Skrevet av Emne: Menn i tights  (Lest 27977 ganger)

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Sv: Menn i tights
« #75 : 07. april 2013, 21:41 »
Jeg skjønner ikke hvor mye folk klarer å klage på at klær er ubehagelige å ha på seg. Dvs alle unnskyldninger for å gå i kondombukser.
Konebanker og totalonanist

Utlogget zanorex

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Sv: Menn i tights
« #76 : 07. april 2013, 22:20 »
Tights på menn er teit å gay.
Hvis du vil ha tights for å ikke få gnagsår på lårene eller for kompresjonen sin del eller for å holde utstyret på plass så vær så snill å ha en bukse utpå, kjøp en tynn tynn bukse å ha over tightsen
Ellers er det bare showoff for å imponere andre gutter med rumpa si å det er gay.

Jeg bruker selv tights på beindag men har alltid bukse over.

Blir ellers det samme som å ta av singletten å trene i sportsBH for du mener at brystkassa di er så stor.
Det er bare totalt homo.

Gay/homo = feminint for alle antihomofober der ute.

!!

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Menn i tights
« #77 : 07. april 2013, 23:16 »
Har ikke sett mange menn i thighs, så en som gjorde det, men tenkte ikke over det. Det som bryr meg er at det gymmet jeg trente på før tillot ikke lenger singlet på menn... Men helt greit for svette hårete spinning gubber kan fint sprade rundt i sykkelbukse og dynke benkene i pungsvette... Så eneste jeg hater er menn i trange sykkelbukser:-/

Bytta til å trene 90% av tiden på gym der det er greit å trene tungt og ha på singlet hehe. Bolegym ftw:-)

Utlogget MrDips

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Menn i tights
« #78 : 08. april 2013, 08:49 »
Ble tipset om dette innlegget via facebook å måtte selvsagt lage meg konto når jeg så fikk lest alt. Må si det har vært underholdende! Vil rekke en stor takk til trådstarter, vurderer faktisk å donere noen kroner til deg!

Uansett hvor mye dere påstår at denne TIGHTSEN hjelper så driter jeg laaangveis i det, det å få ufrivillig øyekontakt med et mannlig rumpeball i knullepossitur når han tar markløft er jeg lite interessert i! Så mitt tips er å dra på en gaybar i Oslo eller hvor enn dere befinner dere, ta på dere tightsen og feel free to do what ever you want! Som jeg har skrevet på t-skjorta mi: Mannfolk i tights e faen ikje mainnfolk,jævla fitte! Ja har faktisk gått til innkjøp av t-skjorte med egenprodusert logo!

Til deg/dere som ikke har fortstått budskaper til trådstarter/meg og andel flere, det å ha på seg Tights ser ikke bra ut, er irriterende,får deg til å se ekstremt femi ut *gulpe litt i munn* og ikke minst motbydelig! vektløfting og tights har ingen ting til felles!

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Menn i tights
« #79 : 08. april 2013, 17:23 »
Satan, her var det mye bra lesing, lol!

Enkelte av dere burde ta dere en tur til, tja, Rena leir, for eksempel... en stor andel av soldatene i både Telemark Bataljon og Forsvarets Spesialkommando trener med kompresjonstøy. Hadde likt å se dere kalle disse gutta for femi...

Men ja, haters gonna hate, fatties gonna fat. Grin

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Menn i tights
« #80 : 08. april 2013, 17:57 »
Satan, her var det mye bra lesing, lol!

Enkelte av dere burde ta dere en tur til, tja, Rena leir, for eksempel... en stor andel av soldatene i både Telemark Bataljon og Forsvarets Spesialkommando trener med kompresjonstøy. Hadde likt å se dere kalle disse gutta for femi...

Men ja, haters gonna hate, fatties gonna fat. Grin

Trodde det var klassifisert at FSK trente i kompresjonstøy? Og at de trente i det hele tatt? :O
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Menn i tights
« #81 : 08. april 2013, 18:23 »
Trodde det var klassifisert at FSK trente i kompresjonstøy? Og at de trente i det hele tatt? :O

Faen, brudd på OPSEC! Nå slår de vel inn døra mi snart.

Utlogget Addey

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 178
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 178

Sv: Menn i tights
« #82 : 08. april 2013, 18:35 »
Jøye meg for en mengde redde mannfolk her inne... Er det denne redselen som gjør at ikke en eneste guttunge under 30 dusjer etter trening lenger, eller er så redd for andre mannfolk at de må skifte til treningstøy under et overdimensjonert badehåndkle?

Etter å ha spjæret det jeg har av shorts og bukser, spesielt i bøy, siden jeg går så dypt knær og hofter tillater, så skiftet jeg til tights. Først og fremst for å slippe å ødelegge klærne i bøy og mark, men fant ut at det var så behagelig å trene i at jeg nå ikke bruker annet. Hvis det gjør at jeg skremmer usikre menn som ikke takler sine egne lyster eller ikke er sikre på sin legning, kunne det ikke bry meg mindre.

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Menn i tights
« #83 : 08. april 2013, 20:02 »
Jøye meg for en mengde redde mannfolk her inne... Er det denne redselen som gjør at ikke en eneste guttunge under 30 dusjer etter trening lenger, eller er så redd for andre mannfolk at de må skifte til treningstøy under et overdimensjonert badehåndkle?

Etter å ha spjæret det jeg har av shorts og bukser, spesielt i bøy, siden jeg går så dypt knær og hofter tillater, så skiftet jeg til tights. Først og fremst for å slippe å ødelegge klærne i bøy og mark, men fant ut at det var så behagelig å trene i at jeg nå ikke bruker annet. Hvis det gjør at jeg skremmer usikre menn som ikke takler sine egne lyster eller ikke er sikre på sin legning, kunne det ikke bry meg mindre.

