Skrevet av Emne: Lunsj på skolen  (Lest 6248 ganger)

Utlogget camliiaa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Lunsj på skolen
« : 21. januar 2013, 19:08 »
Hei!  Jeg er ei jente som vil øke muskelmasse, bli strammere i kroppen og bli generelt i bedre form. Jeg har trent før, og har hatt en god periode på et halvt år, men for 3 mnd siden sa det stopp. Skolen tok overhånd og jeg orket ikke trene noe. Men nå har jeg startet på nytt og det har gått kjempe bra! Jeg er på min 3. uke nå, og har allerede gått ned mange cm rundt lår, midje osv.

Jeg er ikke stor, men har fyldige bein. Det jeg trenger hjelp til er å få kanskje noen oppskrifter og tips på mat som er sunt og mettende og bra for meg og treningen min. Jeg syntes det er vanskelig å vite hvordan mat jeg skal ta med på skolen, de dagene jeg slutter halv 4 f.eks. Jeg lurer også på om jeg kan bytte ut brød med noe? Grove vafler, lapper eller ligndende. Jeg vil ikke ha knekkebrød, for da blir jeg ikke mett.
 Jeg har ikke proteinpulver eller andre sånne ting, så trenger litt tips om mat som kan lages med "vanlige" ingredrienser.
Jeg jogger minst 30 min, 4 ganger i uka, i tillegg til styrketrening. Tar meg alltid ut på hver trening og jeg ser at det gir resultater.
Håper på svar :-)  Hilsen Camilla, 19 år.

Utlogget 123456234

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 275
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 275

Sv: Lunsj på skolen
« #1 : 21. januar 2013, 19:36 »
Kyllingfilet, wok grønnsaker og ris
Omelett med tunfisk / skinke
en god salat med kylling, pasta osv
Tomatbønner og omelett

Utlogget Superhelt

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 184
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 184

Sv: Lunsj på skolen
« #2 : 28. januar 2013, 00:26 »
Jeg sverger til Cottage Cheese med Funlight bringebær i lunsjen.
Mark: 235
Knebøy: 160
Benk: 145
Alder 23. Høyde 181. 85kg
Superhelt @ www.Norkost.no
Coach Prosjekt 1 1.feb -> (108 - 94g)
Coach Prosjekt 2 1.Jan -> (82-74kg) -Ferdig

Gå til:  

Strak markløft

Trening12.11.2019133

Prøv denne for å isolere bakside lår og rumpe.

Omvendt curl

Trening11.11.2019145

Tren opp underarmene med omvendt curl.
Dette er pannekaker som er rike på fullverdige proteiner.
Fra tørt og trått til velsmakende og sukkerholdig!
Her gir vi deg en full guide på hvordan legger du på deg muskelmasse trygt og raskt.