Skrevet av Emne: Ned i vekt med eca- mix?  (Lest 4546 ganger)

Utlogget TheRealZeus

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Ned i vekt med eca- mix?
« : 28. desember 2012, 13:55 »
Jeg har tenkt å gå ned litt i vekt å en pt sa jeg måtte bruke et kåsttillskudd som het eca-mix.
Nå har jeg brukt det en stund, men har ikke gått ned no særlig, ca 1 kg på 8 dager  Føler meg litt rar i magen, og blir både kald å varm.
Skal jeg justere blandingen?

Nå blander jeg
1 teskje Eukalyptus
1 teskje Cayenne
1 boks  Ananas

Alt i blendern før jeg drikker det.

Håper på tips

Utlogget Aktivutdøver

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 128

Sv: Ned i vekt med eca- mix?
« #1 : 28. desember 2012, 21:40 »
Vet ikke om dette er seriøst?

Hvis det er seriøst: Ananas og cayenne er nok slankende! Eukalyptus forstår jeg ikke hvorfor du tar! Det er mulig E-en i ECA skal være noe annet! Jeg har vært aktiv utdøver i mange år, aldri vært borte i noen som har tatt eca! Kanskje du burde spørre PT-n din om du har satt sammen riktig!

Er magen rar bør du supplere med litt korn, for eksempel havre! Da blir det isåfall heca!
Jeg er aktiv utdøver! Jeg velger heller å kalle meg aktiv utdøver enn å vise hvem jeg er! Grunnen til det er at mange åvervåker aktive utdøvere! Det er alikevel viktig for meg å presisere at jeg er aktiv utdøver!

Utlogget TheRealZeus

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Ned i vekt med eca- mix?
« #2 : 29. desember 2012, 14:05 »
Eucalyptus skal åpne luftveiene så man får bedre oksygenopptak, og så forbrenner mer. Tror feilen er at jeg har brukt ananas på boks, og ikke fersk. Skal starte med det nå. Har gått ned to kg nå.
PT'n sa dette var det nye de brukte på Elixia nå!

Utlogget awf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

Sv: Ned i vekt med eca- mix?
« #3 : 29. desember 2012, 14:27 »
Eucalyptus skal åpne luftveiene så man får bedre oksygenopptak, og så forbrenner mer. Tror feilen er at jeg har brukt ananas på boks, og ikke fersk. Skal starte med det nå. Har gått ned to kg nå.
PT'n sa dette var det nye de brukte på Elixia nå!

Jeg synes du skal be PTn din finne frem noe forskning som støtter det han/hun sier eca-mix gjør. Når han ikke klarer det synes jeg du skal si i fra til noen som styrer der. Virker som hvem som helst kan få jobb på Elexia

Evt finn en ny PT.

Utlogget Ms Nutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Sv: Ned i vekt med eca- mix?
« #4 : 29. desember 2012, 14:32 »
Jeg synes du skal be PTn din finne frem noe forskning som støtter det han/hun sier eca-mix gjør. Når han ikke klarer det synes jeg du skal si i fra til noen som styrer der. Virker som hvem som helst kan få jobb på Elexia

Evt finn en ny PT.

Nei DET STEMMER IKKE! Mange av de har kursbevis på veggen. Man kan ta kurs på Bali ikke alle som har  det men mange andre kurs!!! Viktig at ikke herr hvermannesen er PT når det er muscular advisor stilling! Et feil tips og man har ødelagt helse! Vikigmed kurs!
Ok. Owned.

Utlogget GunnarP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 208
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 208

Sv: Ned i vekt med eca- mix?
« #5 : 29. desember 2012, 14:35 »
Nei DET STEMMER IKKE! Mange av de har kursbevis på veggen. Man kan ta kurs på Bali ikke alle som har  det men mange andre kurs!!! Viktig at ikke herr hvermannesen er PT når det er muscular advisor stilling! Et feil tips og man har ødelagt helse! Vikigmed kurs!

Godt poeng., mange pt er som ødelegger for noen!

Utlogget Ms Nutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Sv: Ned i vekt med eca- mix?
« #6 : 29. desember 2012, 14:37 »
Godt poeng., mange pt er som ødelegger for noen!

Takk GUNNAR!
Ok. Owned.

