Skrevet av Emne: Niegria svindle en svindler  (Lest 6978 ganger)

Utlogget Jodaja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 194

Niegria svindle en svindler
« : 02. april 2013, 14:31 »
Har nå funnet ut at noe har bestilt varer i mitt navn, og dette er sånt jeg ikke finner meg i. Jeg har ipadressen, mail og området til vedkommende. Jeg tenker å sende han en nigeria style mail hvor jeg skal snappe opp personopplysninger, sånn at jeg kan anmelde han.

Noen som har har et godt forslag til hva jeg kan skrive, eller andre erfaringer på hvordan får fatt på slike kjeltringer?

Utlogget Jodaja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 194

Sv: Niegria svindle en svindler
« #1 : 03. april 2013, 21:14 »
Update: Etter mange timer med detektiv arbeid så har jeg nå trolig funnet ut hvem vedkommende er. Er spent på hva onkel Politi sier imorgen, for her er det skjellig grunn til mistanke!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Niegria svindle en svindler
« #2 : 30. april 2013, 14:46 »
Er veldig spent på utfallet av dette infernalske mysteriet!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Niegria svindle en svindler
« #3 : 30. april 2013, 15:01 »
Ikke vits å sløse bort tiden din på slikt. De jævla øst-europerene får holde på som de vil. Var noen øst-europeiske naboer av min mor som bestillte mobil-abonnoment i hennes navn, hun politianmeldte det, saken ble henlagt pga "mangel på bevis" så jeg måtte ta loven i egne hender. Jeg plukka opp hunde og katte-bæsj og la det i postkassen deres hver eneste dag i en uke med ganske truende beskjeder på. Aldri vært noe problem med de igjen.

Utlogget Kurdî

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 442
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 442

Sv: Niegria svindle en svindler
« #4 : 30. april 2013, 16:59 »
Vet ikke hva som er problemet deres...

Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Utlogget Jodaja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 194

Sv: Niegria svindle en svindler
« #5 : 05. mai 2013, 23:29 »
Onkel blå var enig at det var sterke indiser på at jeg hadde funnet personen. Har prøvd å ringe inn flere ganger til politiet uten å treffe riktig person for å høre hva som skjer, ting tar tid gitt! Heldigvis så heter påtalejuristen refsnes til etternavn, så jeg har trua!

Utlogget Jodaja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 194

Sv: Niegria svindle en svindler
« #6 : 05. mai 2013, 23:38 »
Ikke vits å sløse bort tiden din på slikt. De jævla øst-europerene får holde på som de vil. Var noen øst-europeiske naboer av min mor som bestillte mobil-abonnoment i hennes navn, hun politianmeldte det, saken ble henlagt pga "mangel på bevis" så jeg måtte ta loven i egne hender. Jeg plukka opp hunde og katte-bæsj og la det i postkassen deres hver eneste dag i en uke med ganske truende beskjeder på. Aldri vært noe problem med de igjen.

Tar nok sakene i egne hender viss bevisene ikke strekker til. vedkommende bor trolig fortsatt hjemme hos mor og er 30, blir nok informering av moren om at hun har en slem sønn som blir straffen hans ja.

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Niegria svindle en svindler
« #7 : 06. mai 2013, 00:26 »
Å, jeg skjønner. Dette "vedkommende" bestilte altså varer i ditt navn. "Han" bestilte buttplug, pisk og penispumpe fra Hönan Agda i Sverige. Dette har aldri du gjort.

Noen dager etter at "vedkommende" hadde bestilt varer fra Sverige, tikker en hentelapp inn i postkassen. Moren din åpner postkassen, og finner en hentelapp. Hun tenker for seg selv:"En hentelapp til Hagen? Ja, jeg får dra ned til posten å hente den da. Hagen har jo et viktig møte i dag"

Etter en lang dag på det lokale Nav-kontoret drar Hagen hjemover for å sjekke om det har kommet en hentelapp i postkassen, ikke fordi han har bestilt noe selfølgelig, det har han jo ikke gjort, men fordi det er Hagens plikt som norsk statsborger å sjekke at naboens post ikke har havnet i feil postkasse. Ingenting. Hagen er skuffet, ikke fordi han ventet noe, nei nei, men fordi han gikk glipp av muligheten til å gjøre dagens gode gjerning.

