Skrevet av Emne: Norges Sterkeste Mann 2013  (Lest 58849 ganger)

Utlogget Svend Viking Karlsen

  • Verdens Sterkeste Mann 2001
  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 238
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: Norges Sterkeste Mann 2013
« #30 : 26. april 2013, 15:56 »
Enig med dere, en annen mulighet kunne jo være Trilebår med bil.
 Knebøy trengs å gjøres med bil, eller annet lignende slik at det ser rått ut. Skal legge det på minne og lage en rampe for dette, om det ikke blir bøy i år, skal det med neste år......promise  Grin


Verdens Sterkeste Mann 2001
www.viking-power.no


Sjef for Legger uten grenser (57 cm @ 137 kg KV)

Utlogget Pinna

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 993
  • Honnør: 71
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 993

Sv: Norges Sterkeste Mann 2013
« #31 : 27. april 2013, 14:28 »
Du er dyktig Svend, og står på tappert fra år til år! Det hadde vært skralt med strongman i Norge om det ikke hadde vært for deg.
Håper du har rett i at dette blir tidenes NSM, selv om jeg savner mange navn.
Arild er borte. Richard er borte. BØS deltar ikke. BAS er vel også usikker. Det er vel generelt ganske få navn på ryktelista her på forumet. Dessuten er det mange navn i styrkeløft-miljøet som burde vært med når Norges sterkeste mann skal kåres. Tenk og sett CYC slå knock out på alle i yoke race eller markløft! Blås i alle regler om at styrkeløftere ikke kan konkurrere i strongman. Det er opp til utøverne selv. Skaderisikoen er overvurdert. Noen sjanser må man ta. Tilby CYC 20.000 kr og han vil løfte stevnet til nye høyder. Det er sånn det fungerer i dette gamet. Det er ikke så veldig spennende å se 105-utøvere løfte 140-150 kg i stokkpress når de virkelige kanonene er tilskuere.

Nivået på gutta er lavere nå enn på flere år. Uten Richard, Arild og BØS, klarer vi ikke hevde oss internasjonalt. Ole Martin gjorde en ok figur på WSM i fjor, men viser at det er langt opp til de beste i flere øvelser.
Vi vil ha en ny nordmann i WSM-finalen 2013!
Personlig tror jeg BAS kan ta NSM-tittelen i år hvis han stiller. Hildeskor har også en lysende framtid.

Når det gjelder øvelsene, hadde det vært rått med fire naturstein slik vi så i finalen på WSM i fjor. Jeg ville også byttet ut en statisk og kjedelig øvelse som vikingpress, med blockpress. Husafell for maks distanse var meget populært i Telemarkshallen. Denne bør vi ta tilbake og bytte ut med yoke. Lastebil-trekk er brukt mange ganger i det siste og bør erstattes med noe annet. Hva med fingal fingers?
Jeg synes den magiske stemningen som var på Gol og i Bø, er blitt litt borte. Tror at vi framover bør gjøre stevnene mer intime, og ikke i store idrettshaller.

Har du og Egil tenkt noe mer på nytt stevne i Seljord? Det ble jo ganske bra i fjor, og jeg tror det kan bli enda bedre dersom dere legger det til Dyrsku'n i september. Da er det 70.000 innom i løpet av helga. Det kan rett og slett bli en publikumssuksess! Jeg melder meg som frivillig crew Wink

Dette er ikke ment som kritikk, men et innspill til hvordan vi kan gjøre NSM og strongman i Norge enda bedre i tiden som kommer. Vi lever tross alt av pulikumsinteressen.

