Skrevet av Emne: Veien til et bedre menneske  (Lest 997 ganger)

Utlogget Face2face

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Veien til et bedre menneske
« : 29. desember 2012, 12:48 »
Hei!!

Jeg er en man på 27, frisk som en fisk, men ønsker å bli et bedre menneske! Derfor har jeg meldt meg på Elexia og skal starte et bedre liv på mandag!
Jeg ble fortalt at treningsforum.no er et bedre sted enn iform.no når det gjelder hjelp og informasjon!! Derfor er jeg her! Hva må jeg gjøre for å bli et bedre menneske!?!

Jeg skal lage en liste over alt jeg har blitt fortalt av folk på gymmen! Jeg setter pris på tilbakemeldinger/bekreftelser! Men jeg vil understreke noe! Jeg ønsker kun hjelp av folk som er rene! Som ikke bruker utstyr for å løfte mer enn de egentlig greier! Og som ikke bruker hjelpere til å løfte!
Håper dette respekteres! Da vil du få min respekt tilbake!

Det jeg har blitt fortalt er følgende!
- Spis ofte!;  De sier hver 2. til 3. time! Hvordan er dette mulig!? Skal jeg våkne midt på natta for å spise!?
- Tren tungt!;Hva er tungt!?  Må jeg løfte så tungt at jeg ikke greier det selv!?? Må jeg alltid ha med meg en som skal hjelpe meg med å løfte!?
- Bruk bra varer!; Hva slags varer!?
- Treenigheten er viktiigst!; Vet noen hva dette betyr!? Det hørtes veldig viktig ut!!

På forhånd, takk for hjelpen!!!

Utlogget Ms Nutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Sv: Veien til et bedre menneske
« #1 : 29. desember 2012, 13:33 »
Hei og velkommen til yndlingsforumet mitt!
Har du bilder?
Takk for hjelpen!

(Kan ikke hjelpe deg).
Enig i at man skal spise ofte. Tror det er viktigst å sove foran å spise!!
Ok. Owned.

Utlogget Pråfessoren

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

Sv: Veien til et bedre menneske
« #2 : 31. desember 2012, 00:59 »
Hei! Har ikke tid til å hjelpe deg med alt, men skal hjelpe deg med det du anser som viktigst!

Den Hellige Treenighet, er i kristen doktrine en betegnelse på Gud. Den definerer Gud som ett vesen, men tre personer: Faderen, Sønnen og Den Hellige Ånd. De fleste kristne kirker bekjenner denne troen.

Når treningsfolk snakker om at Treenigheten er viktigst vil jeg anta at de mener at troen er det viktigste! Troen på at du kan lykkes med treningen, troen på det du driver med og troen på deg selv. Uten tro vil man neppe nå sine mål og det er nok derfor de fleste dropper ut av treningen etter hvert.

Angående varer tipper jeg at de mener gode sko, et bra belte og t-skjorter som såkalt puster. De er selvfølgelig ikke levende vesener, men diffunderer oksider slik at du ikke blir så klam når du trener selv om du jobber hardt!

Utlogget vidart

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 961
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 961

  • Personality sucks...
Sv: Veien til et bedre menneske
« #3 : 31. desember 2012, 01:02 »
Treenigheten kan også være de tre store: markløft, knebøy og benkpress

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!