Skrevet av Emne: Jeg har proteinpulver som smaker crap - lage bar?  (Lest 4737 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Jeg har proteinpulver som smaker crap - lage bar?
« : 03. november 2012, 21:47 »
Har ei bøtte med 4-5 kg proteinpulver som smaker helt ufattelig crappy - er no sånn cookie-et-eller-annet-smak. Som regel driter jeg i smaken når det gjelder sånt som det her, men denne er ikke mulig å få ned med å drikke den.

Såeh, er det mulig å kamuflere den "spesielle" smaken ved å feks lage proteinbarer av den? Jeg har laga barer før, men det var av pulver som ikke smakte våt ullsokk. Gidder liksom ikke å lage en haug med bars om de kommer til å smake akkurat som pulveret, bare gjennom et lag med sjokoladetrekk (jeg gir for øvrig en lang ball i om det er verdens mest usunne proteinbar så lenge den inneholder protein Cheesy )
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget FOG

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 189

Sv: Jeg har proteinpulver som smaker crap - lage bar?
« #1 : 03. november 2012, 23:19 »
Har svart på et lignende spm i en tidligere tråd. Vet ikke hvordan det er å lage barer av det, men det jeg vet er at du kan spe det ut med en annen smak. Bruk f.eks ei halv skje med crappy flavour og 1.5 med et pulver du liker. Da vil du nesten ikke merke det på smaken og bøtta de vil tømmes etter hvert Smiley

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Jeg har proteinpulver som smaker crap - lage bar?
« #2 : 03. november 2012, 23:26 »
Prøv å ha i 1 ts med kakao. Det hjelper ihvertfall med sjokoladesmak. Forresten, hvilket pulver er det snakk om her? Merke, type?
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Jeg har proteinpulver som smaker crap - lage bar?
« #3 : 03. november 2012, 23:34 »
Har brukt samme metode som PhilLynott over her. 1-2 ts kakao. I tillegg kan du tilsette 1-2 ts vaniljesukker. Gjorde dette med et proteinpulver med sjokoladesmak selv, som i utgangspunktet smakte helt forferdelig. Etterpå var det helt greit. Bare pass på å riste ganske godt når du har kakao og vaniljesukker i. Det blander seg ikke like lett ut, så du må riste litt hardere enn ellers.

Utenom det kan du prøve å bruke det i smoothies. En god dose frosne bananer, 1-2 dl appelsinjuice, 2+ ts kakao, 1+ ts vaniljesukker og 40 g proteinpulver. Kan kanskje fungere. Kjør i en blender og smak.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Jeg har proteinpulver som smaker crap - lage bar?
« #4 : 04. november 2012, 00:46 »
Har svart på et lignende spm i en tidligere tråd. Vet ikke hvordan det er å lage barer av det, men det jeg vet er at du kan spe det ut med en annen smak. Bruk f.eks ei halv skje med crappy flavour og 1.5 med et pulver du liker. Da vil du nesten ikke merke det på smaken og bøtta de vil tømmes etter hvert Smiley
Funka særdeles dårlig. Jeg har en utrolig god sjokolade-shake her, men den drukna fullstendig i cookie-svineriet.

Godt tips med smoothie-greiene, btw, paramora.


Ble til at jeg laga cookies av det jeg fant på kjøkkenet, og innholdslisten lyder som følger:

10 egg, eller hvor mange det var, dugelig med sukker, en pose nonstop-strøssel, noen spiseskjeer nugatti-aktig pålegg, peanøtter, en hel haug med protein-spiseskjeer. Ble ganske ok. Smiley


Edit: Hadde oppi kreatin og, bare for moro skyld. Ikke sikker på om den liker temperaturen da men.. Nuhvel.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Ironmad

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 946
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 946

Sv: Jeg har proteinpulver som smaker crap - lage bar?
« #5 : 04. november 2012, 01:23 »
Folk som klager over ting som er vansklig å blande, her er ett tips: Bruk stavmikser Wink har ikke ristet en shake på mangen år, stavmikser is the shit Cheesy

