Skrevet av Emne: Slette bruker  (Lest 13351 ganger)

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Slette bruker
« #30 : 07. oktober 2012, 19:47 »
Klovn. Snakker om å dra alle under en kam. Tviler strekt på at du vet hva du snakker om her.
Hei din språkklovn:

Det heter
Skjære alle over én (samme) kam.
Det var opprinnelig et uttrykk fra hårskjærere, nå har det overført betydning: behandle eller bedømme alle på samme summariske måte, felle samme nedsettende dom over alle.
Norsk riksmålsordbok viser til sitater fra Ibsen og Dagbladet i 1933.

Aschehoug og Gyldendals store norske ordbok sier: man kan ikke skjære alle over èn kam. = ikke behandle eller anse alle på samme måte
http://biblioteksvar.no/arkiv/viewdialog.php?id=18551
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Slette bruker
« #31 : 07. oktober 2012, 19:58 »
For ikke å snakke om de som aldri har skrevet et eneste innlegg før men kommer inn her og forlanger å slettes Tongue

Hehe de som tenker litt lenger enn nesa rekker forstår nok fint grunnen, håper jeg: ) men det er nå så
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Slette bruker
« #32 : 07. oktober 2012, 20:02 »
Jeg driter egentlig en lang en i det som skjer med FB/TF akkurat nå. Aldri hatt bruker på FB, men leser en eller annen artikkel.

Men det er pga. nisser som ovenfor (Rex Rodney)  jeg er litt fed up av TF. Greit at det kommer slike kommentarer, det kan man ikke unngå, men moderatorer bør være litt mer på tå hev så forumet ikke blir søpla ned.

Hva som står i loggen til hver enkelt gir jeg en lang banan i, Det er som regel internt mellom treningskamerater, Ofte jeg drar på smilebåndet av Fenrikflink og Halvmeterns interne kommentarer.

Bare få litt bedre moderering. Litt mer kontroll på trollene. Blir litt slitsomt i lengden.
Smil med det smilet du har.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Slette bruker
« #33 : 07. oktober 2012, 20:03 »
Hehe de som tenker litt lenger enn nesa rekker forstår nok fint grunnen, håper jeg: ) men det er nå så

Ja jeg forstår jo at det er prinsipielt. Det er like fullt tåpelig. Litt som at du er blitt moderator med bare 600 poster.


EmyR

  • Gjest
Sv: Slette bruker
« #34 : 07. oktober 2012, 20:05 »
Hei din språkklovn:

Det heter
Skjære alle over én (samme) kam.
Det var opprinnelig et uttrykk fra hårskjærere, nå har det overført betydning: behandle eller bedømme alle på samme summariske måte, felle samme nedsettende dom over alle.
Norsk riksmålsordbok viser til sitater fra Ibsen og Dagbladet i 1933.

Aschehoug og Gyldendals store norske ordbok sier: man kan ikke skjære alle over èn kam. = ikke behandle eller anse alle på samme måte
http://biblioteksvar.no/arkiv/viewdialog.php?id=18551

"Dra" alle over en kam har flere treff enn "skjære" på google, men fint forsøk på å spore totalt av når du driter deg ut med din bastante uvitenhet. Crewet i FB er langt ifra dopingliberale. Du skjærer dessverre alle over en kam (som det så fint heter ...) når du sier det. Igjen - klovn.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Slette bruker
« #35 : 07. oktober 2012, 20:09 »
"Dra" alle over en kam har flere treff enn "skjære" på google, men fint forsøk på å spore totalt av når du driter deg ut med din bastante uvitenhet. Crewet i FB er langt ifra dopingliberale. Du skjærer dessverre alle over en kam (som det så fint heter ...) når du sier det. Igjen - klovn.
Er jeg en klovn når jeg hevder at FB er dopingliberal..? Er det ikke dopingliberalt å hente inn mr. X igjen til å skrive artikler når han tidligere er dømt for omsetning av AAS og nå er siktet i Norges største dopingsak..? Nå sier jeg som man gjør på barneskolen, det er du som er klovn Smiley
Education is important, but big biceps are importanter.

EmyR

  • Gjest
Sv: Slette bruker
« #36 : 07. oktober 2012, 20:11 »
Er jeg en klovn når jeg hevder at FB er dopingliberal..? Er det ikke dopingliberalt å hente inn mr. X igjen til å skrive artikler når han tidligere er dømt for omsetning av AAS og nå er siktet i Norges største dopingsak..? Nå sier jeg som man gjør på barneskolen, det er du som er klovn Smiley

Nei, det er ikke dopingliberalt. Man kan si hvor mye man vil om Robert og hans handlinger, men når 98% av brukerne av FB ville ha han og hans artikler tilbake er vel det det smarteste trekket. Det hadde virket mot sin hensikt og stengt han ute i kulden ..

