Skrevet av Emne: Frøken Duracell's loggbok  (Lest 5089 ganger)

Utlogget Frøken Duracell

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 61

  • Train insane or remain the same
Frøken Duracell's loggbok
« : 09. oktober 2012, 23:56 »
Tenkte jeg også skulle lage meg en sånn loggbok, virket litt smart, og er jo alltid kjekt å kunne se tilbake på hva man har gjort :-) Og så er det jo selvfølgelig også kjekt med tips og (konstruktiv) kritikk. Kan begynne med å fortelle litt om jenta bak skjermen, eller jenta med proteinshaken som jeg blir kalt på skolen  biggrin biggrin

Er en jente på 16 år som er over middels interessert i kosthold og trening. Har alltid vært en av de "store" jentene, ble spurt om jeg var gravid allerede i tredje klasse, og har prøvd å slanke meg siden jeg var 9 år gammel (syk verden!!!)  Lips Sealed Nå har jeg omsider kuttet ut alle slankepiller, vidunderkurer og endelig spist skikkelig mat og trent siden januar, har gått ned nærmere 20 kg (woot) og skal ned litt til før jeg begynner å bulke Wink Er 162cm høy og veier 67kg ca  Embarrassed

Jeg trener styrke 3 dager i uken, noen ganger 4, og cardio i 2 dager. Styrketreningen pleier å gå over 1,5-2timer mens cardio holder jeg til en time om gangen (orker ikke mer!!  Azn) Er ikke den sterkeste jenta enda, men jeg blir bedre! Kan innvie boka ved å skrive ned dagens treningsøkt  Grin

Legpress
80kg x 20
120kg x 12
140kg x 10

Rear kick
60kg x 20
80kg x 12
100kg x 10

Calf press
60kg x 20
80kg x 12
100kg x 10

Skulderpress
10kg x 12
12,5kg x 8
10kg x 8

Nedtrekk
32,5kg x 20
35kg x 12
40kg x 5

Lower back
30kg x 20
40kg x 12
45kg x 10

Low pulley
20kg x 20
20kg x 12
30kg x 8

20 minutter ellipse

Var en litt slapp økt i dag siden jeg er forskjølet, så turte ikke presse meg så alt for hardt. Rear kick var et nytt apparat de hadde fått inn på treningssenteret som er nesten det samme som glute bridge, bare mye jævligere. Rumpa braaaaant, herreGUD. Pulsen føk opp med en gang, og jeg elsker det  2thumbsup 2thumbsup Sånn det skal være!

Dagens mat:
FROKOST: 2 skyr granateple & jordbær
FØR TRENING: 1 scoop craze berry lemonade og 10g riskaker
LUNSJ(ETTER TRENING): En fitness shake, 2 Ingers lavkarbo skiver med 30 g kokt skinke og en banan
MIDDAG: 75g havregryn med vann, stevia vanilje og 1/2 eple, 140g seifilet
KVELDSMAT: Eggerøre av 2,5 egg (delte med søsteren min)

VANNINNTAK: 5,5 liter

Litt lite mat etter min mening i dag, men har vært så utrolig mye på farten at jeg har rett og slett ikke hatt tid (dårlig planlegging..) men ellers er jeg fornøyd med dagen Grin;D
Train insane or remain the same. Jeg er hun jenta med treningsbagen på skulderen og proteinshaken i hånda.

Følg meg på veien til den beste versjonen av meg selv: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=125135.msg1844328;topicseen#new

<3

Utlogget Frøken Duracell

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 61

  • Train insane or remain the same
Sv: Frøken Duracell's loggbok
« #1 : 10. oktober 2012, 16:49 »
Dagens trening:

Low pulley (kinesis)
7,5kg x20
10kg x12
12,5kg x10

High pulley (kinesis)
7,5kg x20
10kg x12
12,5kg x12

Enarms roing (kinesis)
15kg x20
17,5kg x12
15kg x20

Brystpress (kinesis)
7,5kg x20
10kg x8

Pectoral machine
22,5kg x12
20kg x10

Legpress
80kg x20
100kg x12
100kg x12

Rear kick
40kg x12

Calf press
80kg x20
80kg x12
80kg x20

Tricep extension med manual
4kg x12
4kg x12
4kg x12

Hantelroing
10kg x12
10kg x12
8kg x12

Skulderpress med manual
4kg x16
4kg x16
4kg x14

Triceps kickback
6kg x12
6kg x12
6kg x12

Rygghev
+10kg x12
+10kg x12

20 minutter ellipse level 12

Er veldig fornøyd med dagens økt. Som dere ser så er jeg ikke så sterk i armene, men alle må begynne et sted?  Grin Grin Er iallefall det jeg forteller meg selv hele tiden når jeg mislykkes i å øke på kiloene. Var skikkelig sår i bein og rumpe etter i går så legpress og rear kick ble tatt litt mindre på enn i går  Azn
Train insane or remain the same. Jeg er hun jenta med treningsbagen på skulderen og proteinshaken i hånda.

