Skrevet av Emne: fit til sommeren.  (Lest 1240 ganger)

Utlogget workhard

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

fit til sommeren.
« : 13. desember 2012, 11:54 »
God morgen! for ca 6 uker siden bestemte jeg meg, jeg skulle bli slank til neste sommer. Jeg begynte meg styrketrening, og merket stor fremgang innen styrke. jeg gikk også opp 10 kilo iløpet av 5-6 uker i muskler. Jeg er uerfaren, og begynte derfor med kun styrketrening.. men det er jo ikke den beste måten og forbrenne fett på, hehe Smiley nå har jeg prøvd og jogga osv i 2-3 uker, og har nå gått ned snart 5 kilo, ved hjelp av jogging og kosthold. Jeg begynner også å se litt forskjell på magen osv, men jeg er langt i fra mål..
Jeg har et lite "program", Mandag - styrke, Tirsdag - jogging, Onsdag - Pause, Torsdag - Styrke, Fredag - Jogging, Lørdag - Styrke/jogging (litt etter formen) og Søndag har jeg pause.

Nå tenker jeg og prøve noe nytt, løpe trapper. løpe så fort jeg klarer 5 ganger opp og ned en 24-trinns trapp, ta ett sett med armhevinger imellom, deretter fortsette slik til jeg har tatt 3 sett med armhveinger. neste runde blir som denne, men da skal jeg trene triceps. og den tredje runden blir som de andre, men da skal jeg trene mage. tror dere dette vil fungere bra?

PS: er 17 år, veier 110 kilo, er 190 cm høy. er ikke tykk, men litt kraftig.
Jobber mot:
Mark: 200 - Benk:100 - Bøy: 140

Utlogget HarryHole

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 52

Sv: fit til sommeren.
« #1 : 13. desember 2012, 12:13 »
Kjør på!

Hva med burpees?
Kåret til "verdens" beste øvelse" flere ganger. Med ingen som orker å bevege seg nok ut av "comfort-sonen" til å kjøre den.
Den vil brenne av deg alt fettet.

http://www.youtube.com/watch?v=7MGljX4bbps

Utlogget workhard

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: fit til sommeren.
« #2 : 13. desember 2012, 12:29 »
Kjør på!

Hva med burpees?
Kåret til "verdens" beste øvelse" flere ganger. Med ingen som orker å bevege seg nok ut av "comfort-sonen" til å kjøre den.
Den vil brenne av deg alt fettet.


http://www.youtube.com/watch?v=7MGljX4bbps

konge! skal helt klart prøves! trening handler om å pine seg selv, skal du trene, er "comfort sonen" ikke et alternativ! men det er mange ungdommer nå til dags som lider av at de har vondt.. vondt i viljen sin, motet, lysten til og seire! du er i stand til mye mere enn du tror, har du pågangvilje, lykkes du! dette er min tankegang rundt trening Cheesy
Jobber mot:
Mark: 200 - Benk:100 - Bøy: 140

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!