Klassisk resonnement uten logikk dette her, men du hadde vel lest det en annen plass og tenkte det passa fint inn i denne konteksten? "Omfg, hViS Du Ike LaR meG TreNe naKeN meD bUttPlug eR dU Usiker på DeG Sell". Det er en grunn til at det er noe som heter å forstyrre ro og orden, eller å være til sjenanse for andre, i rettssystemet. Det betyr min venn, at du ikke kan tre på deg hva som helst i offentligheten. Det handler ikke om at andre er usikre på seg selv Smiley

Det handler f.eks om risikoen for at ballene dine skulle komme i akutt klem mellom skinkene under tung bøy, og at du må hjelpes ut av situasjonen av andre mennesker. Litt som en basehopper som må få hjelp av redningsmannskaper.

Dette er prinsippene i rettssystemet, men for min del handler det mest om at linjene mellom kjønnene gradvis viskes ut slik at det blir umulig å skille mellom mann og dame uten å ta en "ballcheck". Jeg syns det er en fin ting å kunne skille mellom kjønn. Foreløpig går det greit, men når man etterhvert finner ut at sportsBH er behagelig å trene i, så begynner man å nærme seg en grense!

I tillegg så er man jo etter mange år på treningssenter vant til å lede blikket sitt mot alt som er ikledd tights, så når menn plutselig begynner med tights så sier det seg selv at det blir generert mange uønskede bilder av mannlige sprettrumper med balleheng; "Damn, strøken dame - la oss se på denne strakmarken.. enda lenger..... DER JA... WHAT THE FUCK!/##("  DID I JUST SEE THAT? LEEEEEETS PLAY QUIZ; BIG VAGINA, OR BALLS?"

Og til ditt siste poeng; jeg syns heller ikke det er noe galt at yngre menn skjuler seg for rødmussede gamlinger som sprader rundt, i overkant kontaktsøkende, med sine knallblå ihjel-kvalte kukhoder til fri beskuelse.   

Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Addey

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 178
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 178

Sv: Menn i tights
« #84 : 09. april 2013, 08:56 »
Ok, nå tror jeg du kun er et troll, og at du egentlig går i tights selv, men shit au, jeg skal svare allikevel...

Uten logikk? Logikken er som følger: Det er behagelig å trene i, og jeg slipper å ødelegge klær. "Logikken" din er at det ser teit ut... men av en eller annen grunn er singlet godkjent...

Med andre ord så mener du at dette


mer gay enn dette:


Ja ja... deg om det...

Ballene i klem mellom skinkene? Hvordan i alle dager er det du er bygget? Eller er det teknikken din som er helt på trynet? Ballene havner da ikke mellom skinkene når man tar bøy, og hvis det skulle være fare for det, så ville den faren vært mye større med løstsittende bukser, ikke med bukser som holder stellet på plass Wink

Utlogget Crudeoil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Menn i tights
« #85 : 09. april 2013, 09:22 »
Tror det er påtide at åndssvakeliten får seg litt kvinnfolk og slutter å titte på ræv og kuken til menn som trener....
Tren for faen..
Det er bedre å være sterkfeit enn svakbøs!

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: Menn i tights
« #86 : 09. april 2013, 09:28 »
Ok, nå tror jeg du kun er et troll, og at du egentlig går i tights selv, men shit au, jeg skal svare allikevel...

Uten logikk? Logikken er som følger: Det er behagelig å trene i, og jeg slipper å ødelegge klær. "Logikken" din er at det ser teit ut... men av en eller annen grunn er singlet godkjent...

Med andre ord så mener du at dette


mer gay enn dette:


Ja ja... deg om det...


Ehm, Coan bruker ikke tights på det bildet, han bruker drakt...
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget Addey

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 178
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 178

Sv: Menn i tights
« #87 : 09. april 2013, 09:50 »
Ehm... ja, og hva er forskjellen? Tettsittende bukse er tettsittende bukse. Det som tydeligvis var forferdelig var at buksene er tettsittende rundt rumpe og kjønnsorganer, ikke hvor langt ned på beina buksa går, hva slags stoff den er laget i, eller om den har bukseseler eller ikke.

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: Menn i tights
« #88 : 09. april 2013, 10:09 »
Ehm... ja, og hva er forskjellen? Tettsittende bukse er tettsittende bukse. Det som tydeligvis var forferdelig var at buksene er tettsittende rundt rumpe og kjønnsorganer, ikke hvor langt ned på beina buksa går, hva slags stoff den er laget i, eller om den har bukseseler eller ikke.

forskjellen er at en drakt er et hælvette å ha på (ikke at jeg har prøvd det selv, men har hørt og lest fra andre), og det er KUN for å løfte noen løft, så tar man de av... Det er en knebøydrakt forresten.
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Menn i tights
« #89 : 09. april 2013, 10:27 »
Ehm, Coan bruker ikke tights på det bildet, han bruker drakt...

Mine baller har kommet i klem de få gangene jeg har prøvd ut knebøydrakt, uten at jeg på noe vis forsøker å insinuere noe.

Slutten av åttitallet og begynnelsen av nittitallet er forøvrig enn så lenge tightsens gullalder. Uten at noen med vettet i behold tenker tilbake til den tiden med stolthet. "Moter" kommer og går Smiley
Nå skal det sies at det i samme æra var et like lite minneverdig fenomen kalt "Baggy pants" og magetasker - gjerne i skjønn forening.....


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!