Han tusler hjemover og ringer på døren hjemme. Moren til Hagen mener han ikke er gammel nok til å ha egen nøkkel, Hagen er 44. Døren går sakte opp, moren hans gir han et vemodig blikk, hun ser skuffet ut. Innenfor ser Hagen en åpnet eske, på gulvet ligger det en sort buttplug, inne i esken ser han pisk og penispumpe.

Hagen er rasende, han stormer ned til datamaskinen. Hvem har bestilt varer i hans navn!? Etter mange timer med detektiv arbeid klarer Hagen å spore Ip-adressen til synderen, og det viser seg nemmelig at dette "vedkommende" som har bestilt varer i hans navn, ikke bare befinner seg i samme Fylke og kommune, men bor på samme tettsted!

Hagen drar umiddelbart ned til politistasjonen etter dette funnet. Politimannen han snakker med sier de skal sette alle tilgjengelige ressurser på saken, og at hunder allerede har blitt sendt ut i området for å spore opp ip-adressen. For Hagen høres det nesten ut som om politimannen fniser når han snakker, men det var sikkert bare gass.

Hagen går fornøyd ut av politistasjonen, han er stolt av seg selv, takket være han er en tung kriminell i ferd med å bli buret inne. Men Politiet skal jo ha litt av æren, kanskje ikke rettsystemet er så ille likevel?

Utlogget Jodaja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 194

Sv: Niegria svindle en svindler
« #8 : 06. mai 2013, 21:17 »
Å, jeg skjønner. Dette "vedkommende" bestilte altså varer i ditt navn. "Han" bestilte buttplug, pisk og penispumpe fra Hönan Agda i Sverige. Dette har aldri du gjort.

Noen dager etter at "vedkommende" hadde bestilt varer fra Sverige, tikker en hentelapp inn i postkassen. Moren din åpner postkassen, og finner en hentelapp. Hun tenker for seg selv:"En hentelapp til Hagen? Ja, jeg får dra ned til posten å hente den da. Hagen har jo et viktig møte i dag"

Etter en lang dag på det lokale Nav-kontoret drar Hagen hjemover for å sjekke om det har kommet en hentelapp i postkassen, ikke fordi han har bestilt noe selfølgelig, det har han jo ikke gjort, men fordi det er Hagens plikt som norsk statsborger å sjekke at naboens post ikke har havnet i feil postkasse. Ingenting. Hagen er skuffet, ikke fordi han ventet noe, nei nei, men fordi han gikk glipp av muligheten til å gjøre dagens gode gjerning.

Han tusler hjemover og ringer på døren hjemme. Moren til Hagen mener han ikke er gammel nok til å ha egen nøkkel, Hagen er 44. Døren går sakte opp, moren hans gir han et vemodig blikk, hun ser skuffet ut. Innenfor ser Hagen en åpnet eske, på gulvet ligger det en sort buttplug, inne i esken ser han pisk og penispumpe.

Hagen er rasende, han stormer ned til datamaskinen. Hvem har bestilt varer i hans navn!? Etter mange timer med detektiv arbeid klarer Hagen å spore Ip-adressen til synderen, og det viser seg nemmelig at dette "vedkommende" som har bestilt varer i hans navn, ikke bare befinner seg i samme Fylke og kommune, men bor på samme tettsted!

Hagen drar umiddelbart ned til politistasjonen etter dette funnet. Politimannen han snakker med sier de skal sette alle tilgjengelige ressurser på saken, og at hunder allerede har blitt sendt ut i området for å spore opp ip-adressen. For Hagen høres det nesten ut som om politimannen fniser når han snakker, men det var sikkert bare gass.

