Skrevet av Emne: Vinn 12 mnd trening v/Lade Treningssenter  (Lest 23947 ganger)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 764
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 764

  • Meine wut will nicht Sterben
Vinn 12 mnd trening v/Lade Treningssenter
« : 13. januar 2013, 17:41 »
K O N K U R R A N S E
Vinn 1 år trening

Alle som ønsker får gratis prøvetime hos Lade Treningssenter. Under prøvetimen tar du et bilde eller en film av noe du liker ved senteret. Resultatet, sammen med en tekst om hvorfor du likte det du gjorde, poster du i denne tråden samt på vår side på Facebook (facebook.com/ladetreningssenter). Husk å trykk "liker" på siden Smiley

Den som får mest liker på sine bilder/video vinner. Her er det altså om å gjøre å påvirke sine venner og kjente til å trykke "liker" på ens bilde/video. Hvis verkets opphavsmann i tillegg verver et medlem til oss får han lagt til antall "liker" basert på følgende:
3 mnd trening  =   3 liker
6 mnd trening  =  12 liker
12 mnd trening =  30 liker

Tileggene forblir hemmelig så den som leder på antall likes ved konkurransens slutt trenger ikke å være vinner. Alle vil derimot få opplyst antallet likes vinneren ender på slik at det ikke kan forekomme feil vinner.

Premier:
1.plass 1 år trening
2.plass 6 mnd trening
3.plass 3 mnd trening

Vinnerne blir offentliggjort på vår Facebookside.

Konkurransen ender 28.februar kl.16.00.

Lykke til!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Gå til:  

Øvelsene du gjør feil

Trening13.12.2019254

Disse typiske fallgruvene bør du unngå.
Michael Sullivan (23) fra Irland var et mobbeoffer.

Kosttilskudd - bruker du for mye?

Kosthold11.12.201943

Hvor mye kosttilskudd bruker du egentlig?
Progresjon er viktig for å få resultater av treningen.
Dette er 500 kcal!