Skrevet av Emne: Noen som kan hjelpe meg?  (Lest 2450 ganger)

sowfi_

  • Gjest
Noen som kan hjelpe meg?
« : 16. oktober 2012, 13:27 »
Hei!
Jeg er en jente på 21 år som setter stor pris på hjelp. Jeg er en aktiv jente som trener håndball fem-seks ganger i uken, løper en ekstra dag og trener vekter to ganger utenom. Alltid vært i ganske god form, men har hatt en skade i ankelen som har gjort at jeg ikke har kunne trent normalt de siste månedene + at jeg i tillegg desverre nettopp har fått kyssesyken på vært tenkelige tidspunkt. Kan derfor ikke trene på minst 8 uker, og har en "deadline" på mars/april, noe som gjør at jeg må pushe ekstra mye fra slutten av desember til mål. Ønsket er ikke nødvendigvis "enorme" muskler, men ønsker likevel økt muskelmasse, betydelig strammere kropp og minske en del med hensyn til kroppsfett.
For å gjøre det, trenger jeg et solid treningsprogram og et stramt kostholdsprogram. Er det noen der ute som kunne tenkt seg å hjelpe meg? Blir veldig takknemmelig for alle svar og all hjelp jeg kan få!

Mål oktober 2012

Bryst - 92 cm
Midje - 77 cm
Hofte - 97 cm

Målet jeg ønsker å nå er

Bryst - 86
Midje - 60
Hofte - 86

Jeg vet ikke om det i det hele tatt er fysisk mulig å nå disse målene på den tiden jeg har igjen etter jeg blir frisk, men jeg er villig til å gi alt jeg har for å klare det, men jeg trenger all hjelp jeg kan få.
Mvh. Sofie

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Noen som kan hjelpe meg?
« #1 : 16. oktober 2012, 17:03 »
Hei!
Jeg er en jente på 21 år som setter stor pris på hjelp. Jeg er en aktiv jente som trener håndball fem-seks ganger i uken, løper en ekstra dag og trener vekter to ganger utenom. Alltid vært i ganske god form, men har hatt en skade i ankelen som har gjort at jeg ikke har kunne trent normalt de siste månedene + at jeg i tillegg desverre nettopp har fått kyssesyken på vært tenkelige tidspunkt. Kan derfor ikke trene på minst 8 uker, og har en "deadline" på mars/april, noe som gjør at jeg må pushe ekstra mye fra slutten av desember til mål. Ønsket er ikke nødvendigvis "enorme" muskler, men ønsker likevel økt muskelmasse, betydelig strammere kropp og minske en del med hensyn til kroppsfett.
For å gjøre det, trenger jeg et solid treningsprogram og et stramt kostholdsprogram. Er det noen der ute som kunne tenkt seg å hjelpe meg? Blir veldig takknemmelig for alle svar og all hjelp jeg kan få!

Mål oktober 2012

Bryst - 92 cm
Midje - 77 cm
Hofte - 97 cm

Målet jeg ønsker å nå er

Bryst - 86
Midje - 60
Hofte - 86

Jeg vet ikke om det i det hele tatt er fysisk mulig å nå disse målene på den tiden jeg har igjen etter jeg blir frisk, men jeg er villig til å gi alt jeg har for å klare det, men jeg trenger all hjelp jeg kan få.
Mvh. Sofie

60 cm midjemål er sinnsykt lavt med mindre man har kroppsbygning som en strek. Det er mindre enn jeg måler rundt låret og jeg ser ikke noe spesielt stor ut. Det høres ut som et totalt urealistisk mål. Det finnes selvfølgelig en del modeller o.l. som faktisk har det midjemålet men de må stort sett pine seg for å holde seg der. Resten høres mer realistisk ut, selv om jeg ikke vet hvor høy du er. Hvis du trener håndball og løfter vekter så regner jeg med at du har litt muskler og da blir midjemålet enda mer urealistisk. Og destruktivt, med hensyn til å fungere godt på håndballbanen.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Sv: Noen som kan hjelpe meg?
« #2 : 16. oktober 2012, 22:24 »
vil du ha mindre tits nei det må du ikke få!! vi gutta liker de så stor som mulig hehe;)

DU liker de så store som mulig.

Er vel flottere med ei flott jente som er fit, og med litt midre pupper?
_________________________________________________________

Men tilbake til spørsmålet:

Det er overhodet ingen god idé slimme seg ned til et midjemål på 60cm.. det er nærmest selvmord mtp håndballkarriæren.

God bedring forresten!








Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!