Hagen går fornøyd ut av politistasjonen, han er stolt av seg selv, takket være han er en tung kriminell i ferd med å bli buret inne. Men Politiet skal jo ha litt av æren, kanskje ikke rettsystemet er så ille likevel?


Har du et problem? Prøver du å forsvare svindlere ved å rakke ned på meg?

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Niegria svindle en svindler
« #9 : 07. mai 2013, 00:19 »
Har du et problem? Prøver du å forsvare svindlere ved å rakke ned på meg?


Utlogget Jodaja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 194

Sv: Niegria svindle en svindler
« #10 : 07. mai 2013, 08:51 »
Jeg blir aldri overrasket lenger over hva slags folk som finnes her på treningsforum.

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Niegria svindle en svindler
« #11 : 07. mai 2013, 09:45 »
Å, jeg skjønner. Dette "vedkommende" bestilte altså varer i ditt navn. "Han" bestilte buttplug, pisk og penispumpe fra Hönan Agda i Sverige. Dette har aldri du gjort.

Noen dager etter at "vedkommende" hadde bestilt varer fra Sverige, tikker en hentelapp inn i postkassen. Moren din åpner postkassen, og finner en hentelapp. Hun tenker for seg selv:"En hentelapp til Hagen? Ja, jeg får dra ned til posten å hente den da. Hagen har jo et viktig møte i dag"

Etter en lang dag på det lokale Nav-kontoret drar Hagen hjemover for å sjekke om det har kommet en hentelapp i postkassen, ikke fordi han har bestilt noe selfølgelig, det har han jo ikke gjort, men fordi det er Hagens plikt som norsk statsborger å sjekke at naboens post ikke har havnet i feil postkasse. Ingenting. Hagen er skuffet, ikke fordi han ventet noe, nei nei, men fordi han gikk glipp av muligheten til å gjøre dagens gode gjerning.

Han tusler hjemover og ringer på døren hjemme. Moren til Hagen mener han ikke er gammel nok til å ha egen nøkkel, Hagen er 44. Døren går sakte opp, moren hans gir han et vemodig blikk, hun ser skuffet ut. Innenfor ser Hagen en åpnet eske, på gulvet ligger det en sort buttplug, inne i esken ser han pisk og penispumpe.

Hagen er rasende, han stormer ned til datamaskinen. Hvem har bestilt varer i hans navn!? Etter mange timer med detektiv arbeid klarer Hagen å spore Ip-adressen til synderen, og det viser seg nemmelig at dette "vedkommende" som har bestilt varer i hans navn, ikke bare befinner seg i samme Fylke og kommune, men bor på samme tettsted!

Hagen drar umiddelbart ned til politistasjonen etter dette funnet. Politimannen han snakker med sier de skal sette alle tilgjengelige ressurser på saken, og at hunder allerede har blitt sendt ut i området for å spore opp ip-adressen. For Hagen høres det nesten ut som om politimannen fniser når han snakker, men det var sikkert bare gass.

Hagen går fornøyd ut av politistasjonen, han er stolt av seg selv, takket være han er en tung kriminell i ferd med å bli buret inne. Men Politiet skal jo ha litt av æren, kanskje ikke rettsystemet er så ille likevel?


Jeg satt og lo høyt mens jeg leste dette Smiley . Det er kanskje det morsomste innlegget jeg har lest på et forum noen gang  Cheesy

Dessuten, rasistisk ladete utsagn som Nigeria-style, og direkte rasisme som jævla østeurepeere er kvalmt og bare skader en masse mennesker.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Niegria svindle en svindler
« #12 : 07. mai 2013, 10:13 »
Er veldig spent på utfallet av dette infernalske mysteriet!