Følg meg på veien til den beste versjonen av meg selv: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=125135.msg1844328;topicseen#new

<3

Utlogget Frøken Duracell

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 61

  • Train insane or remain the same
Sv: Frøken Duracell's loggbok
« #2 : 10. oktober 2012, 22:13 »
I dag har jeg nok spist for lite. Siden jeg dro tidlig avgårde i dag med bare 145g fisk og en banan pakket i sekken så har det ikke blitt store kaloriinntaket på meg  Embarrassed

FROKOST: 85g havregryn, 1/2 eple, sukrin, kanel og stevia vanilje
FØR TRENING: 1 scoop Craze berry lemonade
ETTER TRENING (LUNSJ): 145g seifilet og en medium banan
MIDDAG: Omelett av 3 eggehvitter, 1 egg og 1 sopp
KVELDSMAT (kaloripåfyll på trass): 2 hotdogsbrød, ett fylt med smøreskinke og ett med bringebærsyltetøy. 2 kneipskiver med 50g usaltet crunchy peanøttsmør og bringebærsyltetøy.

Kveldsmaten er ikke bra, jeg vet. Mye fett, men heldigvis er mesteparten av fettet fra peanøttsmøret sunt fett. Bringebærsyltetøyet og hotdogsbrødene er bare for å få opp kaloriinntaket, vet det er mye dårlig sukker her........ Ikke HELT sikker på hva jeg lander på når det gjelder kalorier, men vet det fremdeles er litt for lite...  Sad Bedre lykke i morgen!
Train insane or remain the same. Jeg er hun jenta med treningsbagen på skulderen og proteinshaken i hånda.

Følg meg på veien til den beste versjonen av meg selv: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=125135.msg1844328;topicseen#new

<3

Utlogget Frøken Duracell

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 61

  • Train insane or remain the same
Sv: Frøken Duracell's loggbok
« #3 : 12. oktober 2012, 00:53 »
Treningsfri i dag. Benyttet dagen til å få pantet noen flasker så jeg får spart opp nok penger til ny 2XU tights (ikke lett å være student og skulle ha råd til alt det her når man ikke har jobb!), ble altså 4 km turgåing på meg i dag  Grin Grin Været var jo perfekt, så det var bare koselig å komme seg ut litt  Smile

Men så kom jeg hjem, ble fiskepudding til middag. Helt ok, men jeg er ikke fan. Etter middag sprakk jeg. Har sittet oppe i hele natt og kranglet med kjæresten, og når vi ikke fikk fiksa opp har det vært dette som har gått gjennom hodet på meg i dag (nå har vi omsider fikset opp Smiley) og det fristet mer og mer med is. I mine tyngre dager var dette det jeg alltid sverget til når jeg var lei meg, og sånn ble det i dag også - for første gang på lenge  Ops

Angrer veldig i ettertid, og håper det ikke gjør for mye.. Men shit happens, sånn er livet!  Smiley
Train insane or remain the same. Jeg er hun jenta med treningsbagen på skulderen og proteinshaken i hånda.

Følg meg på veien til den beste versjonen av meg selv: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=125135.msg1844328;topicseen#new

<3

Utlogget SandraH

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 188
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 188

Sv: Frøken Duracell's loggbok
« #4 : 12. oktober 2012, 00:58 »
Treningsfri i dag. Benyttet dagen til å få pantet noen flasker så jeg får spart opp nok penger til ny 2XU tights (ikke lett å være student og skulle ha råd til alt det her når man ikke har jobb!), ble altså 4 km turgåing på meg i dag  Grin Grin Været var jo perfekt, så det var bare koselig å komme seg ut litt  Smile

Men så kom jeg hjem, ble fiskepudding til middag. Helt ok, men jeg er ikke fan. Etter middag sprakk jeg. Har sittet oppe i hele natt og kranglet med kjæresten, og når vi ikke fikk fiksa opp har det vært dette som har gått gjennom hodet på meg i dag (nå har vi omsider fikset opp Smiley) og det fristet mer og mer med is. I mine tyngre dager var dette det jeg alltid sverget til når jeg var lei meg, og sånn ble det i dag også - for første gang på lenge  Ops