Utlogget Aktivutdøver

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 128

Sv: Ned i vekt med eca- mix?
« #7 : 29. desember 2012, 14:38 »
Jeg synes du skal be PTn din finne frem noe forskning som støtter det han/hun sier eca-mix gjør. Når han ikke klarer det synes jeg du skal si i fra til noen som styrer der. Virker som hvem som helst kan få jobb på Elexia

Evt finn en ny PT.

Enig her! Det er alt for mange som kaller seg PT uten å ha reell kunnskap! PT burde vært en beskyttet tittel som minst tilsa 1 års fulltidsstudie! Støtter dette 100%
Jeg er aktiv utdøver! Jeg velger heller å kalle meg aktiv utdøver enn å vise hvem jeg er! Grunnen til det er at mange åvervåker aktive utdøvere! Det er alikevel viktig for meg å presisere at jeg er aktiv utdøver!

Utlogget Ms Nutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Sv: Ned i vekt med eca- mix?
« #8 : 29. desember 2012, 14:40 »
Enig her! Det er alt for mange som kaller seg PT uten å ha reell kunnskap! PT burde vært en beskyttet tittel som minst tilsa 1 års fulltidsstudie! Støtter dette 100%
men da blir detALT for vanskelig å bli PT!

Med den retorikk er det krav om 15 års utdanning på legestudiet??!!! SVAR MEG PÅ DETTE!
Ok. Owned.

Utlogget Aktivutdøver

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 128

Sv: Ned i vekt med eca- mix?
« #9 : 29. desember 2012, 14:42 »
men da blir detALT for vanskelig å bli PT!

Med den retorikk er det krav om 15 års utdanning på legestudiet??!!! SVAR MEG PÅ DETTE!

Personlig trener = 1.år!

Personlig lege (aka fastlege!) = minst 6 år!

Jeg synes at det er en passende variabel ansvar tatt i betraktning! Skulle noen gått mer på skole er det ptene de har ansvaret for helsen til personer, akkurat som legen men på et frisklivsnivå!
Jeg er aktiv utdøver! Jeg velger heller å kalle meg aktiv utdøver enn å vise hvem jeg er! Grunnen til det er at mange åvervåker aktive utdøvere! Det er alikevel viktig for meg å presisere at jeg er aktiv utdøver!

Utlogget Ms Nutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Sv: Ned i vekt med eca- mix?
« #10 : 29. desember 2012, 14:47 »
1 år er for meg litt lenge for å bli PT. Vikig med kurs men 1 år er smør og flesk! Hva skal man lære utenom spise og treningsfilosofi? !
Ok. Owned.

Utlogget Aktivutdøver

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 128

Sv: Ned i vekt med eca- mix?
« #11 : 29. desember 2012, 14:52 »
1 år er for meg litt lenge for å bli PT. Vikig med kurs men 1 år er smør og flesk! Hva skal man lære utenom spise og treningsfilosofi? !

Nå blir dette veldig off-topic ut i fra åpningsspørsmålet! Fåreslår at du åpner en egen tråd om du vil diskurtere dette!
Jeg er aktiv utdøver! Jeg velger heller å kalle meg aktiv utdøver enn å vise hvem jeg er! Grunnen til det er at mange åvervåker aktive utdøvere! Det er alikevel viktig for meg å presisere at jeg er aktiv utdøver!

Utlogget Ms Nutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Sv: Ned i vekt med eca- mix?
« #12 : 29. desember 2012, 14:57 »
Nå blir dette veldig off-topic ut i fra åpningsspørsmålet! Fåreslår at du åpner en egen tråd om du vil diskurtere dette!

Ok enig
Ok. Owned.

Utlogget awf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

Sv: Ned i vekt med eca- mix?
« #13 : 29. desember 2012, 15:13 »
Trådstarter.

Jeg håper du forstår at Ms.Nutrition og aktiv uttøver er troll. Trolig samme person. Det er lett å tro på alt en PT sier hvis man ikke har så mye kunnskap selv, men den PTn du har valgt virker ikke særlig bra basert på det du skriver.

Utlogget Believe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 134
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 134

Sv: Ned i vekt med eca- mix?
« #14 : 29. desember 2012, 15:13 »
ECA stack= Effedrin, Caffein og Aspirin...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!