Skrevet av Emne: Menn i tights  (Lest 27980 ganger)

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Menn i tights
« #15 : 05. april 2013, 22:22 »
Tja, ikke like spesielt som å være mann og trene i tights vil jeg påstå.. er det for mye å be om å få slippe å få ræv + kuk i sidesynet hvor enn man snur seg?  

Spørs hvor stort bryfjæset ditt er da når du blir antastet av en stor skjeggete viking på gymmet, som tror du er ei dame.

Problemet er at det er gay. DEILIG å ta knebøy og mark i? Nå tok du dette enda et steg videre.. Det er sikkert enda deiligere å ta knebøy og mark i en silketanga, så du kan jo prøve det og Smiley

Du er veldig interessert i skjeggete menn som har seg med hverandre. Hva med å heller rette synet på spreke piker i tights?

Eller hva med istedenfor å glane på herreskritt på trening så kan du fokusere på å løfte vekter slik at sannsynligheten for at nettopp du selv - i hvilke som helst klær - skal bli misbrukt på det groveste i badstuen etter økten synker?

Jeg synes det er gay med med voksne menn som har trent med vekter i 8-10 år og fortsatt ikke marker 250 kilo, men jeg lager ikke tråd av den grunn.

Utlogget eggz0r

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 457
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 457

Sv: Menn i tights
« #16 : 05. april 2013, 22:37 »
Forresten. Veldig mandig profilbilde Heaton85, jizz in my tights.  Grin

Utlogget ruhl85

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 297
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 297

  • sulten
Sv: Menn i tights
« #17 : 05. april 2013, 22:43 »
Hva med å konsentrere seg om sin egen trening fremfor å studere hva andre menn har på seg når de trener
Meldlem av kristiansand Strongteam

7 plass showlift 2010 Smiley
7 plass showlift 2011 :/
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=108172.msg1758783;topicseen#new

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Sv: Menn i tights
« #18 : 05. april 2013, 22:49 »
Tightsmennene er vel i hovedsak de som føler de har massive deilige muskuløse bein de vil vise til alle rundt?

Av den grunn går jeg i svært løs bukser.
Konebanker og totalonanist

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Menn i tights
« #19 : 05. april 2013, 23:00 »
Tightsmennene er vel i hovedsak de som føler de har massive deilige muskuløse bein de vil vise til alle rundt?


Litt som de som har lårene sine som profilbilde? Grin

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Menn i tights
« #20 : 05. april 2013, 23:04 »
Du er veldig interessert i skjeggete menn som har seg med hverandre. Hva med å heller rette synet på spreke piker i tights?

Eller hva med istedenfor å glane på herreskritt på trening så kan du fokusere på å løfte vekter slik at sannsynligheten for at nettopp du selv - i hvilke som helst klær - skal bli misbrukt på det groveste i badstuen etter økten synker?

Jeg synes det er gay med med voksne menn som har trent med vekter i 8-10 år og fortsatt ikke marker 250 kilo, men jeg lager ikke tråd av den grunn.

Prøver jo å se på piker i tights, men det er ikke så lett når jeg ser at den piken jeg trodde jeg så bakfra - istedet var en mann i tights. For så at middagen nesten kommer i retur.

Man har vel forskjellige mål når det kommer til trening. Jeg syns f.eks det er mer mandig å løfte 200 kg i mark og kunne løpe triatlon når man vil, enn å løfte 250 kg i mark og ikke kunne se sin egen tissefant. Det bør vel ikke være en overraskelse at trening for mange innebærer mer enn styrkeløft. Men det er ikke det denne tråden handler om!

Hva med å konsentrere seg om sin egen trening fremfor å studere hva andre menn har på seg når de trener

Så du mener at man ikke skal være opptatt av den kulturen man er en del av? Spennende perspektiv som sikkert fungerer godt i ethvert samfunn. 

Så konklusjonen til tightsmenn her inne, som det tydeligvis florerer av, er at de ville synes det var helt greit om alle begynte å kle seg slik som tightsmannen?

Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Menn i tights
« #21 : 05. april 2013, 23:15 »
Forresten. Veldig mandig profilbilde Heaton85, jizz in my tights.  Grin

høhø

Edit: Fint bilde av deg ovenfor, heaton96 Smiley Ser den buksen får frem de pene lårene dine på profilbildet.
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.


Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Menn i tights
« #24 : 05. april 2013, 23:28 »
Det er sant, men av en eller annen grunn blir det ikke det samme. Forskjell på utstyr man er nødt å ha på seg i en sport, og et treningsplagg på et treningssenter.

Jeg regner med at den gjengen der også bruker tights på trening, selv om de kunne brukt joggebukser, badeshorts og andre mindre tettsittende plagg.

I styrkeløft er det også påbudt med tettsittende løftesinglett under utførelsen av løftene. Hvorfor er det da så annerledes å kjøre knebøy i tights på trening for en styrkeløfter?

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Menn i tights
« #25 : 05. april 2013, 23:38 »
Jeg regner med at den gjengen der også bruker tights på trening, selv om de kunne brukt joggebukser, badeshorts og andre mindre tettsittende plagg.

I styrkeløft er det også påbudt med tettsittende løftesinglett under utførelsen av løftene. Hvorfor er det da så annerledes å kjøre knebøy i tights på trening for en styrkeløfter?

Jeg sikter til de som ikke konkurrerer i sport og som bruker det som alminnelig treningsplagg på treningssenter. Typisk PT'er som sprader rundt med pøngla i klem.
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Menn i tights
« #26 : 05. april 2013, 23:41 »
Jeg sikter til de som ikke konkurrerer i sport og som bruker det som alminnelig treningsplagg på treningssenter. Typisk PT'er som sprader rundt med pøngla i klem.

Vel, jeg kan om ikke annet gå med på at karen på bildet over her så over gjennomsnittet tvilsom ut.

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Menn i tights
« #27 : 05. april 2013, 23:43 »
Det er en logisk brist her i hypotesen om menn, knebøy og tights, jamfør følgende ressonement:

1. Man har vel alltid trodd at jo mer muskuløse bein man har, jo mer maskulin er man.
2. Jo mer muskuløse bein man har, jo mer knebøy har man sannsynligvis trent.
3. Men så er det tilsynelatende proporsjonal sammenheng mellom størrelse på bein og ønske om å gå i tights.
4. Ønske om å gå i tights er som alle vet feminint.

Konklusjon: Knebøy fører sannsynligvis til økt østrogennivå hos menn.  

Forslag til tiltak: Utdeling av testosteronplaster på alle treningssenter (sprøyter blir for heavy for menn i tights) for å kompensere for knebøy og tights? Men dette kan igjen føre til utvikling av gyno, som igjen betyr bruk av BH? Da har man plutselig menn i tights og BH. Har de metroseksuelle da nådd sitt mål om å gjøre menn tvekjønnet?
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget StenDA

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 230
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 230

Sv: Menn i tights
« #28 : 05. april 2013, 23:55 »
Han her trente jo i tights, ser ikke helt problemet. Tight skin pants, det er en annen sak.

http://www.youtube.com/watch?v=1WEAQy-vb4I


Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Menn i tights
« #29 : 05. april 2013, 23:59 »
Skjerp deg, Helter i strømpebukser heter det på norsk. Hvis du absolutt skal være så jævlig internasjonal og kul heter den Men in Tights.

http://www.imdb.com/title/tt0107977/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!