Skrevet av Emne: Dopingbruk blir ulovlig  (Lest 45433 ganger)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Dopingbruk blir ulovlig
« #45 : 04. april 2013, 15:40 »
Rettet opp!
Med få unntak så blei det brått såm jeg snakker til daglig!

I enkelte tilfeller skulle det fårtsatt vært o heller enn å, vet du.

Cårrect tråll is (nåt kveit) cårrect

(må finne ut til en annen gang kvisleis si fra at det skal være en o der uten å bruke en o men heller en å, livet er ikke lett)
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Dopingbruk blir ulovlig
« #46 : 05. april 2013, 09:07 »
Det kan jo hende at politiet tar den Belgiske vrien og stiller på det nasjonale mesterskapet i bygging... (leste noe om det her inne for noen år tilbake, men klarer ikke å finne linken nå)

Noe slikt lissom? http://www.youtube.com/watch?v=xtOXiQToz64 eller løp de i alle retninger som skremte høner? Smiley



I enkelte tilfeller skulle det fårtsatt vært o heller enn å, vet du.

Cårrect tråll is (nåt kveit) cårrect

(må finne ut til en annen gang kvisleis si fra at det skal være en o der uten å bruke en o men heller en å, livet er ikke lett)


Helt klart, men her gjøres alt på enklest mulig måte!  Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget kjomork

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 186

Sv: Dopingbruk blir ulovlig
« #47 : 30. mai 2013, 22:52 »
Det er faktisk direkte imponerende å se at nazisosialistene uten ryggrad, faktisk er mulig å bøye ytterligere over medias kontorpult, for atter en rævpuling! Men det må vel noen slike krampetrekninger av valgfleskpopulistiske avgjørelser til, før de endelig kaster buken i været og tar det siste suget av livskraft fra det som er igjen av landet.
De burde muligens ha forstått til nå, med en blå bølge i tryne, at "Ligge på ryggen og logre til media"-politikken, ikke er hva folket vil, og heller ei trenger. Og det er jo komisk at Jensemann velger å forby det eneste middelet som kan fungere som en erstatning for de ballene han helt klart er født uten! *gakkgakk*

Anyways...
1. Kjøp/salg/organisert kriminalitet blir enkelt borte om man legaliserer og selger gjennom apotek. Og ja, det bør legaliseres fordi det strengt tatt ikke er farlig ved normal bruk! Gi meg statistikk som tilsier det motsatte Wink (Nødvendig/unødvendig debatten-Skal vi forby alt som er unødvendig kan alle her glede seg til et ytterst innholdsrikt liv!)

2. De har nå prestert å kriminalisere 100K som i stor grad ellers er normale oppegående mennesker som både spiser rett og trener rett. Jadajada, flere som bruker steroider er kriminell, flere som har pitbull og amstaff er kriminell. Disse hundene har tydeligvis dårlig innvirkning på mennesker, de burde forbys! Dette kalles en brøhausluttning og burde straffes med nakkeskudd om man er politiker!

3. La oss si at man forbyr steroider fordi det har en negativ samfunnsmessig effekt. Da bør vi forby en del andre ting først. Ca null personer dør av steroider i året i Norge, ca 10.000 av fedme! Jeg gleder meg til den dagen naboen min på 180kg flesk blir dradd inn på gata... vel, han er vel strengt tatt aldri på gata egentlig, men you get the point... for en liten blodsukkertest. Da hadde vi fanme snakket om å gjøre en FAKTISK forskjell i positiv rettning. Kanskje straffen skulle være kål og løk-suppe i en måned? Ti runder rundt blokka? Kunne plassert de på en øde øy med en sjokolademarinert Jens og fortalt at eneste maten var han...?Passende straff for begge... Kanskje...

