Skrevet av Emne: Pulsklokke?  (Lest 3930 ganger)

Utlogget veronikaaas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 35

Pulsklokke?
« : 28. februar 2013, 18:07 »
Hei alle fantastiske folk på treningsforum! Smiley

Jeg trenger litt hjelp. Jeg har tenkt å investere i ei pulsklokke. Har sett på en som heter Polar RCX3, har noen noe erfaring med denne? Leser at den har mye med løping og gjøre. Jeg trenger ei klokke som jeg kan ha kondisjonsøkter, men også styrkeøkter. Noen som har noen å anbefale? Trenger hjelp innen i morgen, hehe Smiley

Ha en fin uke og snart helg Smiley
I hated every minute of training, but I said, "Don't quit. Suffer now and live the rest of your life as a champion."
Muhammad Ali

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Pulsklokke?
« #1 : 02. mars 2013, 18:33 »
Siden du ikke har fått noen svar her så er det sikkert ingen som har den klokken. Kanskje du kan søke den opp på Google. Mye mulig at noen utenlandske nettsider har lagt opp noen anmeldelser på den Smiley
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget veronikaaas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 35

Sv: Pulsklokke?
« #2 : 06. mars 2013, 13:31 »
Siden du ikke har fått noen svar her så er det sikkert ingen som har den klokken. Kanskje du kan søke den opp på Google. Mye mulig at noen utenlandske nettsider har lagt opp noen anmeldelser på den Smiley

Virker ikke som om noen hadde kjenskap til den nei, hehe Smiley Søkte den opp og snakket med ei venninne jeg ikke visste hadde den, og fikk vite det jeg trengte. Kjøpte den dagen etter på og er storfornøyd!
I hated every minute of training, but I said, "Don't quit. Suffer now and live the rest of your life as a champion."
Muhammad Ali

Utlogget Rayman

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 80

  • Strongmannerd
Sv: Pulsklokke?
« #3 : 19. juni 2013, 14:43 »
Er beltet solid og behagelig? Hvor mange soner har den?

Er selv på jakt etter en pulsklokke som har 4-5 soner, solid og behagelig brystbelte og god batteritid. Men er jo en jungel av disse klokkene Smiley
First they ignore you; then they mock you; then they punish you; then you win." Mahatma Ghandi Indian independence leader

Utlogget rudsmoen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: Pulsklokke?
« #4 : 09. juli 2013, 19:09 »
Har polar rcx3 selv og er storfornøyd, beltet er behagelig og det er 5 soner på den. Jeg byttet batteri på beltet og klokken for noen dager siden og det er første gang siden jeg fikk klokken til jul. Da har jeg lagt ned over 100 løpetimer med den, så det er god batteritid på den Wink En enkel og bra klokke som ikke er av de dyreste, men er absolutt verdt pengene!!

Utlogget veronikaaas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 35

Sv: Pulsklokke?
« #5 : 06. januar 2014, 18:16 »
Oi, har ikke lagt merke til at det kom flere kommentarer her jeg.. Haha. Godt noen tar tak og svarer! :-)
I hated every minute of training, but I said, "Don't quit. Suffer now and live the rest of your life as a champion."
Muhammad Ali

Utlogget sanola

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Pulsklokke?
« #6 : 11. mars 2014, 21:47 »
Jeg har selv kjøpt denne:
http://www.xxl.no/Root/Sykkel/Treningselektronikk/Pulsklokke/polar-FT60F-pulsklokke-dame/p/1053487_1_Style
Og er svært fornøyd. Den måler puls, kalorier, hvor mye du har forbedra deg osv. Går også å få kjøpt gps og sånn ved siden hvis du vil ha det, men ellers så synes jeg denne er veldig bra.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!