Skrevet av Emne: .  (Lest 5798 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Jack3d, Craze?? Forskjellen? Hva er best?
« #15 : 04. april 2013, 20:01 »
Joda, satt på spissen da Wink
Rett før jeg posta facepalm-bilde her nå.

Har prøvd flere pre-workout, men de har ikke gitt meg en skit. Heller proteinpulver, gitt.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d, Craze?? Forskjellen? Hva er best?
« #16 : 04. april 2013, 20:19 »
Stor forskjell på folk, og hva man forventer. F.eks har man litt adhd, diagnosiert eller ikke, så blir det mere beroligene faktisk med geraninum iallefall.
Jeg merker natt og dag uten, på både pump og styrke vil ikke ha fokus, bare mere trøkk
Men når man sitter på rævs for en kontorpult hele dagen blir man rimelig råtten i kroppen innen dagen er omme. Jeg trener rett etter jobb, halvsulten. Da er en shake med en. Preworkout og et aminosyre tilskudf gull for å holde sulten unna. Hadde jeg drukket vann, hadde jeg spydd etter et par sett.

Men kjenner folk som er supersensitive, jack3d , den gamle ble for ille, de ble helt speeda og shaky, mens noen ikke reagerer i det hele tatt.  Funker det ikke, så er det bare å spare penga og gi faen
Akkurat som kreatin, spiser man mye fisk og kjøtt, så man får i litt kreatin naturlig, og merker lite av kreatin tilskudd i forhold til en somikke gjør det.
Jeg spiser mye brødmat, og lite kjøtt, og får enormt utbytte av kreatin
Pre workouts funker dessuten nesten bare på meg hvis jeg har gått 2-3 timer uten mat...

Utlogget henmik

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

Sv: Jack3d, Craze?? Forskjellen? Hva er best?
« #17 : 06. april 2013, 13:45 »
Så hvis jeg absolutt skal kjøpe noe, bør jeg heller hive meg på anabolic beast? Finner ikke ut hva jeg skal kjøpe, men pilleform virker jo lettest.. Jacked Micro virker som noe overpriset

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Jack3d, Craze?? Forskjellen? Hva er best?
« #18 : 06. april 2013, 16:47 »
Har prøvd verken jack3d micro eller anabolic beast, men ut i fra hva jeg ser av anmeldelser av produktene stiller de ganske likt. Hadde definitivt valgt anabolic beast mtp du får 3x så mange doser til 150kr mindre.

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d, Craze?? Forskjellen? Hva er best?
« #19 : 06. april 2013, 17:05 »
Anabolic beast gir stim dick og crash hos de som ikke tåler geranium bra. Jeg syns jack3d micro og ab gir helt forskjellig effekt. Mere fokus og speeda feeling av ab, jack3d micro, bedre for pump, driv og trøkkog øker potens og blodårer  resten av dagen... Ab  gjør at jeg krasjer helt ned i kjellern..

Likte du jack3d orginalen, kjør på, den er ganske lik..hakket svakere, men det er bare dosere høyere

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!