Skrevet av Emne: Proteinfakbrikken - Get Started Pack  (Lest 1493 ganger)

Utlogget hopsin

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Proteinfakbrikken - Get Started Pack
« : 16. november 2012, 15:33 »
Hei!
Jeg trenger litt hjelp i forhold til hvilke kosttilskudd jeg trenger. Fant en "Komme i gang" pakke på proteinfabrikken som jeg lurte på om var god, og eventuelt hva mer jeg bør ha. Om denne pakken er overpriset og inneholder mye unødvendig, hva burde jeg da kjøpe?

Som dere kanskje forsto, så er også jeg i "Get started" modus, om det skulle bety noe. Styrketrening, for det meste.

http://www.proteinfabrikken.no/default/Pakkel%C3%B8sninger/Get-Started-Pack/Get-Started-Pack---Jordb%C3%A6rsmak-Proteinfabrikken-15322-p0000007333.aspx

Setter pris på gode svar!  Smiley

Utlogget awf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

Sv: Proteinfakbrikken - Get Started Pack
« #1 : 16. november 2012, 17:01 »
Hei!
Jeg trenger litt hjelp i forhold til hvilke kosttilskudd jeg trenger. Fant en "Komme i gang" pakke på proteinfabrikken som jeg lurte på om var god, og eventuelt hva mer jeg bør ha. Om denne pakken er overpriset og inneholder mye unødvendig, hva burde jeg da kjøpe?

Som dere kanskje forsto, så er også jeg i "Get started" modus, om det skulle bety noe. Styrketrening, for det meste.

http://www.proteinfabrikken.no/default/Pakkel%C3%B8sninger/Get-Started-Pack/Get-Started-Pack---Jordb%C3%A6rsmak-Proteinfabrikken-15322-p0000007333.aspx

Setter pris på gode svar!  Smiley

Det finnes ingenting i den pakken der du ikke får gjennom mat. Mitt tips er at du lærer deg å spise i første omgang. Riktig mat og riktig mengde + tran.

Deretter når du har tilegnet deg litt mer kunnskap og erfaring kan du vurdere å kjøpe et proteintilskudd og Kreatin.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Proteinfakbrikken - Get Started Pack
« #2 : 16. november 2012, 17:14 »
Det er helt greit at man kan få i seg alt som er der gjennom ordinær mat, men for å få i deg nok proteiner, nok vitaminer, mineraler og omega 3 så er det lurt å bruke litt tilskudd. Man skal aldri la tilskudd erstatte mat, tilskudd skal være nettopp det; et tilskudd.

Denne pakka er veldig fin, og den er slettes ikke overpriset.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget hopsin

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: Proteinfakbrikken - Get Started Pack
« #3 : 16. november 2012, 17:20 »
Maten har jeg grei kontroll på, spiser frokost, lunsj, middag og kvelds, massevis hvert måltid.
Men vitaminer, mineraler og omega 3 er nok en mangelvare, men akkurat dette er jeg fulstendig blank på. :\

Utlogget awf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

Sv: Proteinfakbrikken - Get Started Pack
« #4 : 16. november 2012, 17:27 »
Maten har jeg grei kontroll på, spiser frokost, lunsj, middag og kvelds, massevis hvert måltid.
Men vitaminer, mineraler og omega 3 er nok en mangelvare, men akkurat dette er jeg fulstendig blank på. :\

Dermed har du heller ikke kontroll på maten..

Utlogget awf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

Sv: Proteinfakbrikken - Get Started Pack
« #5 : 16. november 2012, 17:30 »
Det er helt greit at man kan få i seg alt som er der gjennom ordinær mat, men for å få i deg nok proteiner, nok vitaminer, mineraler og omega 3 så er det lurt å bruke litt tilskudd. Man skal aldri la tilskudd erstatte mat, tilskudd skal være nettopp det; et tilskudd.

Denne pakka er veldig fin, og den er slettes ikke overpriset.

Joda. Basert på innlegget hoppet jeg til konklusjonen om at trådstarter er en nybegynner. Dermed vil han/hun uansett får økninger.

Derfor mener jeg at det i første omgang er viktigere å "lære seg" til å spise.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!