Angrer veldig i ettertid, og håper det ikke gjør for mye.. Men shit happens, sånn er livet!  Smiley
Har två par 2xu stl xs  om du är intressert att köpa ett par billigare Smiley knappt använda
Maxlyft Smiley 1RM

Marklyft : 115 kg 
bänkpress: 60kg
frontböj  60 kg
Knäböj 70kg  4 reps

Utlogget Frøken Duracell

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 61

  • Train insane or remain the same
Sv: Frøken Duracell's loggbok
« #5 : 12. oktober 2012, 01:00 »
Sitat
Har två par 2xu stl xs  om du är intressert att köpa ett par billigare  knappt använda

Haha, xs kan jeg nok bare drømme om å komme meg inn i!  Grin Tongue Men takk for tilbudet!  Smiley
Train insane or remain the same. Jeg er hun jenta med treningsbagen på skulderen og proteinshaken i hånda.

Følg meg på veien til den beste versjonen av meg selv: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=125135.msg1844328;topicseen#new

<3

Utlogget SandraH

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 188
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 188

Sv: Frøken Duracell's loggbok
« #6 : 12. oktober 2012, 01:20 »
Haha, xs kan jeg nok bare drømme om å komme meg inn i!  Grin Tongue Men takk for tilbudet!  Smiley
ok, men du ser inte stor ut du ? Smiley
Maxlyft Smiley 1RM

Marklyft : 115 kg 
bänkpress: 60kg
frontböj  60 kg
Knäböj 70kg  4 reps

Utlogget Frøken Duracell

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 61

  • Train insane or remain the same
Sv: Frøken Duracell's loggbok
« #7 : 12. oktober 2012, 16:17 »
Sitat
ok, men du ser inte stor ut du ? Smiley

Hehe, takk for det!  Grin Er ikke stor, men noe xs er jeg ikke. Må nok ha iallefall M! Har hørt at de er ganske trange å få på seg i utgangspunktet også.... Tongue :Smiley
Train insane or remain the same. Jeg er hun jenta med treningsbagen på skulderen og proteinshaken i hånda.

Følg meg på veien til den beste versjonen av meg selv: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=125135.msg1844328;topicseen#new

<3

Utlogget Frøken Duracell

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 61

  • Train insane or remain the same
Sv: Frøken Duracell's loggbok
« #8 : 12. oktober 2012, 21:16 »
CARDIO......... 

Dagen i dag har faktisk gått veldig bra! Våknet med syke mensensmerter (jeg har alltid sånne intense greier Sad) og lurte på om jeg skulle tørre å våge meg på trening. To naproxen og en halvtime senere gikk jeg ut døra på trass, og det er sikkert det lureste jeg har gjort i dag  Grin Ble en fin cardioøkt som besto av:

- 20 minutter summit trainer
- 20 minutter ellipsemaskin (10 min level 15, 10 min level 25)
- 20 minutter excite crosstrainer level 12

Var en skikkelig tung økt, og følelsen etterpå var knallgod  biggrin 2thumbsup

Dagens mat har også vært ganske bra, bare litt lite kanskje....  Undecided
FROKOST: 100g seifilet og proteinbrownie-> http://frkduracell.blogg.no/1350038199_proteinbrownie_p_to_m.html
FØR TRENING: 1 scoop craze
ETTER TRENING: 2 speilett, yt restitusjonsdrikk, 3 skiver fiberbrød med skinke og paprika
MIDDAG: Salat med hvitløksmarinerte scampi
KVELDSMAT: 1 glass appelsinjuice, et eple

VANNINNTAK: 4 liter

Alt i alt er jeg fornøyd med dagen  Grin
Train insane or remain the same. Jeg er hun jenta med treningsbagen på skulderen og proteinshaken i hånda.

Følg meg på veien til den beste versjonen av meg selv: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=125135.msg1844328;topicseen#new

<3

Utlogget Frøken Duracell

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 61

  • Train insane or remain the same
Sv: Frøken Duracell's loggbok
« #9 : 13. oktober 2012, 23:07 »
Fullkroppsøkt med kjæresten i dag  Grin

Da var høstferien min over, og dette bestemte jeg og min kjære oss for å "feire" med en fullkroppsøkt på favoritt treningssenteret Smiley Var fremdeles litt støl i beina, men det gikk fint!

