Skrevet av Emne: JanB Diddl bakk in Tåwn!  (Lest 130141 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: JanB Diddl bakk in Tåwn!
« #420 : 12. juli 2013, 17:26 »
Tsk tsk. Drar til Polen, og sjekker forumet etter at jeg har landet, og ikke en dritt har skjedd!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: JanB Diddl bakk in Tåwn!
« #421 : 13. juli 2013, 13:47 »
Du har prøvd mye forskjellig mtp trening. Har du noen gang trent eksentrisk benkpress over en periode? Altså trening med belastning over 1RM?

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: JanB Diddl bakk in Tåwn!
« #422 : 13. juli 2013, 15:04 »
Ser på Wimbledon-finalen nå. Utrolig fascinerende å se på. Fantastisk stemning pga Murray. Veldig moro at han lykkes. Fikk ikke sett finalen direkte dessverre. Dette er stor idrett. Noe av det mest imponerende jeg vet.



Helt enig! Veldig magisk å bare se samspillet mellom utøvere og publikum under finalen. Etter å ha sett finalen i fjor hvor han tapte var det utrolig gøy å få se han vinne i år. Gleder meg allerede til neste års Wimbledon.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: JanB Diddl bakk in Tåwn!
« #423 : 13. juli 2013, 15:19 »
Du har prøvd mye forskjellig mtp trening. Har du noen gang trent eksentrisk benkpress over en periode? Altså trening med belastning over 1RM?

Nei har ikke prøvd det. Eksentrisk trening er sånn som mange snakker om, og som i følge studier skal være så fantastisk bra, men alt jeg hører om det er at det ikke fungerer så bra i praksis, og at folk skader seg. Hvis det virkelig var så bra så ville jo alle ha trent sånn.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: JanB Diddl bakk in Tåwn!
« #424 : 13. juli 2013, 17:46 »
Hadde vært morsomt og interessant og prøve, men kan tenke meg at det er veldig lett å skade seg, ja.

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: JanB Diddl bakk in Tåwn!
« #425 : 15. juli 2013, 00:46 »
Hadde vært morsomt og interessant og prøve, men kan tenke meg at det er veldig lett å skade seg, ja.

Mener å ha lest en plass at styrkeløfterne på 80 og 90-tallet trente endel slik!
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: JanB Diddl bakk in Tåwn!
« #426 : 15. juli 2013, 11:33 »
Landslaget trente en del slik på 80 og 90 tallet ja. De var jo gruelig sterke, og noen rekorder/resultat har stått helt til i dag, men etter det jeg kjenner til var det også en del skader. Selv om det kan være en god metode spiller jo ikke det noen rolle om en i det lange løpet ikke får større fremagang på grunn av skader. Eksentrisk trening kan jo implementeres litt tryggere ved hjelp av sene negativer (saktemark har jo blitt veldig populært nå) o.l.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: JanB Diddl bakk in Tåwn!
« #427 : 17. juli 2013, 19:12 »
I dag gjorde jeg en fantastisk oppdagelse. Jeg gikk tilfeldigvis inn på en tråd hvor det stod at Kevin Levrone hadde bursdag i dag, og så gikk jeg inn på siten hans www.levronereport.com. Der, på førstesiden var det en youtube video som Levrone skrev følgende om: "The one and only Norwegian training arms and chest days.  Good to see you are still looking thick bro. Peace, Kevin". Videoen heter "The 2013 Real Arnold Classic Winner".

Jeg begynte å se videoen, og synes at det var noe kjent. Jeg tenkte og grublet, og kom på at kanskje dette var fyren som mobbet Stellander på forumet og sa at han hadde pinglearmer. Jeg kom ikke på hva han het, men plutselig dukket det opp i hodet: "bigarms""!!! Han hadde noen helt legendariske innlegg på forumet rundt 2005/2006. Jeg sjekket litt mer, og jo da, det er bigarms i videoen! Han har masse videoer på youtube.

