Skrevet av Emne: ER DETTE VERDENS STERKESTE MENNESKE?  (Lest 33515 ganger)

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: ER DETTE VERDENS STERKESTE MENNESKE?
« #45 : 23. desember 2012, 18:30 »
- I en idrett hvor det IKKE er tillatt å dope seg, SKAL man være ren for å kunne kalle seg best. Eksempel her: Sprint, langrenn, sykkel, styrkeløft (om man løfter innenfor visse forbund), boksing, amerikansk fotball, lengde, vektløfting.
- I en idrett hvor det ER tillatt å dope seg, TRENGER man ikke være ren for å kunne kalle seg best. Eksempel: Kroppsbygging, athletic fitness, styrkeløft (om man løfter innenfor visse forbund), strongman.

Det er ikke mulig å bruke argumentasjonen om at "er man best, så er man best. Dopet eller ei". Man kan selvsagt anerkjenne at den personen som springer 100 m raskest i verden, enten han er dopa eller ikke, per definisjon er det raskeste mennesket i verden. Da er han også bedre enn Usain Bolt - per definisjon. Betyr det derimot at vi skal hedre denne mannen, som slo Bolt med dopingmidler? Skal vi i det hele tatt nevne hans navn, som om han har oppnådd noe ingen andre kunne?

Egentlig ikke, spør du meg.

I mitt hode er det sterkeste mennesket i verden, det mennesket som har blitt sterkest fra naturens side. På samme måte som at det raskeste mennesket i verden, er det mennesket som har blitt raskest fra naturens side. Likevel anerkjenner jeg at et annet menneske, som er dopet, kan være sterkere og raskere. Men jeg ser ikke på den personen som "100% menneske" etter at dopingmidler har blitt involvert. Det er en kropp som det er tuklet med. Det er juksing med naturen. Vi tester ikke lenger hva naturen har utstyrt oss med, men hva vi har utstyrt naturen med. Da forsvinner hele poenget med å være best, slik jeg ser det. Da blir det plutselig et spørsmål om hvor langt man kan ta kroppen ved hjelp av midler som vi har pga. teknologi og flinke forskere, IKKE bare pga. systematisk trening, talent, gener osv.

Jeg mener... Hva er det vi egentlig tester, da?

For meg er "verdens sterkeste mann" bare den mannen i verden som er sterkest OG REN samtidig, på samme måte som "verdens raskeste mann" bare kan være den mannen i verden som er raskest og ren. Jeg kunne f. eks ikke kalt en en dopa mann som er raskere enn Bolt for "verdens raskeste mann", så hvorfor praktisere det annerledes med styrke?

Utlogget GunnarP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 208
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 208

Sv: ER DETTE VERDENS STERKESTE MENNESKE?
« #46 : 23. desember 2012, 18:32 »
Resa ser også litt tøff ut i looken. Veldig myndig. Synes det er litt vesentlig for verdens sterkeste. Mens Z og Magnusson ser litt Molbo ut, på en måte dum-snill. Ikke samme respekten. Ikke vondt ment, bare ærlig.

Utlogget GunnarP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 208
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 208

Sv: ER DETTE VERDENS STERKESTE MENNESKE?
« #47 : 23. desember 2012, 18:34 »
Paramora, hva med ham i profil-bildet ditt?

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: ER DETTE VERDENS STERKESTE MENNESKE?
« #48 : 23. desember 2012, 18:57 »
Forsåvidt et godt poeng, GunnarP. Jeg vet ikke om han er dopa, men det er nok godt mulig. Det kan fort se litt dobbeltmoralsk ut. Jeg har ham i profilbildet fordi jeg syntes det var et tøft bilde, ganske enkelt. Foruten om det, er han også grovt sterk, og løfter noe sånt som 5,4 ganger egen kroppsvekt i markløft. Jeg har aldri tenkt på om han er ren. Jeg sjekker det, like greit.

Ser at innlegget også kan virke noe krasst mot folk som bruker dopingmidler. Det er ikke det at jeg misliker alle som er dopet eller noe slikt, eller mener at de ikke kan gjøre imponerende ting... Men en tittel som "verdens sterkeste mann" er en tittel jeg ikke vil gi til et menneske som er dopet. Og jeg har noe i mot konkurranser hvor man hysjer ned doping, og prøver å fremstille det som at utøverne "kanskje" kan være rene, når alle vet at du MÅ dope deg for å nå toppen.