Low pulley (kinesis)
7,5kg x20
10kg x12
12,5kg x10

High pulley (kinesis)
7,5kg x20
10kg x12
12,5kg x8

Bicep pull (kinesis)
15kg x20
20kg x12
25kg x10

Skulderpress i maskin
10kg x15
10kg x12

Skulderpress med manualer
6kg x12
6kg x12
6kg x10

Tricep extension med manual
6kg x12
6kg x12
8kg x8

Knebøy
20kg x12
30kg x12
40kg x10

Legpress
60kg x20
120kg x12
160kg x10

Rear kick
40kg x20
80kg x12
90kg x10

Hantelroing
10kg x12
10kg x12
10kg x12

20 minutter excite crosstrainer

Bestemte meg på å forsøke meg på knebøy igjen i dag på tross av kneskader og gjennomsiktig tights. Gikk overraskende bra Grin Ganske stolt, selv om det ikke var tunge vektene jeg hadde på - turte ikke mer!  Lips Sealed Men da blir det mer og mer etterhvert som jeg blir tøffere. Ellers fikk jeg ikke presset meg så hardt som jeg ville i dag, men er stort sett fornøyd  Smile

Dagens mat:
FROKOST: 2 skiver Fiber&Frø ekstragrovt brød med pepperskinke og prozyme proteinshake blandet i 3 dl skummet melk ved siden av  Azn
LUNSJ: 2 skiver Fiber&Frø ekstragrovt brød med 70g lobnobs (krabbe)
SNACK: 200g mager kesam, 1 mango, 1 banan og 40g yoghurtnøtter (det er jo lørdag!!! innocent )
MIDDAG: Tacosalat av isbergsalat, paprika, agurk, 150g karbonadedeig, 5g ost, 20g lettrømme og 1 tacoshell. 1 glass ananasjuice på siden Smiley

Er ganske fornøyd med dagens mat, har spist meg god og mett i hele dag og aldri vært sulten. Tror fremdeles det er litt lite mat, men jeg vet helt ærlig ikke hva mer jeg kan spise! Undecided Sad Tips tas imot med glede!  Grin Grin Grin Grin
 

Train insane or remain the same. Jeg er hun jenta med treningsbagen på skulderen og proteinshaken i hånda.

Følg meg på veien til den beste versjonen av meg selv: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=125135.msg1844328;topicseen#new

<3

Utlogget Lili

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 514
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 514

Sv: Frøken Duracell's loggbok
« #10 : 14. oktober 2012, 09:07 »
Litt lite mat ja! Grovt regna kom jeg fram til 1555 kcal, og da runda jeg alt opp... Vat ikke helt hvor aktiv du er, har du noen formening om hva ditt daglige forbruk er sånn ca?
Det virker litt lavt uansett Smiley

Du kan jo enten legge inn ett måltid til (Noe som i min verden = mas! liker alternativ to bedre ), eller bare spise mere når du spiser! 150 gr karbonadedeig er jo nada, spis 300  Grin
You aint squat if you can't squat Wink

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113817.30

Utlogget Frøken Duracell

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 61

  • Train insane or remain the same
Sv: Frøken Duracell's loggbok
« #11 : 14. oktober 2012, 13:01 »
Litt lite mat ja! Grovt regna kom jeg fram til 1555 kcal, og da runda jeg alt opp... Vat ikke helt hvor aktiv du er, har du noen formening om hva ditt daglige forbruk er sånn ca?
Det virker litt lavt uansett Smiley

Du kan jo enten legge inn ett måltid til (Noe som i min verden = mas! liker alternativ to bedre ), eller bare spise mere når du spiser! 150 gr karbonadedeig er jo nada, spis 300  Grin

Jeg trener 4-5 ganger i uken, 1,5-2 timer per gang. Men så skal jeg jo NED i vekt, så vet ikke hva jeg bør ligge på da.. Spiser meg sprengmett til hvert eneste måltid, men får kanskje prøve å legge til enda et måltid da..... Lips Sealed Takk for svar! biggrin
Train insane or remain the same. Jeg er hun jenta med treningsbagen på skulderen og proteinshaken i hånda.