Utlogget ST0RMTRIGGER

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

  • Vekt: 130kg Høgde: 1.84
Sv: Norges Sterkeste Mann 2013
« #32 : 27. april 2013, 14:46 »
Enig med dere, en annen mulighet kunne jo være Trilebår med bil.
 Knebøy trengs å gjøres med bil, eller annet lignende slik at det ser rått ut. Skal legge det på minne og lage en rampe for dette, om det ikke blir bøy i år, skal det med neste år......promise  Grin


En knebøy variant hadde vert sinnsykt rått Svend! Om det blir i et stativ evt der noe stort skal løftest ser dette imponerende ut. Knebøy er noe alle kan relatere til også tilskuere som ikke trener. Det blir automatisk en av de mest ekstreme øvelsene på tv skjermen.

Stå på Svend! Du gjør en fantastisk innsats for strongman Norge! Må også si at WSM sendingene er blitt enda bedre. Veldig gode portrett og intervju. Det er tydelig at utøverne synest det er stas å bli intervjuet av Svend Viking! :-)
HOBBYSTYRKELØFTER

Knebøy 240 kg
Benkpress 205 kg
Markløft 270 kg

Belt only!

            "There is no point in being alive
               if you cannot do the deadlift"
                    -Jòn Pàll Sigmarsson-

                   -Real men armwrestle!-

                             RAW 4 life!

Min youtube kanal: http://www.youtube.com/channel/UC4klTp6sCJkDrrQ51ZmCwCQ

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Sv: Norges Sterkeste Mann 2013
« #33 : 27. april 2013, 21:21 »
Du er dyktig Svend, og står på tappert fra år til år! Det hadde vært skralt med strongman i Norge om det ikke hadde vært for deg.
Håper du har rett i at dette blir tidenes NSM, selv om jeg savner mange navn.
Arild er borte. Richard er borte. BØS deltar ikke. BAS er vel også usikker. Det er vel generelt ganske få navn på ryktelista her på forumet. Dessuten er det mange navn i styrkeløft-miljøet som burde vært med når Norges sterkeste mann skal kåres. Tenk og sett CYC slå knock out på alle i yoke race eller markløft! Blås i alle regler om at styrkeløftere ikke kan konkurrere i strongman. Det er opp til utøverne selv. Skaderisikoen er overvurdert. Noen sjanser må man ta. Tilby CYC 20.000 kr og han vil løfte stevnet til nye høyder. Det er sånn det fungerer i dette gamet. Det er ikke så veldig spennende å se 105-utøvere løfte 140-150 kg i stokkpress når de virkelige kanonene er tilskuere.

Nivået på gutta er lavere nå enn på flere år. Uten Richard, Arild og BØS, klarer vi ikke hevde oss internasjonalt. Ole Martin gjorde en ok figur på WSM i fjor, men viser at det er langt opp til de beste i flere øvelser.
Vi vil ha en ny nordmann i WSM-finalen 2013!
Personlig tror jeg BAS kan ta NSM-tittelen i år hvis han stiller. Hildeskor har også en lysende framtid.

Når det gjelder øvelsene, hadde det vært rått med fire naturstein slik vi så i finalen på WSM i fjor. Jeg ville også byttet ut en statisk og kjedelig øvelse som vikingpress, med blockpress. Husafell for maks distanse var meget populært i Telemarkshallen. Denne bør vi ta tilbake og bytte ut med yoke. Lastebil-trekk er brukt mange ganger i det siste og bør erstattes med noe annet. Hva med fingal fingers?
Jeg synes den magiske stemningen som var på Gol og i Bø, er blitt litt borte. Tror at vi framover bør gjøre stevnene mer intime, og ikke i store idrettshaller.

Har du og Egil tenkt noe mer på nytt stevne i Seljord? Det ble jo ganske bra i fjor, og jeg tror det kan bli enda bedre dersom dere legger det til Dyrsku'n i september. Da er det 70.000 innom i løpet av helga. Det kan rett og slett bli en publikumssuksess! Jeg melder meg som frivillig crew Wink

