Skrevet av Emne: Stille konkurranse..hjelp?  (Lest 8442 ganger)

Utlogget Andromedae

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Stille konkurranse..hjelp?
« : 09. oktober 2012, 22:51 »
Hei er en person som er godt trent, har over normalen trenings utdannelse. Jeg har bestemt meg for at jeg ønsker å stille, gjerne i Athletic fitness til våren. Nå jeg vet man må stille for en klubb osv. Har søkt litt og slik jeg har fortstått det så må man betale medlems avgifter, konkurranse avgift osv. I tilegg vil jeg trenge noen som kan veilde meg fra denne perioden til å stille. Det vil bli alt fra å vise meg hvordan man poserer til kostholds veiledning....dette har såvidt jeg har skjønnt kunne komme opp til 20 000kr +- . Er det virkelig sånn at de som stiller har enten gått ut med så mye penger, eller har gjort det aller meste selv? Er det ingen trenere som tar ut folk og hjelper til konkurransen uten å gjøre meg (student) konkurs ?? Setter pris på alle svar Smiley

Utlogget Fredrik.S

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Stille konkurranse..hjelp?
« #1 : 15. april 2013, 19:12 »
Du må somregel ut med ganske mye før konkuranse, jeg valgte og kjøre diett og sånt selv. Så betalte kun NKF avgift, klubbavgift, farge og poseringshorts. Så du kan hvertfall redusere kostnadene litt, men bare maten på en slik diett er ganske kostbart..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!