Skrevet av Emne: paramora sin treningslogg - Siste bilder på s. 14 og 15  (Lest 34343 ganger)

Redstrek

  • Gjest
God markløft. Teoretisk maksløft ligger jo på over 200 kilo her.

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Takk for det, Redstrek! Smiley

Jeg tror jeg er god for 200 kg, men mer vet jeg ikke om jeg skal håpe for mye på. Vil gjerne teste det om ikke så altfor lenge til. Smiley

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

10. juni - Bryst, skuldre og triceps
Skrå hantelpress
17 kg x 12
27 kg x 7
37 kg x 3
47 kg x 3
43 kg x 6
42 kg x 5
38 kg x 6
38 kg x 6

Flat hantelpress
34,5 kg x 10
34,5 kg x 9
32 kg x 10
32 kg x 9

Flat hantelflies
22 kg x 10
22 kg x 10
22 kg x 10

Triceps curl-press
40 kg x 6 curl + 6 press
40 kg x 4 curl + 8 press
35 kg x 8 curl + 4 press

Kick-back
12 kg x 12
12 kg x 12

Sidehev
12 kg x 15
12 kg x 15
12 kg x 12
12 kg x 12

Alt føltes veldig greit ut. Bommet litt på 47 kgs hantlene i skrå hantelpress, fordi jeg kom veldig ut av balansen på den 3. reppen i høyre arm. Måtte derfor sette ned vektene litt før jeg hadde tenkt. Hovedutfordringen i hantelpressen er egentlig å få hantlene inn i posisjon, siden jeg trener alene. Smiley

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

12. juni - Rygg, biceps og bakside skuldre
Markløft
50 kg x 12
90 kg x 5
130 kg x 5
160 kg x 3
175 kg x 5 - PR!

Hantelroing
47 kg x 12
47 kg x 12
47 kg x 12

Pull ups
Kroppsvekt (89 kg) x 15
Kroppsvekt (89 kg) x 10
Kroppsvekt (89 kg) x 8

Pause på ca. 20 min.

Hantelcurl
19,5 kg x 10
19,5 kg x 10
19,5 kg x 10

Hammercurl
17 kg x 10
17 kg x 10

Foroverlent sidehev
14,5 kg x 15
14,5 kg x 15
14,5 kg x 15

Var nok lurt å få seg en full hviledag i går! Hadde masse energi i dag, selv på rundt 6 timer søvn og 6 timer på jobb. La like godt på 5 kg i marken fra forrige økt på 5 reps, noe som gikk veldig bra! Fremdeles litt inne. (:



Utlogget Kurdî

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 442
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 442

Gitt opp logginga?...  Huh
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: paramora sin treningslogg - Siste bilder på s. 14 og 15
« #230 : 27. september 2013, 22:00 »
Her var det lenge siden jeg hadde oppdatert! Smiley

Tenkte jeg skulle ta en liten oppdatering i kveld. Har nok vært litt forumlei en periode, og følte for å droppe logginga her inne for en liten stund i sommer. Beklager til de som har sendt meg meldinger og aldri fått svar, forresten... Tongue

Har ikke gitt opp logginga helt enda, Kurdi! Wink

Kan starte med å oppdatere litt rundt perser per dags dato.

Personlige besteserier per dags dato ligger på:
Knebøy: 140 kg x 10
Benkpress: 100 kg x 8
Markløft: 190 kg x 5 og 200 kg x 1
Skrå hantelpress: 40 kg x 10
Pull ups: Kroppsvekt + 30 kg x 5

Her er også diverse bilder fra i sommer. Har ikke tatt noen bilder siden august, da jeg ikke har hatt noen gode steder å ta bilder på. Men disse er tatt på ulike tidspunkt gjennom sommeren, fra juni til starten av august. Kroppsvekten ligger her fra 87 - 90 kg. Per dags dato veier jeg ca. 87 kg. Fettprosenten måtte ned litt etter en sommer med ganske hard bulking. Synes 87 kg er en grei vekt for meg å ligge på nå. Noe lavere trenger jeg ikke å gå. Nå bulker jeg gradvis opp igjen, og ønsker å komme meg opp på rundt 90 kg igjen - men denne gangen vil jeg være mer definert enn jeg var sist på samme vekt. Deretter vil jeg videre opp til 95 kg, og så sikkert deffe ned noen kg til f. eks 92 kg. Så fortsetter jeg opp igjen. Så det blir slike små perioder med bulking og deffing hele tiden.

Bulkinga varer gjerne lenge (mange måneder), mens deffinga går litt fortere. Men ikke for fort! Da dropper styrken raskt, og massen forsvinner. Det fikk jeg merke på et tidspunkt, da jeg ikke fikk trent mye i noen uker, samt spiste altfor lite. På et tidspunkt var jeg nede på 85 kg og slet med 125 kg x 5 i bøy. Dette gikk veldig fort, da jeg sikkert ikke spist mer enn 2000 kcal per dag i noen uker. Men her var det selvsagt også et massivt væsketap. Vekten kom raskt tilbake når jeg kom inn i det igjen.  Smiley










Matinntaket ligger jevnt på 3500 - 4000 kcal per dag. Det har det gjort siden i sommer. Snittet i sommer var ganske nøyaktig 4000 kcal daglig - jeg både veide og loggførte alt jeg spist i hele sommer, hver eneste dag, noe jeg lærte enormt mye av (gjennom MyLog.no - nok en gang takk til forummedlem Florre her inne, som viste meg siden! Smiley ).

