Skrevet av Emne: - Biceps vokser, men det gjør hjertet også  (Lest 35352 ganger)

Utlogget Daniel-1989

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 387
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 387

Sv: - Biceps vokser, men det gjør hjertet også
« #30 : 15. desember 2012, 18:54 »
Du som er Global Moderator på et forum med så sterke andtidopingholdninger (ref. forumregler) burde vel heller støtte opp om slik forskning.
Men la oss ta din påstand om at proteiner bygger opp celler, fibre og muskler som har vært i aktivitet, så finnes det vel ekstremt mye forskning som tilsier at anabole steroider forsterker denne effekten. Noe som Dr. Vanberg nok en gang har bevist gjennom sin forskning. Men for all del, lykke til videre med fornektelsen...




treningforum anti-doping?

HAHAHHA..

De legger jo ut omtrent KUN dopete utøvere på forsiden, og facebook siden. Og støtter dopete utøvere, og filmer og lager rapportasje om dem ;p

Utlogget Daniel-1989

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 387
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 387

Sv: - Biceps vokser, men det gjør hjertet også
« #31 : 15. desember 2012, 18:56 »
steroider.. eller mener man vekst her?
for alt vokser jo med veksthormoner.

hjertet er en muskel.

Testosteron vil få muskler til å vokse.


Ganske logisk at hjertet vil vokse da.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: - Biceps vokser, men det gjør hjertet også
« #32 : 15. desember 2012, 19:12 »
treningforum anti-doping?

HAHAHHA..

De legger jo ut omtrent KUN dopete utøvere på forsiden, og facebook siden. Og støtter dopete utøvere, og filmer og lager rapportasje om dem ;p

Det er vel litt sånn at utøvere ikke er skyldige før det er bevist. Det blir jo bare tull å boikotte utøvere fordi man innbiller seg at de er dopet. Da blir det alltids til at man ender opp med å boikotte noen som faktisk ikke er dopet.
Men i enkelte særdeles mistenkelige tilfeller så kan det kanskje være en ide å tone ned markedsføringen litt.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Razor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: - Biceps vokser, men det gjør hjertet også
« #33 : 15. desember 2012, 19:15 »
treningforum anti-doping?

HAHAHHA..

De legger jo ut omtrent KUN dopete utøvere på forsiden, og facebook siden. Og støtter dopete utøvere, og filmer og lager rapportasje om dem ;p
Sarkasme+ironi er mellomnavnene mine. Så vi er nok ganske enige. :-)
Den dagen bruk av anabole steroider blir kriminalisert, så er TF norges mest kriminelle nettforum (OK, kanskje det finnes ett par andre som gir de konkurranse). Forumet er gjennomsyret av folk som trykker alt de klarer, og det er ikke lenge siden det var en moderator som tilhørte denne gruppen. Men han dreit såpass på draget at han ble fjernet etter kort tid... (blir vel utestengt nå, men det bryr meg der solen aldri skinner)

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: - Biceps vokser, men det gjør hjertet også
« #34 : 15. desember 2012, 21:53 »
hjertet er en muskel.

Testosteron vil få muskler til å vokse.


Ganske logisk at hjertet vil vokse da.

Nå har det seg sånn at logikken din ikke holder vann da. Det er stor forskjell på muskler. Skjelettmusklatur er noe annet enn glatt musklatur, som hjertet består av. Så hjertet vil absolutt ikke vokse i samme skala som annen musklatur. Om så var tilfelle, hva skulle du ha gjort med tarmene dine, hjertet og alle andre muskler som helst ikke bør bli større?

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: - Biceps vokser, men det gjør hjertet også
« #35 : 15. desember 2012, 22:31 »
Jeg har hørt at siden endetarmen består av muskler, så kan den bli fantastisk stor og vokse seg ut av ræva på en. Stemmer dette?

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: - Biceps vokser, men det gjør hjertet også
« #36 : 15. desember 2012, 22:36 »
Akkurat det er faktisk sant, good catch!!!!111!!!
Så gutter, pass på så dere ikke bæsjer for mye under perioder med mye proteinog\eller steroider. Det resulterer i ekstremt forstørret endetarm

Kilder :

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/enlarged-anal-induced-hypertrophy/

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: - Biceps vokser, men det gjør hjertet også
« #37 : 15. desember 2012, 22:58 »
Hormonmage kommer ihvertfall av at innvollene vokser pga. insulinbruk. Veksthormoner kan få omtrent hva som helst til å vokse.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: - Biceps vokser, men det gjør hjertet også
« #38 : 15. desember 2012, 23:02 »
Hvorfor vokser innvoller av insulinbruk egentlig? Kan noen forklare meg hvorfor det skjer?

Jeg trodde insulin bare hjalp celler å ta opp næringsstoffer, spesielt glukose? Så hvorfor vil innvoller vokse? Og hvilke involler snakker vi om da?