Jeg vil ikke støtte doping, og heller ikke gi support til å gi dopa mennesker en tittel som dermed blir uoppnåelig uten bruk av dopingmidler. Å da bruke et bilde av en utøver som godt mulig er dopa, i profilbildet, er dermed heller ikke særlig heldig. Jeg skjønner at det fort ser ut som en støtte, eller likegyldighet, til utøvere som doper seg. Det er det ikke.

Mtp. at jeg selv er så stor motstander av dopingbruk som jeg er, bør jeg også velge et annet bilde om det viser seg at han deltar i styrkeløft uten dopingtesting.

Smiley

Edit: Etter å ha googlet han jeg hadde bilde av (Oleksandr Kutcher), fant jeg ut at han deltar i styrkeløft hvor det dopingtestes, men at han selv har blitt tatt for dopingbruk. Så da ble det naturlig å fjerne det.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: ER DETTE VERDENS STERKESTE MENNESKE?
« #49 : 23. desember 2012, 20:55 »
Dette høres ut som argumentasjon fra en uten rent mel i posen.
Da argumenterer én uten rent mel i postn veldig bra. Jeg har ikke noe mel i noen pose. De fleste poser jeg har ligger tomme bak døra til kjøkkenet, mens et par poser har søppel i seg.

Sitat
Har flere bekjente som deler slike dopingholdninger og det er ikke sunt...
Dopingholdning? Sunt? Uansett hvilke holdinger man har, som jeg ikke har skrevet noe om her, så trenger man hverken være det ene eller andre, mene det ene eller andre, eller hva som helst for å innse fakta. Det eneste jeg skal fram til er at et menneske som f.eks., naken, løfter 400 kg i knebøy er fysisk sterkere i knebøy enn en som løfter 200 kg. Det er ikke mulig å argumentere mot dette ressonementet. Det er en definisjon på lik linje med at 1+1=2.

Sitat
Greit du er sterk, men kanskje du burde åpne øynene litt? Dette er ikke vondt ment men livet er mer enn et skummelt ytre (hanekam og muskler) og benkpress. Wink
Ja, livet består av knebøy.

Sitat
Doping burde ALDRI forekomme. Selv ikke i en styrketest!!!!
Helt enig!

Jeg skrev da vitterlig bare det jeg tror, utifra gjennomsnittet av innleggene hans og alle har jo rett på en mening. Gillberg har jo ikke alltidrett , selv om han sitter med FASITEN Wink
Gilberg har alltid rett om han ikke innrømmer å ha tatt feil. Og om han har Aspergers er dette nytt for han selv, men det er vel heller tvilsomt. Noe er det i alle fall med han og psykiatere har helt sikkert
et navn på det han er også. De har jo et navn på alt.

Nei, Einar. Det er feil.

Hva som er feil? Hele den (manglende) logiske tankerekken du legger frem.
Nei, Mercenary. Du tar selvsagt feil. Og jeg har selvsagt helt rett. Hvordan kan du tro noe annet?

Sitat
Ved å tillate alle slags virkemidler
Tillate? Det er ikke snakk om å tillate noe som helst.

Sitat
, kan du like gjerne tillate styrkeløftsutstyr, rakettmotorer, gravitasjonsfjernere eller andre kunstige ting som kan hjelpe deg med å løse(her løfte) oppgavene.
Som menneske blir man ikke sterkere av disse tingene, så om man hadde løftet mer med disse hjelpemidlene så hadde man ikke blitt den sterkeste ; man hadde kanskje, og mest sannsynlig, bare blitt det mennesket
som hadde vært kapabel til å løfte mest. Det er to forskjellige ting.

Sitat

For å finne verdens sterkeste mann, må alle ha samme ressurser til å bli det.  
Desverre så må man ikke det. Hvis man er sterkest så er man sterkest selv om ingen andre i verden har hatt samme ressurser.

Sitat
En som opererer inn en robot i kroppen som gjør at han kan løfte 3 x så mye, blir i dine øyne verdens sterkeste mann.
Var det et spørsmål eller var det å legge ord i min munn?

Opererer man inn en robot i kroppen til et menneske som gjør at mennesket løfter 3x så mye og roboten til enhver tid må være inne i kroppen for at dette mennesket skal klare disse oppgavene, da er ikke dette
mennesket kun et menneske lengre. Navnet på et slikt tilfelle er Cyborg.