Nå er aktivitetsnivået imidlertid høyere enn i sommer, dermed har jeg tatt av meg noen kg. Synes formen er litt bedre nå enn den er på bildene, men det kan godt være mentalt - tror ikke det er særlig synlig på bilder enda. Men styrken er iallfall bedre enn den var når disse bildene ble tatt. Vil ellers tro jeg forbrenner ca. 500 - 600 kcal mer per dag nå enn jeg gjorde i sommer. Spiser vel sånn ca. 220-280 g protein, 460-600 g karbs og 75-130 g fett per dag nå. Havner stort sett på ca. 28% protein, 55% karbs og 17% fett, noe jeg har gjort helt siden jeg begynte å loggføre maten og få mer oversikt.

Målet er alltid å havne rundt 2 g protein pr/kg kroppsvekt (minst), 40-60% karbs og 15-30% fett. Smiley

Kommer nok ikke til å logge hver eneste økt her inne fremover, men heller av og til når det er økter jeg er litt ekstra fornøyd med.

Det får bli alt for i kveld. Ha en fin kveld, du som leser dette!

paramora

Utlogget skruffy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 417
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 417

Sv: paramora sin treningslogg - Siste bilder på s. 14 og 15
« #231 : 29. september 2013, 18:21 »
Her var det lenge siden jeg hadde oppdatert! Smiley

Tenkte jeg skulle ta en liten oppdatering i kveld. Har nok vært litt forumlei en periode, og følte for å droppe logginga her inne for en liten stund i sommer. Beklager til de som har sendt meg meldinger og aldri fått svar, forresten... Tongue

Har ikke gitt opp logginga helt enda, Kurdi! Wink

Kan starte med å oppdatere litt rundt perser per dags dato.

Personlige besteserier per dags dato ligger på:
Knebøy: 140 kg x 10
Benkpress: 100 kg x 8
Markløft: 190 kg x 5 og 200 kg x 1
Skrå hantelpress: 40 kg x 10
Pull ups: Kroppsvekt + 30 kg x 5

Her er også diverse bilder fra i sommer. Har ikke tatt noen bilder siden august, da jeg ikke har hatt noen gode steder å ta bilder på. Men disse er tatt på ulike tidspunkt gjennom sommeren, fra juni til starten av august. Kroppsvekten ligger her fra 87 - 90 kg. Per dags dato veier jeg ca. 87 kg. Fettprosenten måtte ned litt etter en sommer med ganske hard bulking. Synes 87 kg er en grei vekt for meg å ligge på nå. Noe lavere trenger jeg ikke å gå. Nå bulker jeg gradvis opp igjen, og ønsker å komme meg opp på rundt 90 kg igjen - men denne gangen vil jeg være mer definert enn jeg var sist på samme vekt. Deretter vil jeg videre opp til 95 kg, og så sikkert deffe ned noen kg til f. eks 92 kg. Så fortsetter jeg opp igjen. Så det blir slike små perioder med bulking og deffing hele tiden.

Bulkinga varer gjerne lenge (mange måneder), mens deffinga går litt fortere. Men ikke for fort! Da dropper styrken raskt, og massen forsvinner. Det fikk jeg merke på et tidspunkt, da jeg ikke fikk trent mye i noen uker, samt spiste altfor lite. På et tidspunkt var jeg nede på 85 kg og slet med 125 kg x 5 i bøy. Dette gikk veldig fort, da jeg sikkert ikke spist mer enn 2000 kcal per dag i noen uker. Men her var det selvsagt også et massivt væsketap. Vekten kom raskt tilbake når jeg kom inn i det igjen.  Smiley










Matinntaket ligger jevnt på 3500 - 4000 kcal per dag. Det har det gjort siden i sommer. Snittet i sommer var ganske nøyaktig 4000 kcal daglig - jeg både veide og loggførte alt jeg spist i hele sommer, hver eneste dag, noe jeg lærte enormt mye av (gjennom MyLog.no - nok en gang takk til forummedlem Florre her inne, som viste meg siden! Smiley ).

Nå er aktivitetsnivået imidlertid høyere enn i sommer, dermed har jeg tatt av meg noen kg. Synes formen er litt bedre nå enn den er på bildene, men det kan godt være mentalt - tror ikke det er særlig synlig på bilder enda. Men styrken er iallfall bedre enn den var når disse bildene ble tatt. Vil ellers tro jeg forbrenner ca. 500 - 600 kcal mer per dag nå enn jeg gjorde i sommer. Spiser vel sånn ca. 220-280 g protein, 460-600 g karbs og 75-130 g fett per dag nå. Havner stort sett på ca. 28% protein, 55% karbs og 17% fett, noe jeg har gjort helt siden jeg begynte å loggføre maten og få mer oversikt.

Målet er alltid å havne rundt 2 g protein pr/kg kroppsvekt (minst), 40-60% karbs og 15-30% fett. Smiley

Kommer nok ikke til å logge hver eneste økt her inne fremover, men heller av og til når det er økter jeg er litt ekstra fornøyd med.

Det får bli alt for i kveld. Ha en fin kveld, du som leser dette!

paramora

velkommen tilbake :-) godt å sjå at du var berre lei av å logge og ikkje pådratt deg skade! gode tal du viser til, så stå på :-) forøvrig så kom ikkje bildene opp her.
1RM-5 RM-10 RM

Knebøy: 125 kg - 112,5 kg - 100 kg
Benkpress: 90 kg - 75 kg - 60 kg
Markløft: 180 kg - 120 kg - 120 kg
Frontpress: 50 kg - 50 kg - 30 kg
Foroverbøyd roing: 72,5 kg - 65 kg - 50 kg

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,126857.msg1871026.html#msg1871026

MVH
       Skruffy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!