Før jeg starter selve innlegget må jeg få legge til at til de av dere som følger med i utskjellingstråden så har dere sikkert fått med dere at jeg og Fleksnes har en ganske så dyster historie bak oss.  Dette da vi havna i gjentatte verbal konfrontasjoner som starta med at Fleksnes gjorde narr av persene mine en gang i 2011.

Jeg har enda ikke persa og dette på tross av iherdig trening og gjentatte gjennomføringer av både Dietmar, sheiko og Wendler programmer(dette inkluderer både mengde og oppkjørings versjoner av nevnte programmer).  Jeg håper denne stagnasjonen er midlertidig og at ting vil ordne seg for meg sånn styrkemessig.  Jeg håper også at Fleksnes vil holde seg for god til å fortsette å harselere med dette her i denne tråden som jo er langt mer seriøs enn utskjellingstråden(dette utsagnet kan faktisk debateres).

Uansett, til hovedpoenget mitt:

Er veldig spent på utfallet av dette infernalske mysteriet!

Fleksnes treffer virkelig spikeren på hodet her.  Det kan dog debateres om mysteriet er episk og ikke infernalsk men dette får vi komme tilbake til senere.

Tråden i seg selv er ganske spennende lesning og har deffinitivt elementer av både krim, action, Nigerianere, detektiver og eventyr som strekker seg kloden rundt, helt fra lille Norge til eksotiske Nigeria, og den minner meg litt om Mikke krim pocket bøkene som jo var populære en gang på 90 tallet.  

Nå har jeg kommet med en god del ros til Fleksnes her og jeg håper inderlig at han ikke kommer her og tror at jeg plutselig er blitt en ihugga fan, jeg kommenterte innlegget hans og ikke selve fyren.  

Så der har du det forsåvidt svart på hvit fleksnes, vil du kommentere innlegget mitt med en hyggelig tone mitt så vær så god og skriv her.

Vil du derimot kommentere meg som person og styrkeløfter, evt utfordre meg til verbal duel igjen, ja da vet du selvsagt at jeg gjerne slår av en aldri så liten prat i en aldri så liten tråd hvor avskummet her inne på forum henger:  Nemmelig i elite divisjonen for utskjelling:  Utskjellingstråden.

Uansett, back on topic:

Onkel blå var enig at det var sterke indiser på at jeg hadde funnet personen. Har prøvd å ringe inn flere ganger til politiet uten å treffe riktig person for å høre hva som skjer, ting tar tid gitt!

Ja, men nå må du ta i betraktning da, at om du ringer onkel blå og sier at du har gått i kontakt med 30 somaliere(evt Nigerianere i dette tilfellet da) i Sinsen krysset, og at du er omringet og i desperat geværstrid, hvor telefonoperatøren hører automat ild i bakgrunnen.  Så vil det ta 3 timer før en ubevæpnet patruljebil med 2 konstabler ankommer åstedet, og hvor denne patruljen etter å ha oppdaget at det er krigslignende tilstander i Sinsen krysset, vil måtte bruke 3 timer til på å få tak i våpen koden slik at de får låst ut en Glock med 17 skudd som de skal løse situasjonen med, og at Delta vil ankomme omlag 3 uker senere for å bistå situasjonen, samtidig som du har rukket å bli både drept og begravd innen de faktisk er klare for å løse oppdrag, så må du også ta i betraktning at om onkel blå skal bistå i en langt mindre spent situasjon, som f.eks situasjonen du befinner deg i, så vil det ta omlag 50 år før noen i det heletatt får fomlet fram og lest anmeldelsen.

Med andre ord:

Gi opp med en gang.

Edit:  Når jeg ser hvem som har posta 60 sekunder før meg så må jeg få legge til at denne karen også er hjertelig velkommen tilbake i utskjellingstråden for en aldri så liten prat.