Dette er ikke ment som kritikk, men et innspill til hvordan vi kan gjøre NSM og strongman i Norge enda bedre i tiden som kommer. Vi lever tross alt av pulikumsinteressen.
Så var det denne kvalikken da.. Alle kan møte opp og prøve seg der for å kvalle til finalen. I strongman må man være sterk i alle slags øvelser. Kommer ikke langt med å dra 350 kg på styrkeløft-konkuranser  Wink
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Norges Sterkeste Mann 2013
« #34 : 28. april 2013, 12:50 »
Du er dyktig Svend, og står på tappert fra år til år! Det hadde vært skralt med strongman i Norge om det ikke hadde vært for deg.
Håper du har rett i at dette blir tidenes NSM, selv om jeg savner mange navn.
Arild er borte. Richard er borte. BØS deltar ikke. BAS er vel også usikker. Det er vel generelt ganske få navn på ryktelista her på forumet. Dessuten er det mange navn i styrkeløft-miljøet som burde vært med når Norges sterkeste mann skal kåres. Tenk og sett CYC slå knock out på alle i yoke race eller markløft! Blås i alle regler om at styrkeløftere ikke kan konkurrere i strongman. Det er opp til utøverne selv. Skaderisikoen er overvurdert. Noen sjanser må man ta. Tilby CYC 20.000 kr og han vil løfte stevnet til nye høyder. Det er sånn det fungerer i dette gamet. Det er ikke så veldig spennende å se 105-utøvere løfte 140-150 kg i stokkpress når de virkelige kanonene er tilskuere.

Nivået på gutta er lavere nå enn på flere år. Uten Richard, Arild og BØS, klarer vi ikke hevde oss internasjonalt. Ole Martin gjorde en ok figur på WSM i fjor, men viser at det er langt opp til de beste i flere øvelser.
Vi vil ha en ny nordmann i WSM-finalen 2013!
Personlig tror jeg BAS kan ta NSM-tittelen i år hvis han stiller. Hildeskor har også en lysende framtid.

Når det gjelder øvelsene, hadde det vært rått med fire naturstein slik vi så i finalen på WSM i fjor. Jeg ville også byttet ut en statisk og kjedelig øvelse som vikingpress, med blockpress. Husafell for maks distanse var meget populært i Telemarkshallen. Denne bør vi ta tilbake og bytte ut med yoke. Lastebil-trekk er brukt mange ganger i det siste og bør erstattes med noe annet. Hva med fingal fingers?
Jeg synes den magiske stemningen som var på Gol og i Bø, er blitt litt borte. Tror at vi framover bør gjøre stevnene mer intime, og ikke i store idrettshaller.

Har du og Egil tenkt noe mer på nytt stevne i Seljord? Det ble jo ganske bra i fjor, og jeg tror det kan bli enda bedre dersom dere legger det til Dyrsku'n i september. Da er det 70.000 innom i løpet av helga. Det kan rett og slett bli en publikumssuksess! Jeg melder meg som frivillig crew Wink

Dette er ikke ment som kritikk, men et innspill til hvordan vi kan gjøre NSM og strongman i Norge enda bedre i tiden som kommer. Vi lever tross alt av pulikumsinteressen.

Du sliter med å få ting inn i hodet eller?
Nå bruker vel Norges styrkeløft forbund penger på CYC og kan dermed bestemme at han ikke skal delta i andre idretter når de bruker tid å ressurser på han. Men ja det hadde vært morro om han hadde vært med!
Bjørn Andre skal være med på Nsm.
Når du er skuffa over min prestasjon på Wsm så kan du prøve å forstå inni hodet ditt åssen det er for meg da, som hadde løfta mange sett med 320 kg i bøy LETT føre jeg dro og løfta bra steinserier og tatt knall bra Arm over arm.  Å surrer det til på Wsm
Å hvis du følger med litt så hadde du kanskje visst at det er svært få som kommer i finalen i topp 10 på første gang de stiller i Wsm?? Det har noe med at Wsm er liksom ikke som en vanlig konk som er over på 4-5 timer. Alle som var topp 10 i år har stilt i Wsm flere ganger og Svend og Arild kom heller ikke til finalen på første forsøk.

