Skrevet av Emne: Lage diett for meg, ønsker Brad Pitt fra Fight Club look  (Lest 10491 ganger)

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Hun kan vel ha hva hun vil som signatur eller?
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Ms Nutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Du vet kanskje ikke at en indikator skal være personuavhengig. Derfor er det spesielt å antyde din bruk av et ord som en indikator. Noe sier meg at du ikke vet hva en indikator er. En indikator skal kvantifisere forhold: den skal altså angis i målbare størrelser. Jeg klarer ikke se at du kvantifiserer.

Eid kan du med andre ord være selv, men ikke Eid som i den muslimske høytid, men eid som i ungdomsuttrykket som sannynligvis er noe du kjenner godt til.

Jeg lurerpå: er dette wise-guy personalangrep? Jeg er IKKE muslim!!!!
Ok. Owned.

Utlogget Ms Nutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Hun kan vel ha hva hun vil som signatur eller?

Takk
Ok. Owned.

Utlogget Aktivutdøver

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 128

Jeg lurerpå: er dette wise-guy personalangrep? Jeg er IKKE muslim!!!!

Jeg er ingen høgskolelektor med kompetanse på å tolke tekster, jeg er kun aktiv utdøver!

Jeg tolker dette alikevel ikke som å være et personalangrep! (personlig!) Jeg tolker dette som et velmenende råd for å hjelpe deg til en bedre språkforståelse (Viktig med tanke på fremtidige jobbsøknader!).

Det blir også presisert at det ikke snakkes om muslimske høytider, men om at han mener at han eier deg! Jeg er ingen ungdom, kun aktiv utdøver og forstår derfor ikke helt hva som menes med dette, men jeg antar at det har noe med nymotens språk å gjøre (antakelse!)!


On-topic:

Angående trådstarters ønske om en dagsplan, så kan jeg lage en her. Den er veldig kjent, og kalles ofte for uken!

Mandag:
Tirsdag:
Onsdag:
Torsdag:
Fredag:
Lørdag:
Søndag:

Dette er en helt standard dagsplan brukt i de fleste vestlige land! (vanlig!)
Jeg er aktiv utdøver! Jeg velger heller å kalle meg aktiv utdøver enn å vise hvem jeg er! Grunnen til det er at mange åvervåker aktive utdøvere! Det er alikevel viktig for meg å presisere at jeg er aktiv utdøver!

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Et spørsmål. Hva gjør egentlig en ut-døver ?

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget awf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

Et spørsmål. Hva gjør egentlig en ut-døver ?


Don't feed the troll

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Back to topic.
Grunnen til at mange synes jeg ser ut som Brad Pitt, er blant annet min høye sex appeal. Måten å få det på gjennom kosthold er å unngå vitløk og sterke oster. Jarlsberg er maks.
Så for å oppsumere en del av de overaskende gode rådene:
Spis løk for markeringer, vårløk må muligens spises ukokt.
Drikk et glass eplejuice og en gulrot om dagen.
Etter en uke må du begynne å spise en shitload med "prottiner", da blir alt alltid bra.
Unngå vitløk og ost. Også bønner.
Ikke glem å fokusere på fight-club feelingen når du trener. Blir du distrahert og begynner å tenke på Terminator eller lignende kan det hende du blir for stor.
Og ikke overtren. Kjøp et årskort på SATS, men bare tren i Januar. Så tar du hvileuker frem til neste Januar.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget senshi

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Veldig ON-TOPIC tilbakemeldinger og særdeles seriøst forum. Logger av for godt og registrer meg inn på nytt forum med mindre troller.

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Ikke bli sur nå da. Du var bare litt uheldig med oppgaveformuleringen.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Veldig ON-TOPIC tilbakemeldinger og særdeles seriøst forum. Logger av for godt og registrer meg inn på nytt forum med mindre troller.

Dumme spørsmål får dumme svar, og det gjelder stort sett på alle forumer.

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Dette er treningsforum på sitt beste  Grin

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Dette er treningsforum på sitt beste  Grin

Jeg synes at "Et glass eplejuice og en gullerot ca. annenhver dag bør nok gi deg de resultatene du etterspør her" var et ganske seriøst og bra svar. Er ikke så sikker på resten.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Jeg synes at "Et glass eplejuice og en gullerot ca. annenhver dag bør nok gi deg de resultatene du etterspør her" var et ganske seriøst og bra svar. Er ikke så sikker på resten.


Jepp skal seriøst prøve det selv!! Men skal stoppe før jeg ligner Brad Pitt da!!

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Jepp skal seriøst prøve det selv!! Men skal stoppe før jeg ligner Brad Pitt da!!

Brad Pitt veide rundt 70 kilo i fight club, så for trådstarters vedkommende så blir det å deffe hardt. Man må huske på at folk ser større ut på tv/film enn i virkeligheten pga at det er 2-dimensjonalt. Men det er mulig at han hadde muskler på de rette plassene. Han hadde litt skuldre og bra abs.

Det er en del fitness-damer som ligner på Brad Pitt, forresten.



Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!