There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Greger1997

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 38

Sv: Niegria svindle en svindler
« #13 : 07. mai 2013, 11:47 »
Jeg føler Hagen bare prøvde seg på en god gammeldags karmasvindel her!

Han er den ekte skurken, ikke en stakkars nigerianer som prøvde å bestille ris på internett.

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Niegria svindle en svindler
« #14 : 07. mai 2013, 13:36 »
Før jeg starter selve innlegget må jeg få legge til at til de av dere som følger med i utskjellingstråden så har dere sikkert fått med dere at jeg og Fleksnes har en ganske så dyster historie bak oss.  Dette da vi havna i gjentatte verbal konfrontasjoner som starta med at Fleksnes gjorde narr av persene mine en gang i 2011.

Jeg har enda ikke persa og dette på tross av iherdig trening og gjentatte gjennomføringer av både Dietmar, sheiko og Wendler programmer(dette inkluderer både mengde og oppkjørings versjoner av nevnte programmer).  Jeg håper denne stagnasjonen er midlertidig og at ting vil ordne seg for meg sånn styrkemessig.  Jeg håper også at Fleksnes vil holde seg for god til å fortsette å harselere med dette her i denne tråden som jo er langt mer seriøs enn utskjellingstråden(dette utsagnet kan faktisk debateres).

Uansett, til hovedpoenget mitt:

Fleksnes treffer virkelig spikeren på hodet her.  Det kan dog debateres om mysteriet er episk og ikke infernalsk men dette får vi komme tilbake til senere.

Tråden i seg selv er ganske spennende lesning og har deffinitivt elementer av både krim, action, Nigerianere, detektiver og eventyr som strekker seg kloden rundt, helt fra lille Norge til eksotiske Nigeria, og den minner meg litt om Mikke krim pocket bøkene som jo var populære en gang på 90 tallet. 

Nå har jeg kommet med en god del ros til Fleksnes her og jeg håper inderlig at han ikke kommer her og tror at jeg plutselig er blitt en ihugga fan, jeg kommenterte innlegget hans og ikke selve fyren. 

Så der har du det forsåvidt svart på hvit fleksnes, vil du kommentere innlegget mitt med en hyggelig tone mitt så vær så god og skriv her.

Vil du derimot kommentere meg som person og styrkeløfter, evt utfordre meg til verbal duel igjen, ja da vet du selvsagt at jeg gjerne slår av en aldri så liten prat i en aldri så liten tråd hvor avskummet her inne på forum henger:  Nemmelig i elite divisjonen for utskjelling:  Utskjellingstråden.

Uansett, back on topic:

Ja, men nå må du ta i betraktning da, at om du ringer onkel blå og sier at du har gått i kontakt med 30 somaliere(evt Nigerianere i dette tilfellet da) i Sinsen krysset, og at du er omringet og i desperat geværstrid, hvor telefonoperatøren hører automat ild i bakgrunnen.  Så vil det ta 3 timer før en ubevæpnet patruljebil med 2 konstabler ankommer åstedet, og hvor denne patruljen etter å ha oppdaget at det er krigslignende tilstander i Sinsen krysset, vil måtte bruke 3 timer til på å få tak i våpen koden slik at de får låst ut en Glock med 17 skudd som de skal løse situasjonen med, og at Delta vil ankomme omlag 3 uker senere for å bistå situasjonen, samtidig som du har rukket å bli både drept og begravd innen de faktisk er klare for å løse oppdrag, så må du også ta i betraktning at om onkel blå skal bistå i en langt mindre spent situasjon, som f.eks situasjonen du befinner deg i, så vil det ta omlag 50 år før noen i det heletatt får fomlet fram og lest anmeldelsen.

Med andre ord:

Gi opp med en gang.

Edit:  Når jeg ser hvem som har posta 60 sekunder før meg så må jeg få legge til at denne karen også er hjertelig velkommen tilbake i utskjellingstråden for en aldri så liten prat.





Føkk deg, din sviker.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!