Følg meg på veien til den beste versjonen av meg selv: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=125135.msg1844328;topicseen#new

<3

Utlogget Frøken Duracell

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 61

  • Train insane or remain the same
Sv: Frøken Duracell's loggbok
« #12 : 14. oktober 2012, 22:25 »
Treningsfri :Smiley

Våknet og måtte ha hjelp av min kjære opp av sengen og ned trappen, herreGUD så støl jeg var i bena! Trodde jeg skulle kollapse eller noe Shocked Dette er da et fint resultat av at jeg glemte å tøye ut i går. Fy skamme seg! Men det skjer nok ikke igjen med det første......  biggrin

Mamma skulle på trening i dag, så da ble jeg fristet til å være med - og slik ble det.. Endte opp med bare cardio da, fikk løst opp litt Grin 20 minutter ellipse, 10 minutter excite crosstrainer og 20 minutter gange med 12.0 stigning ble dagens trening, fornøyd med det når det tross alt var treningsfri!  2thumbsup 2thumbsup

Dagens mat:
FROKOST: 140g Fiber&frø ekstra grovt brød, 2 speilegg og 40g kokt skinke
LUNSJ: Proteinshake av Prozyme sjokolade blandet i 3dl skummet melk og en banan
MIDDAG: 250g laks og en medium potet, 20g lettrømme
KVELDSMAT: 2 smake-proteinpannekaker, litt mager kesam, 4dl ananasjuice  Grin

Frokosten var for min del DRITSVÆR for og si det mildt! what Skjønner ikke hvorfor! Tror jeg fremdeles har litt for lite mat - men jeg prøver iallefall  Grin
Train insane or remain the same. Jeg er hun jenta med treningsbagen på skulderen og proteinshaken i hånda.

Følg meg på veien til den beste versjonen av meg selv: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=125135.msg1844328;topicseen#new

<3

Utlogget Frøken Duracell

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 61

  • Train insane or remain the same
Sv: Frøken Duracell's loggbok
« #13 : 15. oktober 2012, 20:19 »
I dag skjønte jeg endelig meningen av blåmandag... dry

Hadde så vidt tid til noe som helst i dag tidlig når jeg våkna, glemte til og med å pakke med sko - så treningen ble på sokkelessen. Skoledagen gikk tregt, bare masse innleveringer om kost og anatomi. Kjedelig!  Lunsjen var god da - gledet meg til den i hele dag. Proteinpannekaker Grin Grin Grin På tross av at læreren min mobbet bruken min av proteinpulver så greide jeg å nyte lunsjen (nesten) i fred Smiley

Dagens trening var noe slapp. Var ganske tom for energi, og alt var bare et "ork" å gjøre. Men jeg kom meg gjennom med litt press fra kjæresten, han er god å ha  Kiss

Nedtrekk
30kg x20
35kg x12
40kg x8

Benpress
70kg x20
110kg x12
160kg x10

Ettbens press
20kg x20 (dype)
30kg x12
40kg x10

Leg extension
25kg x20
35kg x12
45kg x10

Leg curl
25kg x20
35kg x12

Bicep curl
5kg x16
5kg x20

Tricep extension i maskin
20kg x20
25kg x12
15kg x20

Pectoral machine
20kg x20
25kg x12
20kg x20

10 minutter excite crosstrainer

Er ikke så fan av frivektsavdelingen på det treningssenteret jeg var på i dag, er generelt ikke noe glad i det treningssenteret, så da ble det mest i maskin Undecided Menmen, gjør det beste utav det.

Dagens mat:
FROKOST: 1 boks mager kesam, 1 banan
LUNSJ: Proteinpannekaker -> http://frkduracell.blogg.no/1350247606_luksuslunsj_og_grsdag.html
FØR TRENING: 1 scoop craze
ETTER TRENING: 2 beger med skyr bringebær & granateple
MIDDAG: 2 skiver fiber&frø brød med 20g mager kesam og 100g kylling

Har ikke spist noe mer enda, men mangoen som ligger i kjøleskapet frister veldig...... :Smiley
Train insane or remain the same. Jeg er hun jenta med treningsbagen på skulderen og proteinshaken i hånda.

Følg meg på veien til den beste versjonen av meg selv: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=125135.msg1844328;topicseen#new

<3

Utlogget Frøken Duracell

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 61

  • Train insane or remain the same
Sv: Frøken Duracell's loggbok
« #14 : 15. oktober 2012, 21:37 »
Ble litt eggerøre til kveldsmat..... Grin innocent
Train insane or remain the same. Jeg er hun jenta med treningsbagen på skulderen og proteinshaken i hånda.

Følg meg på veien til den beste versjonen av meg selv: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=125135.msg1844328;topicseen#new

<3

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!