Skrevet av Emne: Treningsforums fremtid  (Lest 4714 ganger)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Treningsforums fremtid
« #15 : 02. mars 2013, 16:38 »
Satte nesten proteinshaken i halsen da jeg så at Styrketrenern hadde fått moderator-status. Hvorfor ikke bare gi EvenTrener den samme statusen også, når man først er i gang?

Har sett en del tvilsomme innlegg fra Styrketrenern, sånn som det her :

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=118613.msg1783175#msg1783175

"HVordan er det på bolebørsen om dagen egentlig? er det fortsatt like stille. Kunne vært interessant å sendt mld til en grønnselger, se om de fortsatt er på g.
Er det fortsatt helt tyst der kan det tenkes at det er en ny side under oppbygging."

Men han har kanskje tatt litt tydeligere avstand fra doping nå, i tråd med Treningsforums offisielle politikk ?

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Treningsforums fremtid
« #16 : 02. mars 2013, 17:21 »
Hehehe! Er ganske sikker på at jeg vet hvem han er irl, ganske artig at en global moderator på ett forum som tar avstand fra all form for doping doper seg Grin

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Treningsforums fremtid
« #17 : 02. mars 2013, 17:57 »
Har ''Styrketreneren'' eller hva han kaller seg blitt moderator? Javell.. Hvorfor det?
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Kurdî

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 442
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 442

Sv: Treningsforums fremtid
« #18 : 02. mars 2013, 18:11 »
Har sett en del tvilsomme innlegg fra Styrketrenern, sånn som det her :

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=118613.msg1783175#msg1783175

"HVordan er det på bolebørsen om dagen egentlig? er det fortsatt like stille. Kunne vært interessant å sendt mld til en grønnselger, se om de fortsatt er på g.
Er det fortsatt helt tyst der kan det tenkes at det er en ny side under oppbygging."

Men han har kanskje tatt litt tydeligere avstand fra doping nå, i tråd med Treningsforums offisielle politikk ?

Merkelig at en med under 600 kommentarer har blitt global moderator. Sikkert en kjenning av forumets eier...
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Treningsforums fremtid
« #19 : 02. mars 2013, 22:32 »
Før kunne jeg bruke mye tid hver dag på forumet, nå tar det meg ca 10sek å se igjennom. Moderatorene før ble plukket utfra aktivitet og kunnskap virket det som, nå er jeg usikker på kriteriene?
Spør en spørsmål her blir en enten nedspammet av synsere og egen erfaring (fra nybegynnere) eller så blir en slengt dritt i pågrunn av formulering var feil. (Unntak finnes dog).

Jeg husker mange debatter og intressane tråder, både off og on topic, de er vel så og si ikke eksisterende lenger.

Før fant en innlegg fra mange av de fremtredene profilene i miljøene, alt fra bodybuilding til styrkeløft, ikke så ofte en ser disse poster lenger.

Har glemt navnet på mange av de tidligere brukerene som jeg savner, men dette var brukere som hadde my kunnskap både om trening og andre ting som gjorde at trådene ble mer interessante og kunnskapsfulle. Da gjorde de ikke noe om enkelte innlegg eller tråder ikke var av samme kvalitet, men allikevel kunne disse være underholdende.

Hilsen en som har vert forumbruker siden 2003 og har lært en hel del, men som ikke ser så stor verdi av forumet lenger, for annet enn å følge med på WSM, Arnold C, og NSM.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Treningsforums fremtid
« #20 : 03. mars 2013, 12:39 »
Kanskje det var flere bolere her før. Det er lettere å bygge muskler når man bruker bol og entusiasmen blir derfor høyere. Så lenge man takler bolinga, da. Hvis bolerandelen blir lavere på forumet så forsvinner litt av entusiasmen også siden temaet kommer mer ned på jorda.

Men hvis temaet kommer mer ned på jorda og forblir der så vil også forumet stabilisere seg og få et oppsving over litt tid, bare i en litt annerledes form.

Det her har lite med muskelutvikling å gjøre. Både bolere og ikke-bolere finnes i (nesten) alle størrelser. Jeg har selv blitt antatt å være boler irl av bolere som har vært mindre enn meg.

SFV



Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Superhelt

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 184
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 184

Sv: Treningsforums fremtid
« #21 : 03. mars 2013, 13:30 »
Personlig tror jeg forumet trenger å bli modernisert. Virker gammelt for nye brukere? alternativet ser 10 år nyere
Mark: 235
Knebøy: 160
Benk: 145
Alder 23. Høyde 181. 85kg
Superhelt @ www.Norkost.no
Coach Prosjekt 1 1.feb -> (108 - 94g)
Coach Prosjekt 2 1.Jan -> (82-74kg) -Ferdig

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Treningsforums fremtid
« #22 : 03. mars 2013, 13:47 »
Ser kult nok ut for meg som begynte med forum i 96.  headbang
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!