Skrevet av Emne: Ned i vekt med eca- mix?  (Lest 4543 ganger)

Utlogget Ms Nutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Sv: Ned i vekt med eca- mix?
« #15 : 29. desember 2012, 15:18 »
Ok enig
Trådstarter.

Jeg håper du forstår at Ms.Nutrition og aktiv uttøver er troll. Trolig samme person. Det er lett å tro på alt en PT sier hvis man ikke har så mye kunnskap selv, men den PTn du har valgt virker ikke særlig bra basert på det du skriver.

Troll kan du være selv.

Og apropo at jeg er samme profil som aktiv Utdøver så er det FEIL! Back too topic!
Ok. Owned.

Utlogget Mr.Marko

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 78
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 78

Sv: Ned i vekt med eca- mix?
« #16 : 29. desember 2012, 15:23 »
Trådstarter.

Jeg håper du forstår at Ms.Nutrition og aktiv uttøver er troll. Trolig samme person. Det er lett å tro på alt en PT sier hvis man ikke har så mye kunnskap selv, men den PTn du har valgt virker ikke særlig bra basert på det du skriver.
Det er vel bevist av sjefen selv her, at de ikke her samme person. Aktiv utdøver fremstår for meg litt schizofren, ene øyeblikket har han mye bra og komme med, andre øyeblikk er han helt ute av det(kan minne litt om PT Andreas). Ms.Nutrition minner meg mye om Nann-rosita som herjet på forumet her for noen år tilbake.

Til trådstarter, finn deg et annet gym og tren på!

Utlogget awf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

Sv: Ned i vekt med eca- mix?
« #17 : 29. desember 2012, 15:32 »
Troll kan du være selv.

Og apropo at jeg er samme profil som aktiv Utdøver så er det FEIL! Back too topic!

Hvis du ikke er et troll så burde du være forsiktig med å gi råd til andre når ditt eget kunnskapsnivå er såpass begrenset.

Utlogget GunnarP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 208
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 208

Sv: Ned i vekt med eca- mix?
« #18 : 29. desember 2012, 17:28 »
ECA stack= Effedrin, Caffein og Aspirin...

Ulovlig. Og falig! Anbefaler ikke dette. Fikk i meg dette en gang i vannvare, på gymmet av en kompis som ikke lenger er en kompis. Jeg fikk hjerte bank og kvalme og hang i dusjen og brekte meg igjen og igjen. Trodde jeg skulle få hjerte atakk! Så sa han idioten etterpå hva det var. Når jeg skulle gå kom anti doping Norge fordi det skulle test styrkeløftere som trente der, på ELIXIA skjedsmokorset. Og da måtte jeg skyndte meg ut i tilfelle j skulle bli trukket ut! Tenk om jeg hadde blitt tatt, og hengt ut for hele Norge, av noe jeg brakk meg av og trodde jeg skulle stryke med!

Utlogget Ms Nutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Sv: Ned i vekt med eca- mix?
« #19 : 29. desember 2012, 23:23 »
Hvis du ikke er et troll så burde du være forsiktig med å gi råd til andre når ditt eget kunnskapsnivå er såpass begrenset.

Hei! Personalangrep! Les stickyregler!
Ok. Owned.

Utlogget Pråfessoren

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

Sv: Ned i vekt med eca- mix?
« #20 : 30. desember 2012, 01:09 »
Hei! Personalangrep! Les stickyregler!

Jeg misliker å være ovenfra og ned, men jeg tror du mener personangrep. Personalangrep hadde du kunne kalt det hvis det var et angrep på noen som jobber her på forumet, f.eks en moderator. Såvidt jeg kan se er du ingen moderator. Ergo blir det et personangrep du er utsatt for og ikke et personalangrep.

For å holde meg innenfor topic kan jeg jo også si at eca-stack kan være så mangt. Vi snakker her kjemiske prosesser på et nivå langt høyere enn det folk flest og trådstarter spesielt sannsynligvis kan fatte. Jeg vil heller stacke kardiotrening med et fornuftig kosthold. Det er en treningsstack for god helse og et godt liv. Dette vil også gi deg mange andre fordeler.

Utlogget TheRealZeus

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Ned i vekt med eca- mix?
« #21 : 30. desember 2012, 08:11 »
Tusen takk, nå fikk jeg mange go'e svar! Tror jeg syns professoren sitt var det beste, med treningsfilosofi, tusen takk!!

PS! Jeg er skikkelig mot doping, og hadde googla den stackgreia, så det skal aldri røres!! Trodde den jeg bruker var sånn naturlig erstatter :-(

Utlogget Pråfessoren

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

Sv: Ned i vekt med eca- mix?
« #22 : 30. desember 2012, 11:00 »

PS! Jeg er skikkelig mot doping, og hadde googla den stackgreia, så det skal aldri røres!! Trodde den jeg bruker var sånn naturlig erstatter :-(

Det er godt du er en av de få her inne som virker å være mottakelig for hjelp.

Jeg håper jeg ikke skaper forvirring for deg, men den eca-stacken du har brukt er ikke regnet som doping. Den består av naturlige ingredienser, men har nok svært begrenset verdi i forhold til å gå ned i vekt med unntak av at den muligens kan gi deg magetrøbbel og derav økt avføringsfrekvens.

Jeg ønsker deg lykke til med et mer balansert liv. Det vil forhåpentligvis lede deg til den kroppen du vil, noe som igjen vil gi selvtillit til å bedre både kjærlighetsliv, gi deg en flottere jobb og enda større muligeheter for en rik selvrealisering av dine innerste drømmer.

Utlogget TheRealZeus

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Ned i vekt med eca- mix?
« #23 : 01. januar 2013, 22:08 »
Takk igjen!
Det siste der hørtes nesten ut som et nyttårsforsett/håp :-)
Dessuten har jeg gått ned enda en kg nå, så det ser ut som det hjalp å bruke friske ananas istedet for på boks! Har ikke problemer med magen heller.
Snart skal jeg prøve et tips som Helge Kriger anbefalte for å bli som Bad pitt i figt club (med gulrot og eplejuice), selv om jeg vil fortsete å se ut som han gjør i Troja. For det er en som heter Halve Lønnmo som er like stor som han var i Troja, men samme kroppsfett som i fight club, og han ga mange tips om mental trenng.

Føler at dette blir mitt år :-))

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!