Skrevet av Emne: Hjelp til vektløfting, Oppland  (Lest 10356 ganger)

Utlogget pewpew93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 126
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 126

Hjelp til vektløfting, Oppland
« : 25. desember 2012, 19:12 »
Lurte på om det er noen som driver med vektløfting i oppland som har mulighet for å "lære bort litt"? Hovedsaklig i støt, som er den eneste øvelsen jeg får til. Hadde vært kult å lært rykk også, men ser for meg at det er mye jobb mtp teknikk.
Er ikke ute etter noen form for satsing, men etter litt try and fail på gymmet fant jeg ut at det er veldig gøy og gir fin variasjon til "vanlig" trening.

Pers på 90kg i støt uten kunnskap eller veiledning. Rygg klarer jeg ikke mye mer enn stanga før det blir tull.

Utlogget Aktivutdøver

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 128

Sv: Hjelp til vektløfting, Oppland
« #1 : 26. desember 2012, 19:41 »
Lurte på om det er noen som driver med vektløfting i oppland som har mulighet for å "lære bort litt"? Hovedsaklig i støt, som er den eneste øvelsen jeg får til. Hadde vært kult å lært rykk også, men ser for meg at det er mye jobb mtp teknikk.
Er ikke ute etter noen form for satsing, men etter litt try and fail på gymmet fant jeg ut at det er veldig gøy og gir fin variasjon til "vanlig" trening.

Pers på 90kg i støt uten kunnskap eller veiledning. Rygg klarer jeg ikke mye mer enn stanga før det blir tull.

Selv om jeg er aktiv utdøver er det vanskelig å vite hvor i Oppland! du bor! Det jeg vet! (sikkert!) er at det er vektløfingsklubb på Gjøvik! (Gjøvik stadion!) De har også hjemmeside! (google! (gjøvik + vektløfting!) De kan helt sikkert hjelpe deg!
Jeg er aktiv utdøver! Jeg velger heller å kalle meg aktiv utdøver enn å vise hvem jeg er! Grunnen til det er at mange åvervåker aktive utdøvere! Det er alikevel viktig for meg å presisere at jeg er aktiv utdøver!

Utlogget pewpew93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 126
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 126

Sv: Hjelp til vektløfting, Oppland
« #2 : 28. desember 2012, 17:33 »
Takker for svar!
Skal ta turen sørover på nyåret Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!