Nivået på Nsm er dårligere enn på flere år? Hva betyr det?
Jeg stilte selv i 2009 første gang og leda etter 3 øvelser og fikk 5 plass og 2 poeng bak tredje plass. Når jeg tenker på hva jeg løfta i rein styrke da og hva jeg klarer nå i strongman øvelser så er jeg mye sterkere og bedre i strongman nå. Da må jo nivået ha øket?
Jeg vil si at den kuleste lineupen var i 2009. Men fremdeles tippa alle en topp 6 på forhånd som ble ganske lik når konken var over.
Jeg vil heller si at det er synd at det ikke er flere som kjemper om pallen, da det stort sett er de samme hvert år.

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781


Utlogget Pinna

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 993
  • Honnør: 71
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 993

Sv: Norges Sterkeste Mann 2013
« #36 : 28. april 2013, 17:58 »
Du sliter med å få ting inn i hodet eller?
Nå bruker vel Norges styrkeløft forbund penger på CYC og kan dermed bestemme at han ikke skal delta i andre idretter når de bruker tid å ressurser på han. Men ja det hadde vært morro om han hadde vært med!
Bjørn Andre skal være med på Nsm.
Når du er skuffa over min prestasjon på Wsm så kan du prøve å forstå inni hodet ditt åssen det er for meg da, som hadde løfta mange sett med 320 kg i bøy LETT føre jeg dro og løfta bra steinserier og tatt knall bra Arm over arm.  Å surrer det til på Wsm
Å hvis du følger med litt så hadde du kanskje visst at det er svært få som kommer i finalen i topp 10 på første gang de stiller i Wsm?? Det har noe med at Wsm er liksom ikke som en vanlig konk som er over på 4-5 timer. Alle som var topp 10 i år har stilt i Wsm flere ganger og Svend og Arild kom heller ikke til finalen på første forsøk.

Nivået på Nsm er dårligere enn på flere år? Hva betyr det?
Jeg stilte selv i 2009 første gang og leda etter 3 øvelser og fikk 5 plass og 2 poeng bak tredje plass. Når jeg tenker på hva jeg løfta i rein styrke da og hva jeg klarer nå i strongman øvelser så er jeg mye sterkere og bedre i strongman nå. Da må jo nivået ha øket?
Jeg vil si at den kuleste lineupen var i 2009. Men fremdeles tippa alle en topp 6 på forhånd som ble ganske lik når konken var over.
Jeg vil heller si at det er synd at det ikke er flere som kjemper om pallen, da det stort sett er de samme hvert år.

Jeg var på ingen måte skuffet over din deltakelse på WSM, Ole. Du gjorde en god figur, slik jeg skrev i mitt forrige innlegg. Husk at du lå på delt 1. plass etter to øvelser og på 3. plass etter tre øvelser. Dessuten tok du en 2. plass i loading! Det kjipe var at du både var uheldig og underpresterte på en gang.
I arm over arm brukte du beina aktivt, slik man jo normalt skal gjøre i den øvelsen for å gjennomføre raskest mulig. Utfordringen her var at det var to biler etter hverandre som gjorde at lange drag ble uhensiktsmessig. Det som skjedde, var at bil nr. 2 ble slakk og mistet fart slik at du nærmest måtte dra i gang begge bilene for hvert drag. Det i seg selv er meget krevende, og forklarer vel også den høye pulsen din. Her skulle du brukt mer raske drag for å opprettholdt farta, slik de beste i denne øvelsen fikk til. Dette viser bare at du med litt mer rutine og teknikk, hadde gjort det langt bedre, da dette er en god øvelse for deg. (Skjønner ikke hvorfor PG står på sidelinja og roper "lange drag").
I vikingpress gjorde du det veldig bra, mens i knebøy hadde du skikkelig uflaks. Jeg vet at du har grunnstyrke til å klare denne vekta. Så skjedde det at du kom ut av balanse og ble stående med null reps. Synes nesten det var dumt at du ikke kunne få en sjanse ekstra. Enkelte andre utøverne slet også veldig med balansen, men her er det igjen rutine som betyr noe. Denne stanga roterer jo ikke, og da vil den bli påvirket av den minste form for bevegelse og ødelegge løftebanen.
Tønnekast var bra, men her kan du sikkert bli enda bedre med trening da denne øvelsen aldri er brukt i Norge.
På steinserien var du uheldig igjen. Du feilberegnet den første steinen, måtte legge den ned igjen i fanget og ta den på nytt. Du kom ut av flyten og ble til slutt utslitt. Dette var veldig synd, for stein er en meget god øvelse for deg. Det har du vist i NSM.
Hvis du vinner NSM i år, håper jeg du får en ny sjanse til å revansjere deg Smiley
For med mer rutine og teknikktrening, tror jeg absolutt du kan være med å kjempe om en finaleplass!