Sitat
Beklager, men det kan jeg aldri være enig i.
Det skal du også slippe.

Sitat
Om jeg setter meg på en motorsykkel og "sykler" om kapp med de beste syklistene i verden opp alp d`hues, vinner jeg. Jeg kommer først opp, ergo er jeg bedre enn dem på sykkel - om vi skal følge tankegangen din.
Her legger du ord i min munn igjen. Det er tydelig at du ikke klarer å sette deg inn i tankegangen min. Man må være intelektuell for å forstå en intelektuell.

Hvis du bruker motorsykkel og transporterer deg fra A til B raskere enn et felt med syklister på sykler som startet å sykle akkurat samtidig som du trykket ned gassen, så har du absolutt aldri vist at du er bedre
enn "dem" på sykkel. Du har vist at en motorsykkel kan få et menneske raskere fra A til B enn en hva et menneske på en sykkel kan klare. Hvis spørsmålet er hvem som kom raskest til B så er svaret "han på motorsykkelen".
Hvis spørsmålet er hvem som syklet hurtigst så er det "den syklisten som kom hurtigst fram til B".

Sitat
At du ikke forstår forskjellen på en som velger å jukse, og en som er født med en sykdom, sier dessverre at du ikke er i stand til å skilne godt nok på snørr og barter til at jeg tror diskusjonen er hensiktsmessig Smiley
Jeg forstår de fleste forskjeller. Ikke bare forskjellen på en som velger å jukse og en som er født med en sykdom. Hva jeg ikke forstår er hva dét har med denne saken å gjøre. Jeg forstår hva DU mener det har å gjøre,
men da forstår jeg at du ikke forstår noe av dette.

Som skrevet tidligere så er ikke dette snakk om holdninger, hva som burde være, hva som skulle vært etc. ; det er rett og slett snakk om fakta og definisjoner. Det er veldig synd at man blir mye sterkere av doping,
men det er nettopp dette som er virkningen av doping. Selv når dopingen har forlatt kroppen helt og det som er igjen er kun en vanlig, tross størrelsen, kropp så er denne kroppen sterkere enn om dopingen aldri har vært
innom kroppen. En doper skulle aldri ha fått være med i diskusjonen om hvem som er sterkest fordi han aldri skulle ha dopet i utgangspunktet, men når han først har dopet og hvis vi vil ha det korrekte svaret på hvem
som faktisk er sterkest, ikke hvem som fortjener å være sterkest eller hvem som kunne hvisvass, så er den som med egen kropp løfter mest den sterkeste.

Her er forøvrig verdens største gresskar:
http://kollokvium.no/2012/10/28/verdens-storste-gresskar/

Og her er norges største gresskar:
http://www.f-b.no/nyheter/her-er-norges-storste-gresskar-1.6515796

Verdens største gresskar er større enn det neste største i verden. Hvorfor det har blitt dét er uvesentlig.

- I en idrett hvor det IKKE er tillatt å dope seg, SKAL man være ren for å kunne kalle seg best. Eksempel her: Sprint, langrenn, sykkel, styrkeløft (om man løfter innenfor visse forbund), boksing, amerikansk fotball, lengde, vektløfting.
- I en idrett hvor det ER tillatt å dope seg, TRENGER man ikke være ren for å kunne kalle seg best. Eksempel: Kroppsbygging, athletic fitness, styrkeløft (om man løfter innenfor visse forbund), strongman.
Enig.

Sitat
Det er ikke mulig å bruke argumentasjonen om at "er man best, så er man best. Dopet eller ei".
Det er mulig, men spørsmålet er når man kan bruke det og om man bør bruke det.

Sitat
Man kan selvsagt anerkjenne at den personen som springer 100 m raskest i verden, enten han er dopa eller ikke, per definisjon er det raskeste mennesket i verden.
Nettopp. Per definisjon er den raskeste den raskeste. Slik er det bare.

Sitat
Da er han også bedre enn Usain Bolt - per definisjon.
Man trenger ikke å være bedre enn noen for å være raskere enn noen, men hvis man er raskere enn Usain Bolt, ja, da er man raskere enn Usain Bolt. Tviler imidlertid på at man finner noen som er dopet som er raskere enn Usain Bolt.
Usain Bolt er nok raskeste mann i verden. Uansett dop eller ikke.