Her er videoen fra Levronereport:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tj56vUucJR4

Her er en annen:
http://www.youtube.com/watch?v=0SRfZ1iF4wc
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: JanB Diddl bakk in Tåwn!
« #428 : 17. juli 2013, 19:27 »
Hmm. FTL.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: JanB Diddl bakk in Tåwn!
« #429 : 17. juli 2013, 20:29 »
hehe, hvem er han? har han noen gang stilt i noen konkurranse?

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: JanB Diddl bakk in Tåwn!
« #430 : 17. juli 2013, 20:33 »
Hmm. FTL.

Tja, synes ihvertfall han er en artig figur.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: JanB Diddl bakk in Tåwn!
« #431 : 17. juli 2013, 20:34 »
hehe, hvem er han? har han noen gang stilt i noen konkurranse?

En trønder. Nei han har ikke stilt såvidt jeg vet.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: JanB Diddl bakk in Tåwn!
« #432 : 17. juli 2013, 21:34 »
Er inne i en farlig fase i treninga nå. Jeg har såvidt begynt på nytt program, og så det ble litt ekstra opphold i forbindelse med reise til Polen. Trente forrige torsdag, og kunne i teorien ha trent på søndag i Polen, men droppet det. Ikke noe tilskudd eller noe, og halvdårlig kosthold. Så ble det ikke trening fordi jeg kom igjen sent på mandag, og på tirsdag ble det ikke noe. Skulle trene i dag, men er litt småsyk og måtte uansett være hjemme siden kona er syk. Så da ble det ikke noe trening i dag heller. Så i morgen er det ei uke uten trening, og for hver dag som går uten trening så får jeg mindre og mindre lyst til å trene. Og på fredag skal jeg igjen reise bort og være borte 5 dager, uten trening. Så jeg må trene i morgen, ellers går alt til Hompatitt!!!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: JanB Diddl bakk in Tåwn!
« #433 : 17. juli 2013, 21:41 »
Har kuttet ut kaffe nå i tre dager. Tror det er lurt å ha perioder hvor man stopper ting som blir for mye en vane eller uvane. Kjenner det godt. Drikker vanligvis minimum 3 kopper pr dag, og snittet er nok på 5+. Har hodepine i dag, men er litt småsyk så det kan komme av det også. Eller sykdommen kommer pga manglende kaffe! Spiste litt fleskepølse på loffskive nå, og ett glass hmelk. Det hjalp litt.
 
Vet ikke hvor lenge jeg skal ha kaffestopp. Kanskje 14 dager til.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: JanB Diddl bakk in Tåwn!
« #434 : 17. juli 2013, 22:45 »
Har kuttet ut kaffe nå i tre dager. Tror det er lurt å ha perioder hvor man stopper ting som blir for mye en vane eller uvane. Kjenner det godt. Drikker vanligvis minimum 3 kopper pr dag, og snittet er nok på 5+. Har hodepine i dag, men er litt småsyk så det kan komme av det også. Eller sykdommen kommer pga manglende kaffe! Spiste litt fleskepølse på loffskive nå, og ett glass hmelk. Det hjalp litt.
 
Vet ikke hvor lenge jeg skal ha kaffestopp. Kanskje 14 dager til.
Artig det du sier om kaffestopp!

Jeg sluttet å drikke kaffe "by accident" for to år siden. Jeg var på utenlandsreise uten tid og tilgang til kaffe på 4 dager... Drakk 4-5 kopper om dagen. Etter tre dager uten kaffe fikk jeg utrolig hodepine og følte meg uvel. Bestemte meg for å se hvordan livet var uten kaffe, men det tok om lag 3-4 uker uten kaffe før jeg følte meg noenlunde normal igjen. Hadde faktisk abstinenser, og det hadde jeg ikke trodd! Til sammenligning har jeg slutta å snuse, og det gikk myyyye bedre enn å slutte med kaffe, tro det eller ei...

Etter et år uten kaffe tok jeg min første kopp igjen i april i år. (høres ut som en heroinist som har satt seg et skudd igjen) Ærlig talt så mener jeg at jeg har det bedre MED kaffe enn uten, sterke greier den kaffegruten! Kommer nok ikke til å "slutte" igjen...
Education is important, but big biceps are importanter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!