundene sine....

Og argumentet for at det ikke var lov med singlett hadde ingenting med hygiene å gjøre, det var at andre kunder blir "skremt" bort...mest tåpelige argumentet jeg noen gang har hørt! Så sa han jeg snakka med "Vi vil ikke ha noen kaliber tilstander her" Skjønte ikke hva han mente med kalibur tilstander, så begynte han å forklare meg at det var bare folk som dopet seg og brukte singletter og at det skadet miljøet osv.....Tar dere ikke dopingtester da, spurt jeg. Jo, men det var ikke nok mente han. Latterlig:p

Nå blir det Sats eller Elixia, for å slippe sånne her usaklige regler :p Kundene bør få trene i hva de vil,  singlet er behagelig å ha på, gir mer bevegelighet og du ser at du gjør øvelsene mer riktig, burde være en selvfølge å få trene i hva man vil....

Utlogget Muscles

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 152
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 152

  • Go hard or go home!
Trente i singlett på 3T i dag, diskuterte litt med dem og den regelen deres om at det kun er lov for damer å trene i singlet...

De sa enten at enten så må jeg bruke t-skjorte, eller så må vi si opp kontrakten. Det ble til at kontrakten ble sagt opp :p Hvorfor skal ikke jeg få trene i hva jeg vil når andre kunder (damer) får lov til det, og jeg har betalt akkurat like mye? De gjør forskjell på kundene sine....

Og argumentet for at det ikke var lov med singlett hadde ingenting med hygiene å gjøre, det var at andre kunder blir "skremt" bort...mest tåpelige argumentet jeg noen gang har hørt! Så sa han jeg snakka med "Vi vil ikke ha noen kaliber tilstander her" Skjønte ikke hva han mente med kalibur tilstander, så begynte han å forklare meg at det var bare folk som dopet seg og brukte singletter og at det skadet miljøet osv.....Tar dere ikke dopingtester da, spurt jeg. Jo, men det var ikke nok mente han. Latterlig:p

Nå blir det Sats eller Elixia, for å slippe sånne her usaklige regler :p Kundene bør få trene i hva de vil,  singlet er behagelig å ha på, gir mer bevegelighet og du ser at du gjør øvelsene mer riktig, burde være en selvfølge å få trene i hva man vil....

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Honnør for å være prinsippfast.

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Huffda lille pusekatten. Det der skulle du nesten ringt TV2 hjelper deg om.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Muscles

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 152
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 152

  • Go hard or go home!
Huffda lille pusekatten. Det der skulle du nesten ringt TV2 hjelper deg om.

Kanskje det Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!