Sitat
Betyr det derimot at vi skal hedre denne mannen, som slo Bolt med dopingmidler? Skal vi i det hele tatt nevne hans navn, som om han har oppnådd noe ingen andre kunne?
Nei, det betyr ikke noe av dette, men hvis man blir spurt om hvem som er den raskeste mannen i verden til å løpe 100 meter og man ikke nevner denne mannen som er raskest da lyver man. Det man rett og slett kan si, hvis man er
nøye på det, er at "Den raskeste mannen i verden til å løpe 100 meter er N N og han er en jævla doper."

Sitat
Egentlig ikke, spør du meg.

I mitt hode er det sterkeste mennesket i verden, det mennesket som har blitt sterkest fra naturens side.
Det du tenker på, i ditt hode, er hvem som er "det sterkeste livstids dopingfrie mennesket i verden" eller, litt mere tolket ; "det største styrketalentet i verden".

Sitat
På samme måte som at det raskeste mennesket i verden, er det mennesket som har blitt raskest fra naturens side.
Ja, jeg forstår hva du mener og hva du vil, men igjen ; hvis et dopet menneske er raskere enn det mennesket som har blitt det fra naturens side så er det dopede mennesket raskere. Uansett hvor mye følelser vi legger i dette så blir
det annerledes. Skal vi eksludere noen typer mennesker så må vi definere hvem vi ekskluderer i "tittelen". For dette er ingen konkurranse eller noe ; det er bare en objektiv rangering som er svart/hvitt.

Sitat
Likevel anerkjenner jeg at et annet menneske, som er dopet, kan være sterkere og raskere. Men jeg ser ikke på den personen som "100% menneske" etter at dopingmidler har blitt involvert. Det er en kropp som det er tuklet med.
Det er juksing med naturen.
Helt klart. Det er uetisk, men personen forblir fortsatt et menneske. Naturen er tuklet med, men medisinene har "bare" latt kroppen selv produsere mer eller forstørret selv de kroppslige tingene som gjør at mennesket blir forsterket.

Sitat
Vi tester ikke lenger hva naturen har utstyrt oss med, men hva vi har utstyrt naturen med.
Da forsvinner hele poenget med å være best, slik jeg ser det. Da blir det plutselig et spørsmål om hvor langt man kan ta kroppen ved hjelp av midler som vi har pga. teknologi og flinke forskere, IKKE bare pga. systematisk trening, talent, gener osv.
Helt korrekt. Ingen har nevnt noe om poenget i å være best, eller som i dette tilfellet, være sterkest. Eneste spørsmålet som kom opp var hvem som er verdens sterkeste mann.

Sitat
Jeg mener... Hva er det vi egentlig tester, da?
Mange tester mye, men i denne tråden tester vi ikke noe. Det var bare et spørsmål om hvem som var sterkest. Det var ingen oppfordring til å lage en test.

Sitat
For meg er "verdens sterkeste mann" bare den mannen i verden som er sterkest OG REN samtidig, på samme måte som "verdens raskeste mann" bare kan være den mannen i verden som er raskest og ren.
Jeg kunne f. eks ikke kalt en en dopa mann som er raskere enn Bolt for "verdens raskeste mann", så hvorfor praktisere det annerledes med styrke?
Du kunne ikke kalt en dopet mann som er raskere enn Bolt for "verdens raskeste mann"? Hvis du hadde blitt spurt om hvem som er verdens raskeste mann og du uten begrunnelse måtte oppgitt et navn og hadde visst om navnet på denne personen
som var raskere enn Bolt så hadde du løyet om du ikke hadde sitert hans navn. Hadde du fått sagt mer så skulle du selvsagt ha begrunnet ditt svar og fortalt at, hvis Bolt er dopingfri, at det er Bolt som er den raskeste dopingfrie personen.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Ms Nutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Sv: ER DETTE VERDENS STERKESTE MENNESKE?
« #50 : 23. desember 2012, 21:06 »
Da argumenterer én uten rent mel i postn veldig bra. Jeg har ikke noe mel i noen pose. De fleste poser jeg har ligger tomme bak døra til kjøkkenet, mens et par poser har søppel i seg.
Dopingholdning? Sunt? Uansett hvilke holdinger man har, som jeg ikke har skrevet noe om her, så trenger man hverken være det ene eller andre, mene det ene eller andre, eller hva som helst for å innse fakta. Det eneste jeg skal fram til er at et menneske som f.eks., naken, løfter 400 kg i knebøy er fysisk sterkere i knebøy enn en som løfter 200 kg. Det er ikke mulig å argumentere mot dette ressonementet. Det er en definisjon på lik linje med at 1+1=2.
Ja, livet består av knebøy.
Helt enig!
Gilberg har alltid rett om han ikke innrømmer å ha tatt feil. Og om han har Aspergers er dette nytt for han selv, men det er vel heller tvilsomt. Noe er det i alle fall med han og psykiatere har helt sikkert
et navn på det han er også. De har jo et navn på alt.
Nei, Mercenary. Du tar selvsagt feil. Og jeg har selvsagt helt rett. Hvordan kan du tro noe annet?
Tillate? Det er ikke snakk om å tillate noe som helst.
Som menneske blir man ikke sterkere av disse tingene, så om man hadde løftet mer med disse hjelpemidlene så hadde man ikke blitt den sterkeste ; man hadde kanskje, og mest sannsynlig, bare blitt det mennesket
som hadde vært kapabel til å løfte mest. Det er to forskjellige ting.
Desverre så må man ikke det. Hvis man er sterkest så er man sterkest selv om ingen andre i verden har hatt samme ressurser.
Var det et spørsmål eller var det å legge ord i min munn?

