Skrevet av Emne: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?  (Lest 43389 ganger)

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #15 : 10. mars 2013, 18:46 »
Jeg går bare ut i fra at du troller jeg.. Fordi hvis du tror at det er oppnåelig når man er 18 år.. Ja..

Har litt å gjøre med fett% også da. Umulig å holde den så lav med den massen.
Jeg sa ikke at jeg tror det er oppnåelige for en 18 åring eller om han er naturlig. Men om det ideheletat er mulig naturlig. Altså jeg kan tenke meg at dette er mulig naturlig etter 7-8 års trening og man er i 20 årene.
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #16 : 10. mars 2013, 18:48 »
Noterer meg at alle de som faktisk tror at det er mulig i denne tråden er nybegynnere. Kan forklares med at dere går igjennom perioden med noob-gains, men igjen så må jeg skuffe dere, de vil ta slutt, og dere vil etterhvert få store problemer med å gaine noe mer enn 1-2kg muskelmasse i året.

Om fysikken hans var oppnåelig naturlig hadde det vært veldig merkelig at det finnes så få/ingen som faktisk har noe i nærheten av fysikken hans i en alder av 18 år. For mange vil det være umulig, selv med steroider.

Sier som Joz, dere er mest sannsynlig bare en gjeng troll. (Håper det for deres skyld)


Jeg spør ikke om han er naturlig eller om det er oppnåelig når man er 18. Men jeg tror at det er oppnåelig etter mange mange års trening (8år) og at man er i 20 årene. Det er det JEG SIER.
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #17 : 10. mars 2013, 19:36 »
Noterer meg at alle de som faktisk tror at det er mulig i denne tråden er nybegynnere. Kan forklares med at dere går igjennom perioden med noob-gains, men igjen så må jeg skuffe dere, de vil ta slutt, og dere vil etterhvert få store problemer med å gaine noe mer enn 1-2kg muskelmasse i året.

Om fysikken hans var oppnåelig naturlig hadde det vært veldig merkelig at det finnes så få/ingen som faktisk har noe i nærheten av fysikken hans i en alder av 18 år. For mange vil det være umulig, selv med steroider.

Sier som Joz, dere er mest sannsynlig bare en gjeng troll. (Håper det for deres skyld)



Takk..

Dette er vell egentlig ikke noe å diskutere..
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #18 : 10. mars 2013, 19:50 »
Hvor lang tid med 2 kilo økning i muskelmasse per år tar det før en gjennomsnittlig person på 183 cm kommer opp i en vekt på 85 kilo med (for å være snill) 10 prosent fett ?

Da er det fortsatt minst 25 år igjen før han tar igjen Ronnie Coleman.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Hightow3r

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 665

Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #19 : 10. mars 2013, 20:12 »
Spørsmålet er vell egentlig hva MER en bare steroider har gjort at han har fått den fysikken der.. La oss si 5 år med styrketrening hvor kanskje 2-3 år med steroiderbruk?( Regner realistisk sett ikke med at han begynte med steroidene enda tidligere.) Så er det faktisk ganske vanskelig til man er 18 år å se sånn ut. Selv med steroider. Han har nok et ganske heftig crew med, coacher, sponsorer, og ett opplegg som er perfektisert ned til minste detalj! Og siden alle liker å skylde på det for tiden, sikkert også helvettes gode gener..

Det er helt klart at han har brukt aas, men det er også en sinnsykt god jobb som liger bak. Langt mer en bare bruk av aas.
29år
Høyde: 1.93m


Benkpress: 170
Markløft: 190
Knebøy: 160
Militærpress sittende: 105kg x 2 !

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121808.msg1808980;topicseen#new

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #20 : 10. mars 2013, 20:31 »
Det er ikke sikkert han har brukt, tullegutter, det er bare dere som synes han ser usaklig bra ut  Smiley
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #21 : 10. mars 2013, 20:32 »
Han er først og fremst atletisk og "pen" og passer til å være modell. Ikke svær eller rippa.

Mulig han har blitt noe større siden de bildene ble tatt. Ser sånn ut på youtube. Han kommer sikkert bare til å fortsette å bli større.


Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #22 : 10. mars 2013, 20:34 »
Blir stadig imponert over hvor trangsynte folk på dette forumet er Grin

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #23 : 10. mars 2013, 20:37 »
Patrick: Selvsagt MYE arbeid bak kroppen, er ikke noe med det å gjøre, men å påstå at den er mulig å oppnå som 18åring naturlig blir bare for dumt.. Tongue

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #24 : 10. mars 2013, 20:58 »
Har sett flere vanvittige fysikker til 18-19 åringer som har en bakgrunn fra gymnastikk etc. Har til og med sett flere her inne på TF rundt 18 år med insane fysikk. Vanskelig å si, men selvfølgelig, når en trener i flere år og samtidig ikke er i nærheten av en 18 åring som dette...