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: - Biceps vokser, men det gjør hjertet også
« #39 : 15. desember 2012, 23:55 »
Hvorfor vokser innvoller av insulinbruk egentlig? Kan noen forklare meg hvorfor det skjer?

Jeg trodde insulin bare hjalp celler å ta opp næringsstoffer, spesielt glukose? Så hvorfor vil innvoller vokse? Og hvilke involler snakker vi om da?

Skulle gjerne ha likt å sett noe som helst kilder på det selv. Faktisk så finnes det ganske gode indikasjoner på at det kun er visceralt fett som dannes fortere ved insulinbruk. Dette fettet tar lengre tid å trimme bort, noe som gjør at de større karene ofte har utstående mage. 

Man kan tydelig se en trend der det nå er smalere midjer, tror ikke det er fordi de bruker mindre hgh/insulin enn før.

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: - Biceps vokser, men det gjør hjertet også
« #40 : 15. desember 2012, 23:57 »
Hormonmage kommer ihvertfall av at innvollene vokser pga. insulinbruk. Veksthormoner kan få omtrent hva som helst til å vokse.

Kan du være så snill å vise meg kilder på dette? Det finnes flere store profesjonelle byggere som nå har mindre midje enn før, vil det si at de klarte å krympe invollene sine?

Utlogget Daniel-1989

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 387
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 387

Sv: - Biceps vokser, men det gjør hjertet også
« #41 : 16. desember 2012, 00:05 »
Sarkasme+ironi er mellomnavnene mine. Så vi er nok ganske enige. :-)
Den dagen bruk av anabole steroider blir kriminalisert, så er TF norges mest kriminelle nettforum (OK, kanskje det finnes ett par andre som gir de konkurranse). Forumet er gjennomsyret av folk som trykker alt de klarer, og det er ikke lenge siden det var en moderator som tilhørte denne gruppen. Men han dreit såpass på draget at han ble fjernet etter kort tid... (blir vel utestengt nå, men det bryr meg der solen aldri skinner)

ja og det blir for dumt, da det er så mange idioter som trur at disse folka di viser er reine, som blir promotert for å jobbe hardt eller har "gode gener"

er så bullshit, når de står fram å sier at de er et forum som er imot doping.

Da kan de hvertfall droppe det idiotiske utsagnet, og være ærlige. Trenger ikke si de er FOR doping. Men slutte å si de er imot det, for det blir for dumt.
.


Utlogget Daniel-1989

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 387
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 387

Sv: - Biceps vokser, men det gjør hjertet også
« #42 : 16. desember 2012, 00:08 »
Det er vel litt sånn at utøvere ikke er skyldige før det er bevist. Det blir jo bare tull å boikotte utøvere fordi man innbiller seg at de er dopet. Da blir det alltids til at man ender opp med å boikotte noen som faktisk ikke er dopet.
Men i enkelte særdeles mistenkelige tilfeller så kan det kanskje være en ide å tone ned markedsføringen litt.

ja men nå snakker jeg ikke bare om utøvere, men bilder og forbilder de legger ut på siden her, men mest da på facebook sia.

Og når folk nevner at den personen har sikkert brukt doping, noe som er veldig relevant. så blir det LYNSJE FEST imot den personen, og snakk om sjalusi og bullshit.
er helt idioti. Er vell bolerne som vill ha det sånn, så ingen skal tørre å anklage noen for det, siden man blir lynsjet.

Boler man seg, får man hvertfall gjøre det som en mann og innrømme det. Så ikke folk går rundt å trur du er noe du laangt ifra er. Man kan være en liten pingle med 0 talent, og få en enormt bra fysikk, bare man kjører steroider.

det har jeg vitnet til ved flere annledninger.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: - Biceps vokser, men det gjør hjertet også
« #43 : 16. desember 2012, 00:15 »
Kan du være så snill å vise meg kilder på dette? Det finnes flere store profesjonelle byggere som nå har mindre midje enn før, vil det si at de klarte å krympe invollene sine?

http://www.elitefitness.com/forum/anabolic-steroids/insulin-gut-518818.html

Effekten er ikke nødvendigvis irreversibel. De har vel funnet en måte å motvirke den effekten på som Ronnie Coleman åpenbart ikke visste om. Sunnere enn før ? Neppe.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: - Biceps vokser, men det gjør hjertet også
« #44 : 16. desember 2012, 00:42 »
http://www.elitefitness.com/forum/anabolic-steroids/insulin-gut-518818.html

Effekten er ikke nødvendigvis irreversibel. De har vel funnet en måte å motvirke den effekten på som Ronnie Coleman åpenbart ikke visste om. Sunnere enn før ? Neppe.



Jeg håper ikke jeg fremsto som om de har blitt sunnere, for det mener jeg absolutt ikke. Dessuten blir det bare spekulering fra vår side hva og hvor mye pro-gutta bruker. De er jo ikke akkurat de som roper høyest hva de bruker.

Den linken underbygger jo bare utsagnet mitt tidligere? At det er visceralt fett og ikke vekst av organer...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!