Skrevet av Emne: Labtester av mange forskjellige proteinpulvere! LES(2012)  (Lest 1446 ganger)

Utlogget Mesotastik

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4

  • Resultat uten tilskudd
En amerikaner fra reddit.com ble skeptisk på om proteinpulverprodusentene gav angitt mengde med protein i varene. For 9 måneder siden ba han folk om å sende han scoops av titalls forskjellige merker for å se om de holdt det de lovte. Her er sannheten allesammen. Se innlegg:

http://www.reddit.com/r/Fitness/comments/te1rk/offering_broscience_service_ill_test_your_protein/

og her er resultatene:

https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0Ag9uT-E4EIL7dFZPZnR0WVZybGtFWnRKNzdKNm9XOVE&toomany=true#gid=0

Utlogget Mesotastik

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4

  • Resultat uten tilskudd
Hva tenker dere? Heldigvis har Optimum Nutrition(ON) bra "score", men jeg undrer om samme tilfellet gjelder her i landet med våres produkter også.

Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Relativt skeptisk til de testresultatene der. Har veldig vanskelig for å tro at så mange av produsentene ligger såpass langt under hva de faktisk oppgir. NOW er jo en av verdens største innen helsekost og jeg tviler sterkt på at de har en feilmargin på 22% på proteinpulveret sitt. Om dette er tilfellet så er det jo katastrofe-tall for samtlige egentlig.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Utlogget awf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

Forundrer meg ikke i det hele tatt.

Utlogget Mesotastik

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4

  • Resultat uten tilskudd
Jeg forstår at man kan bli skeptisk. Man aner jo ikke hvor nøyaktige resultater det kan bli av 1 scoop med pulver. Kanskje mesteparten av proteinmengden er mer samlet på ett sted i boksen, og andre steder i boksen er det mindre mengder med protein. Hvis det i det hele tatt er sånn da.

Men tenk om disse resultatene faktisk stemmer. Er ikke det en legitim grunn til å få senka prisene på forskjellige varer? ON Gold standard 4,5kg koster 990,- hos gymgrossisten ffs.

Utlogget Sixtus

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 67
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 67

Alt som ikke er "Naturlig" kost er lov å være skeptisk til Smiley
Jeg hadde litt lyst å gjøre samme test på labben på skolen med div Kost tilskudd
BULKING IN PROCESS:
70kg [||||||||||||||||||||||||||||||||] 80kg

TRENGER DU HJELP TIL VEKTØKNING KLIKK HER

Utlogget Mesotastik

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4

  • Resultat uten tilskudd
Jeg hadde litt lyst å gjøre samme test på labben på skolen med div Kost tilskudd

Hvis du kan få til det, hadde det vært knall. Men det kan være en fordel å ha profesjonell hjelp. Andre labtestere kan selvfølgelig melde seg også. Det kunne blitt interessant.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!