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Slette bruker
« #37 : 07. oktober 2012, 20:31 »
Han hadde vel opprettet et konkurrerende forum og så ville det første forumet ha ligget dødt. Det høres sånn ut iallfall.
 
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
Sv: Slette bruker
« #38 : 07. oktober 2012, 20:53 »
kan noen forklare meg hva denne saken dreier seg om?

he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Slette bruker
« #39 : 07. oktober 2012, 21:34 »
Denne saken handler vel om at fitnessbloggen føler seg truet av at vi har registrert fitnessloggen.no da vi har planer om å starte en webapplikasjon for å logge trening av den dedikerte sorten (ikke løping osv) og da var Fitness og Logg de fortrukne ordene.

Ettersom Fitnessbloggen truer med ditt og datt er vi sett oss nødt til å registrere treningsloggen.no også for å beskytte våre planer, selv om det er Fitness som er et mer passende navn til tjensten.

Vi har aldri hatt intensjon om å videresende fitnessloggen til treningsforum, og har aldri gjort det heller men vi får se hva domeneklagenemda sier til saken.
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

Sv: Slette bruker
« #40 : 07. oktober 2012, 21:42 »
Dæven så sippete folk skulle være da, jeg ser ingen problemer med at de sensurer et annet nettsted. Personlig for meg er TF beste treningsforumet jeg har vært borti.


Number1 slett Emyr ettersom at han ønsker det. Er ingen vits i å dra tråden noe lenger. Slett han, steng tråden. Slikt som dette skal sendes på PM til en admin ikke lages en tråd av.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Slette bruker
« #41 : 07. oktober 2012, 21:53 »
Her er jeg uenig med deg, Toreto!  Jeg har ingen klar formening om hvilken side som jeg står på her.  Til det kjenner jeg bakgrunnen alt for dårlig.  Men sånne debatter som dette, hører definitivt hjemme her ute i plenum.  Brukere av forumet bør kunne vite hva som er politikken til administratorene i saker som denne.  Brukere av formumet bør også kunne kritisere administratorene krast dersom de ønsker det.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

EmyR

  • Gjest
Sv: Slette bruker
« #42 : 07. oktober 2012, 22:03 »
Dæven så sippete folk skulle være da, jeg ser ingen problemer med at de sensurer et annet nettsted. Personlig for meg er TF beste treningsforumet jeg har vært borti.


Number1 slett Emyr ettersom at han ønsker det. Er ingen vits i å dra tråden noe lenger. Slett han, steng tråden. Slikt som dette skal sendes på PM til en admin ikke lages en tråd av.


Er jo åpenbart flere som vil slettes, så er jo greit at tråden er oppe. Har snakket med number1 på PM og han spurte om jeg var sikker, hvorpå jeg sa: ja. Men er fortsatt aktiv .. tipper de har nok å sette hendene i akkurat nå, men emyr er nok død til i morgen tidlig.

Ønsker alle alt godt. Stian, Even, Maevar, Amadon, Sitronsaft, Mercenary,  og alle andre, SMASK all homo <3

Lykke til treningsforum Smiley

Utlogget GunnarP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 208
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 208

Sv: Slette bruker
« #43 : 07. oktober 2012, 22:19 »
Nei, det er ikke dopingliberalt. Man kan si hvor mye man vil om Robert og hans handlinger, men når 98% av brukerne av FB ville ha han og hans artikler tilbake er vel det det smarteste trekket. Det hadde virket mot sin hensikt og stengt han ute i kulden ..

Tror det heter "stengt han under en kam i kulden".

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

Sv: Slette bruker
« #44 : 07. oktober 2012, 22:43 »
Her er jeg uenig med deg, Toreto!  Jeg har ingen klar formening om hvilken side som jeg står på her.  Til det kjenner jeg bakgrunnen alt for dårlig.  Men sånne debatter som dette, hører definitivt hjemme her ute i plenum.  Brukere av forumet bør kunne vite hva som er politikken til administratorene i saker som denne.  Brukere av formumet bør også kunne kritisere administratorene krast dersom de ønsker det.

Dette er da ærlig talt ikke en debatt, her har vi Emyr som skal være big-shot som prøver på å dra så mange som mulig bort fra treningsforum til en annen side. Hadde jeg vært misfornøyd med noe så hadde jeg gått bort fra det. Ingen som tvinger meg til å verken være i Norge eller være medlem av Treningsforum. Men jeg står da faen heller ikke på grensen mellom Norge og Sverige og reklamerer for Sverige. Personlig så synes jeg dette bare er barnslig oppførsel. Men du er hjertelig velkommen til å lage en seriøs tråd der vi kan diskutere sensur og alt annet faenskap som treningsforum står imot. Da snakker vi debatt noe jeg alltid er åpen for Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!