4. Politiet kan tenkes å ha viktigere ting å sette fingrene sine i en en stakkars usikker sjel med mindreverdighetskomplekser og hva mer er. Heller en sak for en psykolog? Og det er vel ikke heller slik at politiet selv skal vurdere hva de skal bruke tiden sin til. De er håndhevende makt og skal strengt tatt ikke tenke så alt for mye på rett og galt. Og når jeg vet hvem av mine barndomsvenner som er politi i dag håper jeg det ikke er mer enn hva de skal spise til lunch de får lov å vurdere selv... Poenget er at det er et hav HAAAAAAV(!) av vesentlig mer samfunnsnegative ting de kan, og bør henge seg borti, i stede for Jan Fredrik og Co. I Sør-Trøndelag brukte politiet millioner på millioner og uendelige timer på å knuse et nettverk av "hvem vet hva" Faktisk mulig de fikk mange gode fisker på kroken innen annen kriminalitet også! Honnør i så fall! Smiley
Men å skulle bruke tid og ressurser på Jan Fredrik, når 50.000 barn blir seksuelt missbrukt hvert år, det er for meg... uforståelig, er for mildt her... komplett IDIOTI!

Jeg kan ikke annet enn å konkludere at Jens og Co sover godt om natten i visshet om at 50.000 barn blir seksuelt missbrukt hvert år, bare så lenge Jan Fredrik kan taues inn på gata om han blir i største laget Wink

Horra for Nisse-Norge!!! Cheesy

(Kjære PST, jeg har ikke planer om å smøre inn Jens i sjokolade! )
(Kjære politi, jeg verken bruker, selger eller kjøper steroider nå som siste gang dere tok kontakt, noe mine enorme overarmer bærer preg av:(   )

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687



Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Dopingbruk blir ulovlig
« #49 : 05. juni 2013, 10:33 »
alt for denne "toppidretten"
Hva med de som bare vil være store, gå med gullkjeder , ha pitbull og true folk da..

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Dopingbruk blir ulovlig
« #50 : 05. juni 2013, 23:52 »
Og hvordan skal dette handheves?? Det har vært diskutert opp og ned og i mente på forumene..

Skal de kan kreve inngang i hvem som helst sitt privatliv dersom de ser trente ut? Skal de Bruke pengene de ikke har til å rykke ut fordi en kar ble observert med 40+ cm armer??

Og hva om en blir tatt, tester positivt, og får en bot på 3.000.-

Disse medisinene (noen av dem) kan spores i et år etterpå, skal de teste blodnivåene av stoffene underveis da? Eller er det slik at noen kan ta en bot, og være "klar av misstanke" i 18 måneder etterpå?? En kan ikke dømmes flere ganger for samme lovbrudd, det går ikke, og kostnaden av å teste noen flere ganger for konkrete nivåer av hormoner, kontra inntjeningen i form av bøter tillater ikke dette.

Tyver, voldsmenn, og narkotikakriminelle går allerede i mange tilfeller fri fordi politiet ikke har penger, så de henlegger bare saker underveis når dem får dem... Hvor skal de finne plass til å jakte på gymrotter med dårlig selvtillit??

Og; Forbud.. Alle sier at det kan "hindre rekruttering"... AKKURAT som med narkotika... Men guess what, om ikke kriminalisering og HARDE straffer fungerer for narkotika, funker det neppe for AAS heller... Brukerene er der, markedet er der, og uansett hva myndighetene mener, de kan ha tatt så mange de vil i OP gilde, men så lenge markedet er der, så vil noen levere..

De stopper ingenting, lager bare mer hodebry for et allerede skrantete politivesen.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Dopingbruk blir ulovlig
« #51 : 06. juni 2013, 18:47 »
Svaret er ja.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Dopingbruk blir ulovlig
« #52 : 30. juni 2013, 20:28 »
I morgen får Norge ganske mange 1000 ekstra krimenelle tror jeg. Ifølge Adressavisa trer loven i kraft fra i morgen av. 1.juli...

I morgen er doping ulovelig i Norge.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Dopingbruk blir ulovlig
« #53 : 30. juni 2013, 21:09 »
I morgen får Norge ganske mange 1000 ekstra krimenelle tror jeg. Ifølge Adressavisa trer loven i kraft fra i morgen av. 1.juli...

I morgen er doping ulovelig i Norge.

Får se hva de skal gjøre utifra det da, det er det som er det mest interessante.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Dopingbruk blir ulovlig
« #54 : 30. juni 2013, 22:47 »
Får se hva de skal gjøre utifra det da, det er det som er det mest interessante.