Som noen sier, har han sikkert et enormt støtteapperat rundt seg og all tid i verden til å perfeksjonere treningen. Med dette og en god posjon genetikk, dukker det alltid opp slike.
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #25 : 10. mars 2013, 21:38 »
Hadde en i samme klassetrinn som meg som konkurrerte i turn.. Like stor overkropp som han og naturligivs null bein. Skal ikke ha unødvendig vekt der gitt. På 80 tallet. Ikke så pen som han her, men minst like stor og sykt rippa, nå er han bare feit ferdig og førti...
En i klassen min hadde nok genetisk potensiale , som 14 åring så han ut som en liten bygger, uten å ha rørt en vekt.. Kjørte alpint, og syke gener. Også lagt seg litt ut i bredden..null interresse for vektrening, men glatt 45cm rundt arma med den klassiske feite blodåra, fettet har lagt seg på vommen...dårlig med sixpack..
F.eks phil heath hadde 46cm armer før han starta å trene med vekter... Jeg har trent 20 år og har 46cm  med pump og en finger under målebåndet lol.

Typisk janteloven og det faktum at det er veldig mange pingler som helst starter å trene vekter for å bli større i den alderen, de som ser bra ut som hunks, de gidder ikke.de ender somregel med bygging som en bieffekt av annen idrett hvis de driver med, eller seinere i livet. Hadde de startet seriøst som 14 åringer hadde de fått utrolig mye ut av de åra... Testosteron nivåene til en 14-18 åring hos noen matcher nesten en svak kur... Merk. Noen...tv spillende potetgulletende slappfisker produserer sikkert like mye testo som ei turnjente...et under at enkelte hele tatt har potens indet hele tatt  Wink
Veldig mange byggere, med bra gener startet som noe annet, skadet seg og under rehab fant ut at de hadde bygde muskler fort og fikk ny interresse.

Ja, jeg tror han er rein. Men bra gener. Startet tidlig, når kroppen produserer maks med egen testo.. Hadde han forfalt med øl og tv spill og startet som 24 åring, hadde han neppe kunne sett sånn rein ut ever again. Bra timing, bra gener...bra fotograf... Legg merke til ikke veldig deffa og separerte lårmuskler..

Uansett, .9 av 10 med vanlige dritt gener og kosthold,  må sikkert  bole for å få den kroppen som 18 åring...

Utlogget Hightow3r

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 665

Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #26 : 10. mars 2013, 21:40 »
Patrick: Selvsagt MYE arbeid bak kroppen, er ikke noe med det å gjøre, men å påstå at den er mulig å oppnå som 18åring naturlig blir bare for dumt.. Tongue

Der misforsto du, det jeg skulle frem til var : "Hva MERE enn bare steroider" har gjort at han har fått kroppen. Jeg sier at  er fysikken hans vilt bra til en 18åring som helt klart bruker.
29år
Høyde: 1.93m


Benkpress: 170
Markløft: 190
Knebøy: 160
Militærpress sittende: 105kg x 2 !

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121808.msg1808980;topicseen#new

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #27 : 10. mars 2013, 21:50 »
En i klassen min hadde nok genetisk potensiale , som 14 åring så han ut som en liten bygger, uten å ha rørt en vekt.. Kjørte alpint, og syke gener.

Hadde en sånn i klassen på videregående. Han var liten og muskuløs og minst like rippa som Jeff Seid. Han sprang 60 meter på 7.2 og gikk rett opp i flagg og han trente ikke noe med vekter. Genetisk freak rett og slett. Hva som hadde skjedd hvis han hadde begynt å løfte vekter det vet jeg ikke, det er ikke sikkert at han hadde eksplodert i størrelse.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #28 : 10. mars 2013, 21:52 »
Bra eksempel han fra 1903.. Tenk om han hadde samme mulighet for bra treningsutstyr og kosthold /tilskudd som nå..han kunne glatt blitt minst like stor , og sikkert som18 åring.

En annen ting med de bildene av jeffern.. Jeg driver med grafikk, kan ikke se bort ifra at han er gjort litt større... Krympe huet litt og vips...mye større. Hodet hans ser nemlig litt lite ut. Lett å blåse opp litt. Bare se muscular decelopment covers...de gjør det t.o.m med proffer... Og steve blechman elsker å ha armen sin nærmest kamerat når han tar en handshake med proffer han gir kontrakt... Ser jo ut som pingla har like store armer.. Sjekk på md siten der han håndhilser med cedric mcmillan hvis noen han lyst til å le litt:-)

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not?
« #29 : 10. mars 2013, 21:53 »
Surrealistisk... går det ann å være så trangsynt? Jeff er i konkurranseform hele året pga alt av photoshoots osv. At det går ann å tro at en person som Jeff, som ikke bare er relativt stor, men også går rundt med så lav fettprosent året rundt er naturlig er helt uvirkelig. Vet dere i det hele tatt hvor utbredt steroider egentlig er? Ola nordmann bruker steroider. Blir litt optimistisk å tro at en av verdens beste fitnessmodeller er natural da. Men gidder ikke bruke mer energi på å overbevise dere, dere får tro hva dere vil. (om dere faktisk ikke er seriøse og ikke troller da)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!