Skrevet av Emne: Finaflex Ignite 2  (Lest 9584 ganger)

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Finaflex Ignite 2
« : 17. oktober 2012, 00:33 »


Navn:
Finaflex Ignite 2

Smak:
Watermelon
Søtt, veldig "amerikansk".
6/10

Konsistens:
lett å blande, ingen klumper etter ett "rist"

Fordøyelighet:
Litt uro i magen faktisk. Ikke krise, men verre enn f.eks White Flood som jo er supersurt og kan lage krøll i magen. Derimot ikke på langt nær så ille som Firece fra SAN (verste jeg har vært borti)

Totalvurdering:
8/10

Pris:
AUD 54,99

Først vil jeg si at jeg har prøvd det meste av tilskudd og PWO´s gjennom mange år. Målet var å gå av PWO´s ettersom jeg er av den oppfatning at det ikke er sunt. Altfor mye stims, og mye koffein etter min mening. Allikevel, ettersom jeg har en over middels hard jobb med lange dager er de desverre fortsatt en del av tilskudd jeg bruker i perioder. Stort sett har jeg handlet i utlandet da jeg reiser mye. Hovedsakelig fra USA. Personlig er jeg ikke tilhenger av tilskudd som Jack3ed etc fordi de inneholdet mye stims og lite kreatin. Man føler seg euforisk når man bruker det, men det er pga kunstige midler og ikke nødvendigvis verken sunt eller noe man kan få utbytte av i treningen på sikt. Med koffein og kreatin blir man fin, det enkle er ofte det beste osv. Tror det er mange uerfarne som ser seg blinde på produkter som er proppet fulle av diverse shady innhold som gir de en "on" følelse med lite reel virkning.

Nå kom jeg endog over denne boksen, som er ny versjon da de har fjernet 1,3 dim fra forgjengeren. Flott er det! Finaflex er bedre kjent på et litt annet marked, så gledet meg til å prøve deres rene og lovlige produkter.

Innhold:
Ignite 2 Complete Workout Matrix:    7,251 mg   **
Energy & Focus Enhancement        
1,3,7-trimethylxanthine (Caffeine), N-methyl-b-Phenylalamine HCL, 2-amino-4-methylhexane        
Anti-Catabolic Matrix        
CarnoSyn® (Beta Alanine), L-Leucine (Instantized), L-Valine (Instantized), L-Isoleucine (Instantized)        
Nitric Oxide & Muscle Building Matrix        
L-Arginine Alpha-Ketoglutarate (AAKG 1:1), Creatine Gluconate, Crea-Trona® (94% Ultra Pure Creatine Monohydrate, 6% Sodium Carbonates), Agmatine Sulfate, Glycine Propionyl-L-Carnitine HCL (GPLC)        
Testosterone Boosting Matrix        
AMINOSTERONE™ (d-Aspartic Acid Diethyl Ester HCL), 7-methoxyflavone

Jeg må innrømme jeg ble litt svimmel når jeg inntok dette.... Driven er god, og jeg har nesten litt for mye energi når jeg er ferdig med økten. Sammen med (mitt favorittkreatin) Green Magnitude sparker dette utrolig bra sammen. MEN, jeg kommer fortsatt til å foretrekke White Flood rett og slett fordi det gir god energi, men i riktige mengder. Det blir rett og slett litt for mye og virker litt for hardt på til at jeg ønsker å ha dette i meg i lengre perioder. Dog skal de ha pluss for merkbar dose med Beta alanine som virker utrolig godt sammen med kreatin. Kreatin av bra kvalitet er også inkludert i produktet. Videre er det liten boks og relativt liten skje, så man slipper å drikke tykk, søtt "gøgge" slik BSN og Gaspari serverer sine kunder.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!