Opererer man inn en robot i kroppen til et menneske som gjør at mennesket løfter 3x så mye og roboten til enhver tid må være inne i kroppen for at dette mennesket skal klare disse oppgavene, da er ikke dette
mennesket kun et menneske lengre. Navnet på et slikt tilfelle er Cyborg.
Det skal du også slippe.
Her legger du ord i min munn igjen. Det er tydelig at du ikke klarer å sette deg inn i tankegangen min. Man må være intelektuell for å forstå en intelektuell.

Hvis du bruker motorsykkel og transporterer deg fra A til B raskere enn et felt med syklister på sykler som startet å sykle akkurat samtidig som du trykket ned gassen, så har du absolutt aldri vist at du er bedre
enn "dem" på sykkel. Du har vist at en motorsykkel kan få et menneske raskere fra A til B enn en hva et menneske på en sykkel kan klare. Hvis spørsmålet er hvem som kom raskest til B så er svaret "han på motorsykkelen".
Hvis spørsmålet er hvem som syklet hurtigst så er det "den syklisten som kom hurtigst fram til B".
Jeg forstår de fleste forskjeller. Ikke bare forskjellen på en som velger å jukse og en som er født med en sykdom. Hva jeg ikke forstår er hva dét har med denne saken å gjøre. Jeg forstår hva DU mener det har å gjøre,
men da forstår jeg at du ikke forstår noe av dette.

Som skrevet tidligere så er ikke dette snakk om holdninger, hva som burde være, hva som skulle vært etc. ; det er rett og slett snakk om fakta og definisjoner. Det er veldig synd at man blir mye sterkere av doping,
men det er nettopp dette som er virkningen av doping. Selv når dopingen har forlatt kroppen helt og det som er igjen er kun en vanlig, tross størrelsen, kropp så er denne kroppen sterkere enn om dopingen aldri har vært
innom kroppen. En doper skulle aldri ha fått være med i diskusjonen om hvem som er sterkest fordi han aldri skulle ha dopet i utgangspunktet, men når han først har dopet og hvis vi vil ha det korrekte svaret på hvem
som faktisk er sterkest, ikke hvem som fortjener å være sterkest eller hvem som kunne hvisvass, så er den som med egen kropp løfter mest den sterkeste.

Her er forøvrig verdens største gresskar:
http://kollokvium.no/2012/10/28/verdens-storste-gresskar/

Og her er norges største gresskar:
http://www.f-b.no/nyheter/her-er-norges-storste-gresskar-1.6515796

