Skrevet av Emne: Hjelp meg å deff. Vær så snill!  (Lest 3943 ganger)

Utlogget JohanFredrik

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 149

Sv: Hjelp meg å deff. Vær så snill!
« #15 : 07. oktober 2012, 02:33 »
er ikke bra å drikke overdrevent mye med kaffe, føler jeg har mast nok om vann allerede men er greit å si at kaffe er veldig vanndrivende så du kan vel si at hvis du drikker en kopp med kaffe mister du kanskje 2 kopper med veske i kroppen what (usikker på hvor mye, men du mister mer enn det du får i deg fra kaffe) stemmer det at du går lettere ned i vekt grunnet koffeinet, det øker pulsen siden det er et oppkvikkende stoff og hvis pulsen øker så øker samt forbrenningen så istede for å øke forbrenningen med å drikke kaffen er det heller bedre å ta seg en løpetur  biggrin men kaffe er greit så lenge det er innenfor rimelige grenser (2-3kopper om dagen, max vil jeg si)

MEN KAFFE ER IKKE SLANKEKUR !! det vil jeg si er høyst uhyggelig for helsa di om du gikk den veien  Grin
logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=124377.0
født 1995
vekt 77kg
rykk 104kg
støt 128kg
knebøy 170kg
markløft 180kg

sølv- nordisk mesterskap i vektløfting ungdom 2012
Norgesmester i vektløfting ungdom -77kg 2012

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!