Nå skulle jo ikke dette handle om deg, men om NSM generelt.
Når jeg sier at nivået er lavere nå, tenker jeg ikke på utøvere som deg, BAS, Rørbakken og co. Det er ingen tvil om at dere har blitt sterkere. Saken er den at line-up'en er jevnt over svakere enn før. 4-5 av de som var med i fjor, hører egentlig hjemme i -105 kg. Derfor blir det stor forskjell mellom topp og bunn og jevnt over et lavere nivå.
Flere av årets navn er helt ukjent for mange, i tillegg til at enda færre ser ut til å møte på kvalikken i det hele tatt.
Dessuten er det jo ikke til å legge skjul på at vi strongmanfans savner typer som Arild og Richard. De er karismatiske, gir av seg selv og kniver imot hverandre. Det er viktig for å profilere strongman-sporten.

Når det gjelder styrkeløfterne sine muligheter til å delta i strongman, skal ikke jeg uttale meg sikkert. Men jeg kan huske jeg snakket med CYC for et par år siden om å delta på et strongmanshow. Da sa han at han måtte snakke med treneren sin om det. For meg virket det som at han var fri til å stille, men at dette kanskje handlet mer om frykten for å bli uglesett i styrkeløft-miljøet hvis man stilte opp i strongman. Dette kan kanskje en styrkeløfter her på formuet redegjøre for på en mer ordentlig måte.
Uansett så er det jo Norges sterkeste mann vi skal kåre. Og da er det veldig kjedelig hvis ikke nettopp de sterkeste i landet kan stille, til tross for at de hører hjemme i styrkeløft eller andre disipliner.

Godt å høre at BAS stiller. Jeg kommer og ser på! Og det kan nok hende at det blir en liten analyse etter stevnet også Wink
Lykke til med oppkjøringen!
    

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Norges Sterkeste Mann 2013
« #37 : 29. april 2013, 10:45 »
Jeg kommer til å være der vet du Pinna Wink Jeg kommer aldri til å være 100% borte fra NSM Arenaen! Smiley

Om Skog eller Arild kommer, det vet jeg ikke enda.. Men skal ikke se bort ifra det heller.. Arild kan vel for finne på å delta også Smiley

Utlogget Jokke101

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

Sv: Norges Sterkeste Mann 2013
« #38 : 29. april 2013, 10:52 »
dette blir bra Smiley er det ny NSM tittel i sikte Bøs? hvilken klasse skal du delta i? vekta styrken nå?

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Norges Sterkeste Mann 2013
« #39 : 29. april 2013, 11:44 »
dette blir bra Smiley er det ny NSM tittel i sikte Bøs? hvilken klasse skal du delta i? vekta styrken nå?