Verdens største gresskar er større enn det neste største i verden. Hvorfor det har blitt dét er uvesentlig.
Enig.
Det er mulig, men spørsmålet er når man kan bruke det og om man bør bruke det.
Nettopp. Per definisjon er den raskeste den raskeste. Slik er det bare.
Man trenger ikke å være bedre enn noen for å være raskere enn noen, men hvis man er raskere enn Usain Bolt, ja, da er man raskere enn Usain Bolt. Tviler imidlertid på at man finner noen som er dopet som er raskere enn Usain Bolt.
Usain Bolt er nok raskeste mann i verden. Uansett dop eller ikke.
Nei, det betyr ikke noe av dette, men hvis man blir spurt om hvem som er den raskeste mannen i verden til å løpe 100 meter og man ikke nevner denne mannen som er raskest da lyver man. Det man rett og slett kan si, hvis man er
nøye på det, er at "Den raskeste mannen i verden til å løpe 100 meter er N N og han er en jævla doper."
Det du tenker på, i ditt hode, er hvem som er "det sterkeste livstids dopingfrie mennesket i verden" eller, litt mere tolket ; "det største styrketalentet i verden".
Ja, jeg forstår hva du mener og hva du vil, men igjen ; hvis et dopet menneske er raskere enn det mennesket som har blitt det fra naturens side så er det dopede mennesket raskere. Uansett hvor mye følelser vi legger i dette så blir
det annerledes. Skal vi eksludere noen typer mennesker så må vi definere hvem vi ekskluderer i "tittelen". For dette er ingen konkurranse eller noe ; det er bare en objektiv rangering som er svart/hvitt.
Helt klart. Det er uetisk, men personen forblir fortsatt et menneske. Naturen er tuklet med, men medisinene har "bare" latt kroppen selv produsere mer eller forstørret selv de kroppslige tingene som gjør at mennesket blir forsterket.
Helt korrekt. Ingen har nevnt noe om poenget i å være best, eller som i dette tilfellet, være sterkest. Eneste spørsmålet som kom opp var hvem som er verdens sterkeste mann.
Mange tester mye, men i denne tråden tester vi ikke noe. Det var bare et spørsmål om hvem som var sterkest. Det var ingen oppfordring til å lage en test.
Du kunne ikke kalt en dopet mann som er raskere enn Bolt for "verdens raskeste mann"? Hvis du hadde blitt spurt om hvem som er verdens raskeste mann og du uten begrunnelse måtte oppgitt et navn og hadde visst om navnet på denne personen
som var raskere enn Bolt så hadde du løyet om du ikke hadde sitert hans navn. Hadde du fått sagt mer så skulle du selvsagt ha begrunnet ditt svar og fortalt at, hvis Bolt er dopingfri, at det er Bolt som er den raskeste dopingfrie personen.


Dette var så langt og rotete at jeg ikke orket å lese alt. Og når du deler opp sitatene blir det rotete. Kanskje blir det orden i ditt hode, men skjønner hvorfor noen her har skrevet noe om autisme. No hard feelings seff. Tusen takk for svar. Autist eller ikke syntes jeg du skriver smart, så med den hanekammen kan du overraske noen en dag skikkelig!!!!! Wink
Ok. Owned.

Utlogget Arnold_1997

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: ER DETTE VERDENS STERKESTE MENNESKE?
« #51 : 23. desember 2012, 21:41 »
Han var sterk Smiley

Utlogget Aktivutdøver

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 128

Sv: ER DETTE VERDENS STERKESTE MENNESKE?
« #52 : 24. desember 2012, 00:19 »
Gilberg eier dere andre så sinnsykt! Det triste er at jeg forklarte det samme allerede på side 1 i denne diskusjonen, men det underbygges bare så sinnsykt av Gilberg!

Snakk om knockout!
Jeg er aktiv utdøver! Jeg velger heller å kalle meg aktiv utdøver enn å vise hvem jeg er! Grunnen til det er at mange åvervåker aktive utdøvere! Det er alikevel viktig for meg å presisere at jeg er aktiv utdøver!

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: ER DETTE VERDENS STERKESTE MENNESKE?
« #53 : 24. desember 2012, 00:20 »
Gillus the Mighty eide akkurat denne tråden.
Og jeg synes Big Z er så sympatisk at han er en fin sterkeste mann. Jeg syns det er verre med folk som Phil Pfister, what a putrid AIDSridden ashole. Han var en dårlig WSM.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: ER DETTE VERDENS STERKESTE MENNESKE?
« #54 : 24. desember 2012, 00:23 »
Gilberg eier dere andre så sinnsykt! Det triste er at jeg forklarte det samme allerede på side 1 i denne diskusjonen, men det underbygges bare så sinnsykt av Gilberg!

Snakk om knockout!

