Skrevet av Emne: gratis virusprogram?  (Lest 10116 ganger)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

gratis virusprogram?
« : 12. juli 2004, 01:21 »
Hei noen som har tips til bra, nedlastbare virusprogram? Jeg har ad-aware men vil ha noe til bare for å vær sikker så gidder jeg ikke å kjøpe Cheesy






Svak, bitter og dopingfri



nann-rosita

  • Gjest
SV: gratis virusprogram?
« #1 : 12. juli 2004, 09:52 »
spybot

Utlogget woho

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 403
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 403

SV: gratis virusprogram?
« #2 : 12. juli 2004, 10:22 »
Ad-Aware og Spybot er vel ikke virus program. Fjerner kun spyware og slikt. Hvis du spør meg på #treningsforum en gang så kan jeg sikkert få sendt deg noe du kan bruke.

Anbefaler forresten Xsoftspy, den fant en del ting som AdAware ikke fant.
A great pleasure in life is doing what people say you cannot do.

nann-rosita

  • Gjest
SV: gratis virusprogram?
« #3 : 12. juli 2004, 10:37 »
bruker begge både hjemme og på jobben , og de funker faktisk velig bra.og Ad-Aware beregnes som virusprogram ja... men selvfølgelig vil ikke ALLE virus program ta alt uansett, er alltids noe som slipper unna.


Utlogget woho

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 403
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 403

SV: gratis virusprogram?
« #4 : 12. juli 2004, 10:52 »
Tror faktisk du tar feil der. Begynte selv å lure litt når du skrev det, så derfor måtte jeg sjekke. Og de stedene jeg kommer over er det ikke et virusprogram, med mindre du mener reklame/spyware og slikt er virus. Men i tillegg til et virusprogram så må jo Adaware eller noe lignende brukes, siden virusprogram ikke finner spyware.
A great pleasure in life is doing what people say you cannot do.

nann-rosita

  • Gjest
SV: gratis virusprogram?
« #5 : 12. juli 2004, 10:58 »
Tror faktisk du tar feil der. Begynte selv å lure litt når du skrev det, så derfor måtte jeg sjekke. Og de stedene jeg kommer over er det ikke et virusprogram, med mindre du mener reklame/spyware og slikt er virus. Men i tillegg til et virusprogram så må jo Adaware eller noe lignende brukes, siden virusprogram ikke finner spyware.

jeg er nok ikke så dum som du , visstnok , innsinuerer. for det er en grunn til at staten faktisk bruker disse to. og ad-aware tar mer enn bare reklame og spyware...men dette gidder jeg ikke diskutere, for jeg renger med at folka på it på jobben min, kan jobben de er satt til å gjøre..  Smiley

Utlogget Godfather

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 908
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 908

  • Custom User Title
SV: gratis virusprogram?
« #6 : 12. juli 2004, 10:58 »
AVG Antivirus har et gratis program du kan laste ned. Har brukt det sjølv med stor suksess, flere kjenninger av meg synest det også fungerer veldig bra. Det oppdateres jevnlig slik at du er motstandigsdyktig mot dei fleste nye virus som kjem.
http://free.grisoft.com/freeweb.php

Utlogget Godfather

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 908
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 908

  • Custom User Title
SV: gratis virusprogram?
« #7 : 12. juli 2004, 11:06 »


jeg er nok ikke så dum som du , visstnok , innsinuerer. for det er en grunn til at staten faktisk bruker disse to. og ad-aware tar mer enn bare reklame og spyware...men dette gidder jeg ikke diskutere, for jeg renger med at folka på it på jobben min, kan jobben de er satt til å gjøre..  Smiley

Ad-aware er eit program retta mot all spyware som du blir proppa full av på nettet, det er ikkje virus program.

Utlogget woho

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 403
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 403

SV: gratis virusprogram?
« #8 : 12. juli 2004, 11:08 »


jeg er nok ikke så dum som du , visstnok , innsinuerer. for det er en grunn til at staten faktisk bruker disse to. og ad-aware tar mer enn bare reklame og spyware...men dette gidder jeg ikke diskutere, for jeg renger med at folka på it på jobben min, kan jobben de er satt til å gjøre..  Smiley

Skal vi se her. Nå var jeg nettopp på hjemmesiden til Adaware, så derfor Copy paster jeg litt.

With its ability to comprehensively scan your memory, registry, hard, removable and optical drives for known datamining, aggressive advertising, and tracking components, Ad-aware will provide the user with the confidence to surf the Internet knowing that their privacy will remain intact. Let Ad-aware protect your privacy.

We provide you with the most thorough and efficient product to detect and remove the worst that the Internet and shareware/freeware have to offer.

Håper du kan engelsk da. Dette er tatt rett fra hjemmesiden, står vel rimelig bra forklart at det er et spyware program der. Så før du kommer og kaller meg dum så får du fan tenke deg litt om. Tenker du kan ta en prat med itfolka på jobben din og spør hva de egentlig driver med. Tror nok faktisk det var du som ble dum i denne posten. Synd å si det, men det er vel ikke første gang. Smiley
A great pleasure in life is doing what people say you cannot do.

Utlogget The Gimp

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 305

  • Drinking milk & eating meat since '78
SV: gratis virusprogram?
« #9 : 12. juli 2004, 11:29 »
FYI Nann- Rosita: Jobber for norges eneste produsent av anti-virus programvare. (eller Virus Control som vi liker å kalle det... Wink ) Ad-aware regnes IKKE som noe anti-virus program. "Just trust me on this one" her ta du feil.  No offence Smiley
"Dette er mannen som kappeter med trollet, og gjerne tar en dessert etterpå!"

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

SV: gratis virusprogram?
« #10 : 12. juli 2004, 12:07 »
En hver person med et minimum av datakunnskaper (slik som jeg  Wink ) vet at adaware IKKE er noe antivirusprogram..... rofl

Utlogget Godfather

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 908
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 908

  • Custom User Title
SV: gratis virusprogram?
« #11 : 12. juli 2004, 12:21 »
Hvorfor er jeg ikke overrasket over at nann-rosita ikke har svart enda? Grin

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: gratis virusprogram?
« #12 : 12. juli 2004, 16:31 »
Last ned bit-torrent og gå på www.suprnova.org.. der finner du mange virusprogram som du kan få lasta ned gratis. eller så har jo AGV gratis virusprogram på sin hjemmeside også da..  Grin

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: gratis virusprogram?
« #13 : 12. juli 2004, 16:38 »
hehe fikk akkurat northon antivirus 2000 med odyssey og kjørte en scan med det ad-aware og avg antivirus, men vil gjerne ha flere program for å ver sikker Cheesy Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget The Gimp

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 305

  • Drinking milk & eating meat since '78
SV: gratis virusprogram?
« #14 : 12. juli 2004, 17:19 »
Last ned bit-torrent og gå på www.suprnova.org.. der finner du mange virusprogram som du kan få lasta ned gratis. eller så har jo AGV gratis virusprogram på sin hjemmeside også da..  Grin

Hmmm, oppfordre du til aktiviteter som tar fra meg levebrødet   Tongue   Wink *sjekker Overnet for nye downloads*  >Cheesy

Slux: Har du et oppdatert anti-virus program, og Ad-aware trenger du bare en brannmur av noe slag, så er du "good to go"  2thumbsup
"Dette er mannen som kappeter med trollet, og gjerne tar en dessert etterpå!"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!