Skrevet av Emne: Handel i Sverige !  (Lest 1785 ganger)

Utlogget Roy Andre

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 48
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 48

  • I ate alot of chicken, and became a BIFF
Handel i Sverige !
« : 04. oktober 2012, 09:52 »
Hei !
Jeg skal til Sverige neste uke, så lurer jeg på hva er dere kan anbefale meg så jeg kan ta med hjem av varer. Gjerne gi navn på produktene osv. hva det er Wink

For eks:
Forskjellige typer kosttilskudd
Billig kjøtt
osv.

Hadde vært kjekt om noen kunne gi noen tips til hva som er vært å få med seg ! Smiley
Selger dem foresten Walden farmers produkter der?

Royærn ! Smiley

Utlogget echris

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 36

Sv: Handel i Sverige !
« #1 : 04. oktober 2012, 17:09 »
Ville tatt med meg noen bokser Craze! Funker fjell som energibooster Wink

Spørs veldig hva du er ute etter av supplementer og hvilket mål du har da. (redusere fett, bulke osv)

Ang. Walden farmers har jeg ingen informasjon om det. Du kan evt søke for å se selv på google.
Hadde jeg vært i sverige nå hadde jeg lastet bilen full av kylling og rent kjøtt! Jo mer jo bedre Smiley

Utlogget Roy Andre

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 48
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 48

  • I ate alot of chicken, and became a BIFF
Sv: Handel i Sverige !
« #2 : 04. oktober 2012, 18:27 »
Kjøtt skal det bli Smiley Craze, er det omtrent det samme som jack3d ? men den inne holder ikke Dmaa. etter som jeg har forstått ihvertfall.  Jeg er på bulk så noe du personlig kunne anbefale av kosttilskudd uten om gainer.

 vil få det meste av næringen igjennom mat. men noen gode proteinpulver må jeg ha(tips)?. er så forbanna dyrt med protein rik mat her i Norge. begynner å bli drit lei av Xtra produktene av torsk,sei osv...

vet du prisen på kylling å svinekjøtt for eks. i Sverige ?
å angående Walden-produktene så finnes det ikke i Sverige ifølge en tråd så jeg fant på google Sad

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: Handel i Sverige !
« #3 : 04. oktober 2012, 18:34 »
Hei hei.. Jeg kjøper som regel en del ytrefileet av svin i Sverige.. Bra pris og nydelig smak! Finnes i svære pakker delt i 4 "porsjonspakker" med 2 svære biffer i hver "porsjonspakke"... (frosne)   Ikke kjøp kylling fileeter i Sverige! Smaker høgg! fulle av fett og fæle!  Hehe!

Om du liker Red-bull så er powerking et bra,billig og minst like godt! Smiley
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Roy Andre

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 48
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 48

  • I ate alot of chicken, and became a BIFF
Sv: Handel i Sverige !
« #4 : 04. oktober 2012, 19:02 »
Ytrefilet er skamdigg, må se om jeg får tak i noen pakker av det Smiley ! Men ang kyllingen så finnes det vel forskjellig kvalitet på dem? Dem kan da ikke abre selge kylling som smaker drit å er fulle i fett? høres rart ut. jeg har aldrig smakt kylling fra sverige, men jeg må hvertfall kjøpe en pakke for å smake Smiley

Husker du prisen / Vekten på ytrefileen? Smiley)) !

Utlogget Blackday

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 657
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 657

Sv: Handel i Sverige !
« #5 : 04. oktober 2012, 19:56 »
kronfågelen selger noen hvite pakker med 2 kg kylling file, bare hatt gode opplevelser med fugl fra dem, 2kg koster ca 125 nok, kontra norske priser som er? 109kr for 400 G ?

de selger også 2 kg's pakker med kyllig lår(ser ut som strutse lår) for 30kr var det vel?

hamstre mat! have fun

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: Handel i Sverige !
« #6 : 05. oktober 2012, 12:18 »
Ytrefilet er skamdigg, må se om jeg får tak i noen pakker av det Smiley ! Men ang kyllingen så finnes det vel forskjellig kvalitet på dem? Dem kan da ikke abre selge kylling som smaker drit å er fulle i fett? høres rart ut. jeg har aldrig smakt kylling fra sverige, men jeg må hvertfall kjøpe en pakke for å smake Smiley

Husker du prisen / Vekten på ytrefileen? Smiley)) !

Vet i hvertfall at de jeg kjenner som har handlet kyllingfilet rett over grensen fra Trondheim på Storlien er misfornøyde... Mulig det finnes andre typer, De ser kjempebra ut! helt til du har stekt dem og skal putte  dem i kjeften :p  Si ifra om du finner noen som er digg! Husker desverre ikke prisen på ytrefileeten, Husker bare at den er billig og meget bra!
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Roy Andre

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 48
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 48

  • I ate alot of chicken, and became a BIFF
Sv: Handel i Sverige !
« #7 : 05. oktober 2012, 17:06 »
kronfågelen selger noen hvite pakker med 2 kg kylling file, bare hatt gode opplevelser med fugl fra dem, 2kg koster ca 125 nok, kontra norske priser som er? 109kr for 400 G ?

de selger også 2 kg's pakker med kyllig lår(ser ut som strutse lår) for 30kr var det vel?

hamstre mat! have fun
Hva hvertfall ikke noe spesielt dyrt Smiley) ! i norge koster en pakke med 1,1kg fra prior 96kr. hvertfall på rimi Smiley

Utlogget Roy Andre

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 48
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 48

  • I ate alot of chicken, and became a BIFF
Sv: Handel i Sverige !
« #8 : 05. oktober 2012, 17:12 »
Vet i hvertfall at de jeg kjenner som har handlet kyllingfilet rett over grensen fra Trondheim på Storlien er misfornøyde... Mulig det finnes andre typer, De ser kjempebra ut! helt til du har stekt dem og skal putte  dem i kjeften :p  Si ifra om du finner noen som er digg! Husker desverre ikke prisen på ytrefileeten, Husker bare at den er billig og meget bra!
Jeg er ikke så vanskelig når det kommer til smak av mat, eneste jeg ikke har klart å få ned er en pakke med Pultost, smakte drit !!så skal nok få ned kyllingen om jeg ikke bommer helt, men satser på å treffer blink på en pakke med kylling som smaker godt!

Beskjed skal du få ! Smiley
Ytrefileen kan da ikke være så dyr, så en pakke skal ihvertfall bli med hjem i matlageret.
Cheesy Cheesy Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!