Ja, blir spennende å se.. Om Norge gjør som Sverige. Der tok de alt og alle som var større enn "normalt" en tid. På gata og på gymmet. Får vel se hva de gjør.

Ett annet "artig" senario er jo de som har brukt i dag, og har leve tid/sporings tid i flere mnd framover. Kan de dømmes?? De brukte jo mest dette var lov i Norge.

Time vil sjå Smiley

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Dopingbruk blir ulovlig
« #55 : 01. juli 2013, 02:29 »
Tviler på mye forandrer seg, men dette gir iallefall ikke noen som selger og blir tatt muligheten å slippe unna med at det bare er til eget bruk.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Dopingbruk blir ulovlig
« #56 : 01. juli 2013, 10:34 »
Jeg har ikke tro på at denne loven gjør noe som helst annet enn å vise myndighetenes standpunkt i forhold til steroider. Det kommer ikke til ha å noen som helst praktisk betydning for noen, annet enn at man viser at steroider ikke er noe som skal brukes uten at man har fått det av legen. Man kommer selvsagt ikke til å bli dratt inn for test bare fordi man går forbi en politimann på gata. Det har man selvsagt ikke ressurser til Wink Den eneste gangen man kan bli tatt for steroidebruk er dersom man allerede er tatt for andre ting, og da betyr det ikke noe fra eller til likevel. Så for de av dere som bruker, frykt ikke.. det kommer ikke til å ha noen verdens-ting å si Smiley

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Dopingbruk blir ulovlig
« #57 : 01. juli 2013, 10:48 »
Jeg har ikke tro på at denne loven gjør noe som helst annet enn å vise myndighetenes standpunkt i forhold til steroider. Det kommer ikke til ha å noen som helst praktisk betydning for noen, annet enn at man viser at steroider ikke er noe som skal brukes uten at man har fått det av legen. Man kommer selvsagt ikke til å bli dratt inn for test bare fordi man går forbi en politimann på gata. Det har man selvsagt ikke ressurser til Wink Den eneste gangen man kan bli tatt for steroidebruk er dersom man allerede er tatt for andre ting, og da betyr det ikke noe fra eller til likevel. Så for de av dere som bruker, frykt ikke.. det kommer ikke til å ha noen verdens-ting å si Smiley

De har vel delvis gjort dette i Sverige? Har de så mye mere ressurser? Uansett så dreier det seg jo om prioriteringer. Hvis de skulle finne på å ønske å statuere et eksempel ved å taue inn noen store byggere så kan de jo gjøre det hvis de vil.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Dopingbruk blir ulovlig
« #58 : 01. juli 2013, 11:49 »
De har vel delvis gjort dette i Sverige? Har de så mye mere ressurser? Uansett så dreier det seg jo om prioriteringer. Hvis de skulle finne på å ønske å statuere et eksempel ved å taue inn noen store byggere så kan de jo gjøre det hvis de vil.

Det blir litt som å gå gjennom tollen på en flyplass. Jeg kan huske å ha fått bagasjen gjennomgått av norsk toll kun en gang i løpet av ca. 50 utenlandsturer med fly. Nå er ikke jeg blant de som er ivrig på å overgå eller omgå tollkvoter. Kanskje plukker disse tollerne ut andre oftere, på grunnlag av forskjellige teknikker inkludert rent instinkt. De fordeler vel de små ressursene de har så godt de kan.

Når det gjelder ulovlig bruk av muskelbyggende midler så blir det litt enklere hvis myndighetene begynner med å plukke ut individer til forhør, testing, bøtelegging, fengselsstraff. Hvis du ser ut som en utpreget muskelmann så er det sannsynlig at de små ressursene som finnes plutselig strekker seg mer enn langt nok til å kunne taue inn nettopp deg et par ganger i året eller noe sånt.

Men vi får se hva de finner på.


Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Dopingbruk blir ulovlig
« #59 : 01. juli 2013, 20:46 »
En mulig konsekvens av den nye loven kan være at politiet tauer inn alle som bruker begrepene "haters gonna hate" og "fuck janteloven", siden dette vil være skjellig grunn til mistanke.
Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!