Skrevet av Emne: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?  (Lest 43386 ganger)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #30 : 10. mars 2013, 21:57 »
Det er vel ingen som tør være sikker på at akkurat Jeff Seid ikke bruker eller har brukt steroider. Eller div. deffemidler. Det er sikkert 100 18-åringer som bruker alt det der for hver 18-åring som ikke gjør det og ser sånn ut. Det betyr ikke at det ikke går an. Dessuten hadde det vært fler av den sistnevnte kategorien hvis bol ikke fantes. Noen av de samme folkene ville rett og slett klart det uten.

Men i Alekseys tilfelle så tror jeg at vi havner på null. Om du så hadde satt alt av genetiske freaker til å bygge i vei i et klinisk dopfritt miljø.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #31 : 10. mars 2013, 22:00 »
En annen sak, slike som ser så bra ut på skoler blir det færre og færre av pga. Vår nye livstil...husker da jeg gikk på skolen, 2 chubby, en feit, og resten av guttene i klassen hadde sixpacks... I klassen till sønnen min har nesten alle litt pondus...skremmende... Sønnen min er heldigvis halvt koreansk, pga. Kona;-).. Og hun er syllynn av å kun sitte på sofan... Guttungen bare nerder foran pc n , umulig å få veldig aktiv, men heldigivs holder gene han tynn som en spiker.. De som har litt pondus i klassen hans driver faktisk med litt idrett, men veier opp med mye pottis... Her i huset har vi fortsatt kun cola og godis på lørdag...men kompisene hans knasker noe hver kveld gjerne brus til middag hver dag! .. Heldigvis godtar unga mine det regimet for godis...bruker heldigvis  ikke spenna sine på gotteri...
Hvordan få unger til å digge vann, isbit maskin på kjøleskapet:-)

Det var litt offtopic...men dette kan være noe av grunnen til at folk roper bol med en gang de ser en 18 åring med sånn fysikk, vi som vokste opp for 25 år siden så flere med grunnlag for sånn kropp
Klart Han kan jo bruke noe, men det er like stor sjans for at han ikke gjør... Men gjetter at han kan sikkert ende opp med det på sikt..

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #32 : 11. mars 2013, 13:06 »
En annen ting med de bildene av jeffern.. Jeg driver med grafikk, kan ikke se bort ifra at han er gjort litt større... Krympe huet litt og vips...mye større. Hodet hans ser nemlig litt lite ut. Lett å blåse opp litt.

Jeg har drevet med foto i en ti års tid og det ser ut for meg som at vinkelen og perspektivet i fotoet får overkroppen hans til å tårne ut og over tilskueren. Dessuten så har de åpenbart maksimert alt annet inkludert lyssettingen. Spørs om et tilfeldig bilde av Jeff Seid som poserer for seg selv foran speilet hadde lignet veldig.



Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #34 : 11. mars 2013, 13:48 »
Vidvinkel er gøy. Stapper du et 10 mm objektiv opp i trynet på noen så blir resultatet veldig festlig.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #35 : 11. mars 2013, 22:30 »
Surrealistisk... går det ann å være så trangsynt? Jeff er i konkurranseform hele året pga alt av photoshoots osv. At det går ann å tro at en person som Jeff, som ikke bare er relativt stor, men også går rundt med så lav fettprosent året rundt er naturlig er helt uvirkelig. Vet dere i det hele tatt hvor utbredt steroider egentlig er? Ola nordmann bruker steroider. Blir litt optimistisk å tro at en av verdens beste fitnessmodeller er natural da. Men gidder ikke bruke mer energi på å overbevise dere, dere får tro hva dere vil. (om dere faktisk ikke er seriøse og ikke troller da)
Sterioder er ikke utbredt. Det er MANGE flere personer som trener naturlig enn sterioder. Nå jeg sier ikke at Jeff er naturlig, jeg er bare uenig med deg at sterioder er utbredt.
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #36 : 11. mars 2013, 22:36 »
Sterioder er ikke utbredt. Det er MANGE flere personer som trener naturlig enn sterioder. Nå jeg sier ikke at Jeff er naturlig, jeg er bare uenig med deg at sterioder er utbredt.

Det viktigste er at korrelasjonen mellom nivå av muskelutvikling og steroidbruk er på ingen måte så sterk blant folk som det svært mange tror.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #37 : 11. mars 2013, 23:51 »
Sterioder er ikke utbredt. Det er MANGE flere personer som trener naturlig enn sterioder. Nå jeg sier ikke at Jeff er naturlig, jeg er bare uenig med deg at sterioder er utbredt.

Hva vet du om det? Ut i fra bildene du har lagt ut av deg selv ser jo du ut som du knapt har tatt i en vekt i livet ditt, går da ut i fra at du aldri har hatt noen forbindelse med steroidemarkedet, og vet NADA om hvor utbredt steroider er.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #38 : 11. mars 2013, 23:54 »
Det finnes vel en del statistikk på det, poenget er at det finnes massevis av bolere der ute som ikke klarer å følge Hemen i de fleste løft. Han tar tross alt tresifret i både knebøy og markløft. Du har jo selv lagt inn et eksempel tidligere på en fyr som tok tosifret i alt som var etter 3-4 kurer. Og det er mer bol enn de fleste bolere der ute har fått i seg.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #39 : 11. mars 2013, 23:59 »
Det finnes en statistikk på det? Vis meg en statistikk som sier at steroider IKKE er utbredt. Det finnes IKKE mange steroidebrukere som er så svak som Hermen er. Eksempelet mitt var ett skrekkeksempel, der vedkommende ikke visste hvordan han brukte steroider/satt igjen med mindre etter kuren enn det han hadde før.

Hvor har du alt dette i fra egentlig? Sitter du bare og synser, og skriver det som faller deg inn, eller har du faktisk noe du kan dokumentere dette med? 


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #40 : 12. mars 2013, 00:02 »
Steroider er ganske utbredt ifølge en del statistikk men flesteparten er ikke enorme muskelberg som tar flere hundre kilo i alt mulig. Det er poenget.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #41 : 12. mars 2013, 00:06 »
Neida, absolutt ikke alle steroidebrukere som er svære, men større enn gutten ovenfor her som bastant påstår at han vet hvor utbredt steroider er, er nok de fleste.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #42 : 12. mars 2013, 00:10 »
Du trenger ikke å være insider i steroidmiljø for å finne informasjon og statistikk på omtrent hvordan det ligger an med steroidbruk i Norge.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #43 : 12. mars 2013, 00:14 »
Du kan finne tall på nettet ja, men desse tallene er langt i fra korrekte. Hemen hadde jo uansett ikke funnet noen tall mtp hans påstand om at steroider ikke er utbredt.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #44 : 12. mars 2013, 00:16 »
Det han mener er vel at det finnes mange fler folk som driver med vekttrening og som ikke bruker bol. Og de finnes i nesten alle størrelser !
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!