Skrevet av Emne: Nike+ Fuel band  (Lest 7750 ganger)

Utlogget yiddoHotspur

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 34

Nike+ Fuel band
« : 10. januar 2013, 20:09 »
noen som bruker og evt anbefaler dette?

Utlogget yiddoHotspur

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 34

Sv: Nike+ Fuel band
« #1 : 25. januar 2013, 19:54 »
anyone?

Utlogget Student89

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 64

Sv: Nike+ Fuel band
« #2 : 06. mars 2013, 15:37 »
Ja, jeg bruker dette!

Den sluttet riktignok å virke efter ca 6 mnd, og er sendt tilbake til Nike og jeg får et nytt tilbake Smiley

I utgangspunktet bruker jeg det som en klokke, og for klokke å være er den relativt billig. Alt annet er bare pluss for min del Smiley Den måler kalorier forbrent per dag, antall skritt, hvor langt du har gått, aktive timer per dag og NikeFuel, som er Nike's egne måleenhet på aktivitet - på lik linje som du får NikeFuel for å løpe med løpebrikken eller klokkene deres. Alt sammen synces sammen i en herlig profil på nett, som viser fine grafer og tall!

Du setter et mål for dagen, på x antall NikeFuel. Og den klarer faktisk å motivere meg til heller å gå enn å ta bussen, gå trapper fremfor heis, gå en tur før jeg legger meg osv osv.

Det skal sies at det er en gimmick, men jeg liker den. Den er tøff, skaper mye oppmerksomhet blandt folk, men mest av alt - en tøff klokke med litt ekstra. Det er min mening Wink Og jeg gleder meg til å den tilbake =D

Utlogget JohnC

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Nike+ Fuel band
« #3 : 02. august 2013, 12:17 »
Hei.

Jeg kjøpte meg Fuelband for vel 2 uker siden Smiley
Jeg bruker det som klokke på lik linje med student89, men jeg bruker det også som en ekstra motivasjonsbooster. Jeg setter (for meg å være) høye mål hver dag og dette medfører at jeg titt og ofte må legge inn en ekstra fjelltur etc før jeg kan ta kvelden.

Når det gjelder kalori og skritttelling så er fuelband bortimot ubrukelig da disse ikke er i nærheten av å vise korrekt verdi. Mener å ha lest at det kan være så mye som 20-30% feilmargin?

Uansett, en kjempeartig gadget og jeg håper at flere i min omgangskrets etterhvert får seg et bånd, slik at vi kan konkurrere litt Smiley


Utlogget whitechocolate1984

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Nike+ Fuel band
« #4 : 11. september 2013, 11:19 »
Er det noen som har testet både Nike Fuelband og FitBit? Er usikker på hvilket armbånd jeg skal velge..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!