Skrevet av Emne: Slette bruker  (Lest 13353 ganger)

EmyR

  • Gjest
Sv: Slette bruker
« #45 : 07. oktober 2012, 22:53 »
Dette er da ærlig talt ikke en debatt, her har vi Emyr som skal være big-shot som prøver på å dra så mange som mulig bort fra treningsforum til en annen side. Hadde jeg vært misfornøyd med noe så hadde jeg gått bort fra det. Ingen som tvinger meg til å verken være i Norge eller være medlem av Treningsforum. Men jeg står da faen heller ikke på grensen mellom Norge og Sverige og reklamerer for Sverige. Personlig så synes jeg dette bare er barnslig oppførsel. Men du er hjertelig velkommen til å lage en seriøs tråd der vi kan diskutere sensur og alt annet faenskap som treningsforum står imot. Da snakker vi debatt noe jeg alltid er åpen for Smiley

Hvis du har lest hva jeg har skrevet, vil du se at det ikke har noe å gjøre med FB vs TF. Jeg så at Kikki skrev at man kunne bli slettet fra forumet - og jeg vil gjerne bli slettet og ikke ha innleggene mine her. I tillegg synes jeg det var litt merkelig å kopiere proteinbarene mine og lage en artikkel om det uten å spørre - for med et vips ble jo hele brukeren min blottet til venner og bekjente da alle visste at jeg hadde laget de. Ikke at jeg har noe imot det igrunn, men jeg synes man kunne spurt før man slenger ut nicket i en artikkel slik at man blir gjenkjent av x-antall folk. Jeg står for alt jeg skriver, men vil gjerne skille treningslivet fra resten av kretsen min, uansett hvor rart det høres ut Wink

Og jeg vil heller ikke dra folk bort fra TF. Jeg liker forumet og folket her - som sagt, det handler kun om at jeg vil ha slettet brukeren og innleggene mine, da jeg fant ut at det var mulig.

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: Slette bruker
« #46 : 07. oktober 2012, 22:57 »
Nei, det er ikke dopingliberalt. Man kan si hvor mye man vil om Robert og hans handlinger, men når 98% av brukerne av FB ville ha han og hans artikler tilbake er vel det det smarteste trekket. Det hadde virket mot sin hensikt og stengt han ute i kulden ..
Hvis 98% av brukerne ønsker å bli matet med artikler skrevet av en person som gjentatte ganger har vist seg å være blant landets dopverstinger, så sier det seg selv at nettstedet må kunne karakteriseres som dopingliberalt.


Utlogget GunnarP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 208
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 208

Sv: Slette bruker
« #47 : 07. oktober 2012, 22:59 »
Facebook vs Treningsforum høres jo litt ut som rått parti, samme hva TF har gjort eller ikke gjort. FB har vel en del mere ressurser å sette inn for å få sin vilje, får å si det p¨å det måten. 1 milliard vs 40 tusen.

Utlogget GunnarP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 208
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 208

Sv: Slette bruker
« #48 : 07. oktober 2012, 23:03 »
Og jeg vil heller ikke dra folk bort fra TF. Jeg liker forumet og folket her - som sagt, det handler kun om at jeg vil ha slettet brukeren og innleggene mine, da jeg fant ut at det var mulig.

Er du helt sikker? Brukeren og innleggene er jo ikke usannsynlit en del av din personlighet. Ikke alltid godt å vite hva som skjer når deler av personligheten plutselig kan ble endret eller borte. Det er ikke nøvendigvis noe man køder med. Selv om det høres uskyldig ut å slette en profil.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Slette bruker
« #49 : 07. oktober 2012, 23:05 »
Det lønner seg å gi det litt tid før man sletter alt.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget reb-st

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 371
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 371

  • "Even heroes have the right to bleed"
Sv: Slette bruker
« #50 : 07. oktober 2012, 23:37 »
Facebook vs Treningsforum høres jo litt ut som rått parti, samme hva TF har gjort eller ikke gjort. FB har vel en del mere ressurser å sette inn for å få sin vilje, får å si det p¨å det måten. 1 milliard vs 40 tusen.

