Skrevet av Emne: .  (Lest 5799 ganger)

Utlogget henmik

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

.
« : 07. mars 2013, 09:18 »
.

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Jack3d, Craze?? Forskjellen? Hva er best?
« #1 : 07. mars 2013, 10:07 »
1. Det er ikke noe du absolutt burde begynne med. Tvert imot. Jack3d finnes ikke lengre, da det ble påvist fler dødsfall på grunn av det. Det inneholder også et stoff som finnes på dopinglistene.
2. Det høres ikke ut som om du er på et nivå hvor du trenger denne "ekstra" boosten. Spis en banan før trening eller evt en bolle havregrøt.

Hvis du ABSOLUTT må ha en pre-workout, så finnes det UTROLIG mange andre som er bedre alternativ, i form av at de er mildere og fortsatt gir god effekt.

Eksempelvis:
http://www.ebay.co.uk/itm/USPlabs-USP-Labs-JACK3D-Jack-3d-MICRO-146g-Smart-Shaker-/280970153403

Dette er den "nye" jack3d som ikke er farlig, og kjent for å gi "pump".


Husk at en pre-workout i bunn og grunn vil gjøre at du ender opp med å få "dårligere" og slappere økter når du ikke bruker det, og etterhvert vil du føler mindre og mindre effekt.

Spar pengene dine du. Kjøp deg et godt porteinpulver isteden.

"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget sierra93

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Sv: Jack3d, Craze?? Forskjellen? Hva er best?
« #2 : 07. mars 2013, 10:33 »
Gamle typen jack3d er det ikke mange som selger lenger.. Vet om en side bare som fortsatt sender til Norge. Visst du vil prøve en pre-workout ville jeg gått for Jack3d Micro som Joz sier. Har ikke prøvd den selv men den skal visst funke!

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Jack3d, Craze?? Forskjellen? Hva er best?
« #3 : 07. mars 2013, 17:17 »
Er du ute etter pump? Da skal jeg gi deg et billig alternativ, som dessverre ikke har så kul markedsføring, men som likevel fungerer vel så bra.
Man tager:
- citrullin
- salt
- vann
- sukker

bland sammen og drikk før trening. Boom! Der har du pumpen din!
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Jack3d, Craze?? Forskjellen? Hva er best?
« #4 : 07. mars 2013, 18:46 »
1. Det er ikke noe du absolutt burde begynne med. Tvert imot. Jack3d finnes ikke lengre, da det ble påvist fler dødsfall på grunn av det. Det inneholder også et stoff som finnes på dopinglistene.
2. Det høres ikke ut som om du er på et nivå hvor du trenger denne "ekstra" boosten. Spis en banan før trening eller evt en bolle havregrøt.

Hvis du ABSOLUTT må ha en pre-workout, så finnes det UTROLIG mange andre som er bedre alternativ, i form av at de er mildere og fortsatt gir god effekt.

Eksempelvis:
http://www.ebay.co.uk/itm/USPlabs-USP-Labs-JACK3D-Jack-3d-MICRO-146g-Smart-Shaker-/280970153403

Dette er den "nye" jack3d som ikke er farlig, og kjent for å gi "pump".


Husk at en pre-workout i bunn og grunn vil gjøre at du ender opp med å få "dårligere" og slappere økter når du ikke bruker det, og etterhvert vil du føler mindre og mindre effekt.

Spar pengene dine du. Kjøp deg et godt porteinpulver isteden.



Ehm.. Ble det påvist flere dødsfall PÅ GRUNN av Jack3d? Det ble funnet et stoff fra Jack3d i blodet deres, ja. Men ingen vet om det var derfor de døde.

Ellers er jeg enig i det du sier.

"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Jack3d, Craze?? Forskjellen? Hva er best?
« #5 : 07. mars 2013, 19:43 »
Joda, satt på spissen da Wink

Poenget mitt var vell heller å fraråde nybegynnere "sterke" pre-workouts, da det gjøre mer vondt enn godt.
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget henmik

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

Sv: Jack3d, Craze?? Forskjellen? Hva er best?
« #6 : 18. mars 2013, 22:39 »
Hei igjen og takk for svar, den du sendte link til var den jeg har sett på, men visste ikke forskjellen på micro eller ikke.  Har også nok av proteinpulver, big mass, zma og lignende, men leter etter erstatning for kreatin, da dette ikke gir meg energien eller kicket jeg er ute etter :-) Vil ikke si jeg er nybegynner, da jeg har trent aktivt i 5-6 år, men ca 1/1,5 år på styrke, og er ny på kosttilskudd og lignende, da jeg ikke har hatt fokuset på bygging av kropp så mye før som nå Smiley

Utlogget henmik

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

Sv: Jack3d, Craze?? Forskjellen? Hva er best?
« #7 : 18. mars 2013, 22:44 »
Og phillynott, har du en oppskrift med mål jeg kan prøve? Eller skal jeg bare prøve meg frem, etc. En teskje salt, et glass vann osv... Smiley

Utlogget Hey bruh

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

Sv: Jack3d, Craze?? Forskjellen? Hva er best?
« #8 : 02. april 2013, 12:31 »
Pre workouts er dødsgøy! Jeg har brukt store summer på det, ikke fordi at det hjelper så nevneverdig, er jo stort sett tøv, men det er rett og slett kjempegøy, hehe Tongue Har prøvd Craze, Jack3d, C4, NO xplode, Neorocore, Anabolic beast og supercharger. Men i tillegg har jeg kjøpt meg noen ingredienser og mekket hjemmelaget Smiley Den hjemmelagde har gitt meg mest igjen for pengene vil jeg si, men du får ikke det "fokuset" som mangen er etter. Men det er mye billigere, du kan bestemme doseringene selv, og det smaker skikkelig drit! Smiley Proteinfabrikken selger Ironcore Nutrition sine pakker med for eksempel Beta-alanine, Argenine, Citrulline og tyrosine, som er stimulanter du finner i de fleste pre workouts. Hiv 2-3 gram av hver oppi shakeren din, pluss 400-800mg koffein så kommer pumpen og kilingen! Smiley Vil dog anbefale å blande 50-50 med vann og funlight, for å sette en demper på ditt livs værste smaksopplevelse.