Ja han gjorde det.
Og det er så opplagt. Er Koklayev sterkere en CYC? Ja. Ja, han er jo faktisk det.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Aktivutdøver

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 128

Sv: ER DETTE VERDENS STERKESTE MENNESKE?
« #55 : 24. desember 2012, 00:30 »
Og det er så opplagt. Er Koklayev sterkere en CYC? Ja. Ja, han er jo faktisk det.

Nå er det bare å vente, så kommer det nok snart en "ekspert" (ironi!) som skal forklare deg at hvis Koklyaev sykler opp en bakke og CYC bruker moped, så kommer CYC først opp (vel og merke hvis mopeden går fortere enn sykkelen!)

Sterkest er sterkest og raskest er raskest....noen klarer virkelig å komplifisere alle problemstillinger!
Jeg er aktiv utdøver! Jeg velger heller å kalle meg aktiv utdøver enn å vise hvem jeg er! Grunnen til det er at mange åvervåker aktive utdøvere! Det er alikevel viktig for meg å presisere at jeg er aktiv utdøver!

Utlogget Ms Nutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Sv: ER DETTE VERDENS STERKESTE MENNESKE?
« #56 : 24. desember 2012, 00:46 »
Nå er det bare å vente, så kommer det nok snart en "ekspert" (ironi!) som skal forklare deg at hvis Koklyaev sykler opp en bakke og CYC bruker moped, så kommer CYC først opp (vel og merke hvis mopeden går fortere enn sykkelen!)

Sterkest er sterkest og raskest er raskest....noen klarer virkelig å komplifisere alle problemstillinger!

Helt latterlig.. Mener du at hvis en kar sykler opp i 60 og en bruker motorsykkel opp i 160 så er syklisten raskest?? Håpløst hvis man kan dope seg (motorsykkel) og komme raskest. I hvertfall når det å kjøre motorsykkel er ulovlig og helseskadelig.. .
Ok. Owned.

Mr KO

  • Gjest
Sv: ER DETTE VERDENS STERKESTE MENNESKE?
« #57 : 24. desember 2012, 00:59 »
For å svare på spørsmålet denne tråden var ment å handle om:
Big Z er det sterkeste mennesket i verden.
IKKE fordi han vant WSM, men fordi han er allround sterkest i alt som går på rå styrke, àla styrkeløft øvelser, og endel sm øvelser.
Misha er en utrolig styrke idrettsutøver, men tittelen på tråden var:
"ER DETTE VERDENS STERKESTE MENNESKE?"
og det er ikke Misha. Han er derimot kansje en enda KOMPLETT utøver hva gjelder koordinasjon, teknikk, styrke osv..

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: ER DETTE VERDENS STERKESTE MENNESKE?
« #58 : 24. desember 2012, 01:10 »
For å svare på spørsmålet denne tråden var ment å handle om:
Big Z er det sterkeste mennesket i verden.
IKKE fordi han vant WSM, men fordi han er allround sterkest i alt som går på rå styrke, àla styrkeløft øvelser, og endel sm øvelser.
Misha er en utrolig styrke idrettsutøver, men tittelen på tråden var:
"ER DETTE VERDENS STERKESTE MENNESKE?"
og det er ikke Misha. Han er derimot kansje en enda KOMPLETT utøver hva gjelder koordinasjon, teknikk, styrke osv..
Honnør til deg! Resten oppfordres til å være snille i disse juletider! Wink God jul!

Utlogget GunnarP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 208
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 208

Sv: ER DETTE VERDENS STERKESTE MENNESKE?
« #59 : 24. desember 2012, 01:12 »
For å svare på spørsmålet denne tråden var ment å handle om:
Big Z er det sterkeste mennesket i verden.
IKKE fordi han vant WSM, men fordi han er allround sterkest i alt som går på rå styrke, àla styrkeløft øvelser, og endel sm øvelser.
Misha er en utrolig styrke idrettsutøver, men tittelen på tråden var:
"ER DETTE VERDENS STERKESTE MENNESKE?"
og det er ikke Misha. Han er derimot kansje en enda KOMPLETT utøver hva gjelder koordinasjon, teknikk, styrke osv..

Jeg lurer om han kan være litt tilbakestående? Kan se sånn ut på dumsnill-ansiktet/uttrykket. Det kan jo forklare litt. De er jo kjent for å være råsterke siden de ikke har noen mentale sperrer eller har en helt forkrøblet virkelighetsforståelse. Da blir det jo nesten litt flaut å presentere ham som verdens sterkeste. Han kan jo ikke noe for det selv, men likevel..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!