Skrevet av Emne: Lurer på hvordan jeg kan bli kvitt magefettet!  (Lest 1276 ganger)

Utlogget OleK007

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Lurer på hvordan jeg kan bli kvitt magefettet!
« : 22. november 2012, 17:47 »
Holder på til å slanke meg nå, er 188cm høy (17år) og har gått fra 105kg til 88 kg på 4 måneder nå, spiser meget sundt, men er fortsatt brei rundt midjen og det er mye magefett igjen, hva bør jeg gjøre? Mer cardio? trene mer mage? eller bare kommer det med tiden?

Utlogget Thomas96

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 21

Sv: Lurer på hvordan jeg kan bli kvitt magefettet!
« #1 : 22. november 2012, 23:54 »
Nei det hjelper ikke og bare trene mye mage, punktforbrenning virker ikke.. Spiser du rett og har bra cardio-opplegg kommer det med tiden, det gjør i alle fall det meg meg nå. Trener du magen får jo du bare større magemuskler og det vil presse fettet ditt lengre ut. Jeg sier ikke at du ikke skal trene mage for det må du jo, men punktforbrenning virker ikke. Så er ingen grunn for å overtrene magen

Utlogget jondangz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5

Sv: Lurer på hvordan jeg kan bli kvitt magefettet!
« #2 : 25. november 2012, 11:48 »
Mer cardio  Smiley enig med han ovenfor at punktforbrenning ikke fungerer helt, men magetrening trenger vi alle i en kombinasjon med cardio. Fra 105 til 88 på 4 måneder, er meget imponert!  Grin
"Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me!"

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Lurer på hvordan jeg kan bli kvitt magefettet!
« #3 : 25. november 2012, 11:58 »
Trener du magen får jo du bare større magemuskler og det vil presse fettet ditt lengre ut.

Bro science er så absolutt levende! Med store mageruter vil vaskebrettet være mer tydelig ved høyere fettprosent.

Når det gjelder å bli kvitt det siste, så er det bare å kontrollere hva du spiser, legg merke til om du går ned uke til uke, og hvis du ikke gjør det, redusere kcal litt eller legge inn mer trening.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Lurer på hvordan jeg kan bli kvitt magefettet!
« #4 : 25. november 2012, 12:26 »
Broscience er awesome  Grin
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!