FB står inte för Facebook i detta sammanhanget, bara så det är sagt woot
Längd: 187 cm
Vikt: 102,7 kg
Jobb: Elevassistent & Ordensvakt

KB: 227,5kg 1MR | BP: 160kgx8 | ML: 255kgx8

shaunv

  • Gjest
Sv: Slette bruker
« #51 : 07. oktober 2012, 23:44 »
Denne saken handler vel om at fitnessbloggen føler seg truet av at vi har registrert fitnessloggen.no da vi har planer om å starte en webapplikasjon for å logge trening av den dedikerte sorten (ikke løping osv) og da var Fitness og Logg de fortrukne ordene.

Ettersom Fitnessbloggen truer med ditt og datt er vi sett oss nødt til å registrere treningsloggen.no også for å beskytte våre planer, selv om det er Fitness som er et mer passende navn til tjensten.

Vi har aldri hatt intensjon om å videresende fitnessloggen til treningsforum, og har aldri gjort det heller men vi får se hva domeneklagenemda sier til saken.
Hadde ikke treningsloggen.no vært mer logisk?

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Slette bruker
« #52 : 07. oktober 2012, 23:48 »
FB står inte för Facebook i detta sammanhanget, bara så det är sagt woot

Det er vel ikke så lurt å erte på seg et søksmål fra Facebook :

http://www.ba.no/nyheter/article5357810.ece

fitnessloggen.no var nok en bedre idê enn f.eks. Facebol.com

Men jeg tror egentlig ikke at det sistnevnte er helt TF's stil uansett.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Slette bruker
« #53 : 07. oktober 2012, 23:52 »
Facebook vs Treningsforum høres jo litt ut som rått parti, samme hva TF har gjort eller ikke gjort. FB har vel en del mere ressurser å sette inn for å få sin vilje, får å si det p¨å det måten. 1 milliard vs 40 tusen.
Det er Fitness(b)loggen det er snakk på.

@Toreto.

Hvordan har du klart vri det til at det er Emyr som driver vendetta mot TF? Han har vel strengt   tatt bare spurt om sletting av brukeren sin. Tror du skal vende sinnet ditt mot andre her i tråden før du retter den mot Emyr.
Smil med det smilet du har.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Slette bruker
« #54 : 08. oktober 2012, 00:00 »
Hadde ikke treningsloggen.no vært mer logisk?

Nettopp. Man logger trening, man logger ikke fitness. Blogge kan man derimot gjøre om hva som helst.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Slette bruker
« #55 : 08. oktober 2012, 00:10 »
Jeg ønsker også å få slettet brukeren min Smiley har sendt pm til administrator før, men det skjedde ikke så mye Smiley
Takk for meg Smiley

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Slette bruker
« #56 : 08. oktober 2012, 00:22 »
Nå tror vel jeg at folk er interessert i å skrive på TF fordi det er en del bra saker som foregår her og ikke fordi de er opphengt i ledelsen eller en eller annen i ledelsen. Det koster jo ikke akkurat noe å skrive her så sånn sett så blir denne tråden litt "Drama Queen". Du kan liksom ikke kreve pengene tilbake fordi du er misfornøyd. Hvis TF skulle bli dratt inn i den razzia-saken eller lignende så blir det kanskje en annen sak ?

Just my two lousy cents
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Slette bruker
« #57 : 08. oktober 2012, 00:50 »
Mye styr over ingenting. Er dere missfornøyd med forumet, er det vel bare å logge seg ut for godt?


Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Slette bruker
« #58 : 08. oktober 2012, 06:53 »
selv om brukeren slettes vil innleggene bestå, dette til informasjon. innleggene kan aldri kobles til brukeren igjen hvis man ombestemmer seg.
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Haansi

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

Sv: Slette bruker
« #59 : 09. oktober 2012, 10:41 »
Jeg vil gjerne ha min bruker sletta..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!