Slik som formen er nå er det vel ikke noe å sikte etter Smiley Jeg er 120kg tynn/feit.. Og ikke spesielt sterk. Men det er min egen feil. Skal se om jeg får litt fart på treninga framover Smiley

Utlogget Pinna

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 993
  • Honnør: 71
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 993

Sv: Norges Sterkeste Mann 2013
« #40 : 29. april 2013, 12:08 »
Slik som formen er nå er det vel ikke noe å sikte etter Smiley Jeg er 120kg tynn/feit.. Og ikke spesielt sterk. Men det er min egen feil. Skal se om jeg får litt fart på treninga framover Smiley

120 kg, ja. Da nærmer du deg god gammel form.
Nå er det bare én ting å gjøre for deg BØS: Tren hardt og spis som en okse fram til 1. juni. Du kan enda legge på deg ytterligere 10 kg og øke i styrke fram mot NSM.
Skulle du vinne, stiller du bedre enn noen gang til WSM i september!
Du er jo knapt 30 år og var et hårstrå fra å nå finalen i 2011. Det er jo idiotisk hvis du skulle begynne å trappe ned allerede nå. Mange når toppen i slutten av 30-årene. Se på Big Z f.eks. Han har aldri vært sterkere enn nå.

Også håper jeg, for din del, for min del, og for strongmansporten sin del, at du holder deg langt unna fitness i tiden som kommer! Cheesy
Du er ikke skapt for å pine deg ned i vekt og leve på streng diett. Du er skapt for å løfte tungt! Wink

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Norges Sterkeste Mann 2013
« #41 : 29. april 2013, 12:25 »
120 kg, ja. Da nærmer du deg god gammel form.
Nå er det bare én ting å gjøre for deg BØS: Tren hardt og spis som en okse fram til 1. juni. Du kan enda legge på deg ytterligere 10 kg og øke i styrke fram mot NSM.
Skulle du vinne, stiller du bedre enn noen gang til WSM i september!
Du er jo knapt 30 år og var et hårstrå fra å nå finalen i 2011. Det er jo idiotisk hvis du skulle begynne å trappe ned allerede nå. Mange når toppen i slutten av 30-årene. Se på Big Z f.eks. Han har aldri vært sterkere enn nå.

Også håper jeg, for din del, for min del, og for strongmansporten sin del, at du holder deg langt unna fitness i tiden som kommer! Cheesy
Du er ikke skapt for å pine deg ned i vekt og leve på streng diett. Du er skapt for å løfte tungt! Wink

Avgjørelsen for NSM i år er allerede tatt. Så den konk er forbi... Og jeg er ellers helt enig i det du sier der, men har ei hjemme også som krever sitt.. 10år med strongman "tærer" litt på familie livet også vett..

Men kommer til Drammen, det gjør jeg 100% sikkert Smiley

Utlogget Pinna

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 993
  • Honnør: 71
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 993

Sv: Norges Sterkeste Mann 2013
« #42 : 29. april 2013, 12:35 »
Avgjørelsen for NSM i år er allerede tatt. Så den konk er forbi... Og jeg er ellers helt enig i det du sier der, men har ei hjemme også som krever sitt.. 10år med strongman "tærer" litt på familie livet også vett..

Men kommer til Drammen, det gjør jeg 100% sikkert Smiley


At du klarer å sitte på tribunen der og se på at gutta løfter? Saklig  Grin
Bli med for moro a, Espen. Om du ikke er i beste shape ever, så gleder du et publikumshjerte.

Når det gjelder hushjelpa og minstejenta, må du kjøpe deg stasjonsvogn.
Null stress å ta med seg disse på stevne Wink
 

Utlogget Håndbakken

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Norges Sterkeste Mann 2013
« #43 : 29. april 2013, 15:02 »
Avgjørelsen for NSM i år er allerede tatt. Så den konk er forbi... Og jeg er ellers helt enig i det du sier der, men har ei hjemme også som krever sitt.. 10år med strongman "tærer" litt på familie livet også vett..

Men kommer til Drammen, det gjør jeg 100% sikkert Smiley



Hold av ein stol til meg he he.

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Norges Sterkeste Mann 2013
« #44 : 29. april 2013, 15:36 »
Hold av ein stol til meg he he.
Deltar ikke du heller, Lars? I år som jeg var sikker på at det skulle være ditt år.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!