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Jeg har proteinpulver som smaker crap - lage bar?
« #6 : 04. november 2012, 02:08 »
Folk som klager over ting som er vansklig å blande, her er ett tips: Bruk stavmikser Wink har ikke ristet en shake på mangen år, stavmikser is the shit Cheesy
Hvem har sagt noe om det?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Jeg har proteinpulver som smaker crap - lage bar?
« #7 : 04. november 2012, 02:14 »
Merke/type: Whey-80, Cookies & Cream. Kjøpte 8 kg av svineriet.. Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Ironmad

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 946
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 946

Sv: Jeg har proteinpulver som smaker crap - lage bar?
« #8 : 04. november 2012, 02:17 »
Hvem har sagt noe om det?
Må lese alle innlegg så finner du ut av det Wink

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Jeg har proteinpulver som smaker crap - lage bar?
« #9 : 04. november 2012, 02:38 »
Merke/type: Whey-80, Cookies & Cream. Kjøpte 8 kg av svineriet.. Tongue
Hahaha! Da har vi vært utfor samme ulykke! Tongue

Det var nemlig dette pulveret, riktignok sjokoladevarianten, som jeg måtte bruke kakao og vaniljesukker i for å klare å drikke. Jeg har også jordbærvarianten, og begge er helt horrible på smak. Kjøpte 4 kg av hver! Tongue Jeg forstår ikke hva slags smaksløs svenske det kan ha vært i Star Nutrition som lot disse smakene få grønt signal...

Jeg har ikke smakt cookies n' cream, men det morsomme er at jeg også har blitt anbefalt akkurat det pulveret fra en kamerat flere ganger nå. Han synes tydeligvis det smaker helt himmelsk. Men jeg tror jeg holder meg langt unna Whey-80 fra nå av... Tongue

Heretter blir det proteinpulver fra Proteinfabrikken. De får alltid til bra smak.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Jeg har proteinpulver som smaker crap - lage bar?
« #10 : 04. november 2012, 04:11 »
Du sier deg enig i at kukkis and kriim smaker drit, også banker du i bordet med at det fra nå av blir proteinfabrikken. Tidenes paradoks. Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Jeg har proteinpulver som smaker crap - lage bar?
« #11 : 04. november 2012, 10:49 »
Du sier deg enig i at kukkis and kriim smaker drit, også banker du i bordet med at det fra nå av blir proteinfabrikken. Tidenes paradoks. Grin

Hva er galt med PF?

Når du forøvrig er så tett i huet at du kjøper 8 kg av et pulver du ikke har smakt før, så får du som fortjent.

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Jeg har proteinpulver som smaker crap - lage bar?
« #12 : 04. november 2012, 11:56 »
Åja, cookies and cream, ja. Kjøpte den selv for å sjekke ut. Syns den er konge! Smaker himmel og sommersol!
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Jeg har proteinpulver som smaker crap - lage bar?
« #13 : 04. november 2012, 15:57 »
Hva er galt med PF?

Når du forøvrig er så tett i huet at du kjøper 8 kg av et pulver du ikke har smakt før, så får du som fortjent.

Hehehe "får som fortjent"? Alvorlig bissniss denne proteinhandelen, gitt.. Grin

Det jeg har smakt av PF smaker drit, men nå skal det jo være sagt at det er et par år siden jeg sist kjøpte PF-produkter. Grunnen til dette er, ja nettopp, smaken. Dog skal det også sies at det siste PF-produkte jeg kjøpte var etter anbefaling, og den smakte likevel drit.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

Sv: Jeg har proteinpulver som smaker crap - lage bar?
« #14 : 04. november 2012, 16:12 »
Merke/type: Whey-80, Cookies & Cream. Kjøpte 8 kg av svineriet.. Tongue

Noe av det beste jeg har smakt...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!