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Jack3d, Craze?? Forskjellen? Hva er best?
« #9 : 02. april 2013, 14:39 »
Pre workouts er dødsgøy! Jeg har brukt store summer på det, ikke fordi at det hjelper så nevneverdig, er jo stort sett tøv, men det er rett og slett kjempegøy, hehe Tongue Har prøvd Craze, Jack3d, C4, NO xplode, Neorocore, Anabolic beast og supercharger. Men i tillegg har jeg kjøpt meg noen ingredienser og mekket hjemmelaget Smiley Den hjemmelagde har gitt meg mest igjen for pengene vil jeg si, men du får ikke det "fokuset" som mangen er etter. Men det er mye billigere, du kan bestemme doseringene selv, og det smaker skikkelig drit! Smiley Proteinfabrikken selger Ironcore Nutrition sine pakker med for eksempel Beta-alanine, Argenine, Citrulline og tyrosine, som er stimulanter du finner i de fleste pre workouts. Hiv 2-3 gram av hver oppi shakeren din, pluss 400-800mg koffein så kommer pumpen og kilingen! Smiley Vil dog anbefale å blande 50-50 med vann og funlight, for å sette en demper på ditt livs værste smaksopplevelse.

Vil fraråde de fleste fra å innta 800mg koffein...
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Jack3d, Craze?? Forskjellen? Hva er best?
« #10 : 02. april 2013, 14:42 »
Pre workouts er dødsgøy! Jeg har brukt store summer på det, ikke fordi at det hjelper så nevneverdig, er jo stort sett tøv, men det er rett og slett kjempegøy, hehe Tongue Har prøvd Craze, Jack3d, C4, NO xplode, Neorocore, Anabolic beast og supercharger. Men i tillegg har jeg kjøpt meg noen ingredienser og mekket hjemmelaget Smiley Den hjemmelagde har gitt meg mest igjen for pengene vil jeg si, men du får ikke det "fokuset" som mangen er etter. Men det er mye billigere, du kan bestemme doseringene selv, og det smaker skikkelig drit! Smiley Proteinfabrikken selger Ironcore Nutrition sine pakker med for eksempel Beta-alanine, Argenine, Citrulline og tyrosine, som er stimulanter du finner i de fleste pre workouts. Hiv 2-3 gram av hver oppi shakeren din, pluss 400-800mg koffein så kommer pumpen og kilingen! Smiley Vil dog anbefale å blande 50-50 med vann og funlight, for å sette en demper på ditt livs værste smaksopplevelse.

Ehm.. Beta-alanine, arginine, citrulline og tyrosine er alle aminosyrer. Eneste stimulanten du nevner er koffein.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Hey bruh

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

Sv: Jack3d, Craze?? Forskjellen? Hva er best?
« #11 : 02. april 2013, 15:28 »
Ehm.. Beta-alanine, arginine, citrulline og tyrosine er alle aminosyrer. Eneste stimulanten du nevner er koffein.
True that! Det å nå si at dette vet jeg, men at det gikk litt fort i svingene, gjør absolutt ingenting bedre, for jeg har jo allerede drete meg ut. Men jeg gjør det likevel Smiley Det har jo akkurat vært påske, etc.

Utlogget Bat

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

Sv: Jack3d, Craze?? Forskjellen? Hva er best?
« #12 : 04. april 2013, 17:33 »
Brukte craze en stund men syntes det var noe dyrt(ettersom 50 prosent ble stoppet i tollen) Satt å leste litt rundt på hva jeg kunne finne på. Bestemte meg for å gå til innkjøp av ingrediensene av det som står i denne http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=2507. Plusset på 1 ts salt, en tabellet druesukker og Plasma Arginine Alpha Ketoglutarate kjøpt på PF sine sider, dette funker Hest for meg, mistenker det er noe overkill fra min side men tørr ikke eksprementere for mye i frykt for å miste effekten. Det koster litt men vis du kjøper dette har du pre workout for en god stund!

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Jack3d, Craze?? Forskjellen? Hva er best?
« #13 : 04. april 2013, 18:03 »
Skal legge inn en bestilling på gymgrossisten nå. Man får 65 doseringer Anabolic Beast til 299,- og 20 doser jack3d micro til 449,- Er Anabolic Beast forferdelig dårlig i forhold til jack3d eller er bare jack3d overpriset som f?

Utlogget andreasb

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 158

  • Beastmode!
Sv: Jack3d, Craze?? Forskjellen? Hva er best?
« #14 : 04. april 2013, 19:07 »
Anabolic beast sparker heftig den, så den gir mye for pengene.
Dog inneholder den geranium, som per i dag fanges opp i dopingtester hvis du er konkurrerende utøver..

Jack3d Micro er vel regnet som "snillere" hva innholdet tilsier.
Har ikke testet den selv enda, men ut i fra hva andre skriver gir den for det meste god pump, men ikke samme fokus/stamina.
Men sier meg enig i at den er grisedyr, selger nok mye pga navnet...
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!