Skrevet av Emne: Er RPN Havoc verdt å kjøpe?  (Lest 3491 ganger)

Utlogget JulianG

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Er RPN Havoc verdt å kjøpe?
« : 11. april 2013, 03:08 »
Hei, har vurdert å begynne på et produkt som heter " RPN Havoc" det er altså et Prohormon man får kjøpt bak disken i sverige, men ettersom jeg ikke kan så veldig mye om produktet er jeg nyskjerrig på om dette er farlig og kan forårsake langvarig skade? Evt ved bruk av bare 1 boks.

Jeg har et par venner som bruker det, og de er storfornøyd med det og vekta går bare oppover og oppover. Men ettersom jeg har lest litt på nettet om det har jeg blitt litt skeptisk på om jeg skal tørre å bruke det. Er det farlig om jeg spiser rent, drikker mye vann og dropper alt av fastfood, brus O.l ?

Takk på forhånd.

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Er RPN Havoc verdt å kjøpe?
« #1 : 11. april 2013, 06:23 »
Jeg tviler på at det er så veldig skadelig.

Samtidig vil jeg også tro at det er bortkasta penger/tid å drive å skaffe tilskudd med kule navn.

Jeg tipper tilskuddets effekt er irrelevant sammenlignet med bra treningsopplegg og diet som strekker seg over flere år med kontinuerlig innsats.

My two cents.

Utlogget andreasb

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 158

  • Beastmode!
Sv: Er RPN Havoc verdt å kjøpe?
« #2 : 11. april 2013, 08:01 »
Jeg anbefaler på det sterkeste at du styrer unna dette, men om du på død og liv skal kjøre i deg så les denne GRUNDIG: http://forums.rxmuscle.com/archive/index.php/t-355.html
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things.

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Er RPN Havoc verdt å kjøpe?
« #3 : 11. april 2013, 08:44 »
The Weise-Guy, ikke så lurt å svare på ting du ikke kan Smiley Havoc er et prohormon. Anbefaler på det sterkeste å styre unna.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Er RPN Havoc verdt å kjøpe?
« #4 : 12. april 2013, 06:25 »
The Weise-Guy, ikke så lurt å svare på ting du ikke kan Smiley Havoc er et prohormon.

Hva mener du med ting jeg ikke kan?  At Havoc er ett prohormon er vel ganske opplagt, da med spesielt tanke på at det står i trådstarters første innlegg.  

Har bodd i USA de siste årene og trent på en del forskjellige gym og da selvsagt kommet i kontakt/samtale med en god del kvasi dopere/dopere da den liberale kost tilskudds industrien og generelle treningskulturen her tidvis syr puter under vingene på både dopere og wannabe dopere.  Kjente en gjeng som holdt på med Havoc fram til grovt regna 2010 om jeg husker riktig, slik jeg forsto det gikk produktet ut av produksjon/ble ulovlig da.

De opplevde vel en del gains der og da men disse forsvant fort igjen når de slutta med prohormoner.  2 av de jeg kjenner fikk litt noia og foretok grundige helsesjekker ca 1 år etter de slutta, samtlige verdier var normale og det var ingen tegn til skade.  Dosene de brukte var vel mer eller mindre innenfor det som kan anses som trygt eller "fornuftig" om du vil kalle det det.  

Nå vil jeg ikke framstå som pro-doping ved å si at jeg ikke tror ett par kurer med anbefalte doseringer er skadelig om man ellers gjør ting rett med tanke på PCT osv.  kjører man ekstremdoser blir det vel noe annet, men fra hva jeg har sett så har ingen av de jeg kjenner som har brukt Havoc fått problemer i ettertid.  Vet du om tilfeller hvor folk har blitt skada av å bruke anbefalte doser Havoc i ett par sykluser så vil jeg gjerne se dokumentasjon på det.

Anbefaler på det sterkeste å styre unna.
 

Nå var det vel mer eller mindre det jeg mente da jeg skrev at Havoc bortkasta tid og penger og kan ikke erstatte ett bra treningsopplegg/diet som går over flere år, tolket du innlegget mitt annerledes?









 

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Er RPN Havoc verdt å kjøpe?
« #5 : 12. april 2013, 10:54 »
Jeg skrev det innlegget rett etter jeg våkna. For å være ærlig så leste jeg ikke første innlegget, jeg skrev innlegget mitt basert på trådens overskrift og det du skrev.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget sandersanengen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Er RPN Havoc verdt å kjøpe?
« #6 : 18. april 2013, 22:01 »
har ett par kamerater som bruker det og det har gått greit med alle fram til han ene slutta med det, han fikk vondt i levra rundt kl 18 vær da og (vet ikke om det har noe med havocen å gjøre men) han var å jobba med faren sin og brått begynt hjertet og dunke som faen og han mistet synet men så slo han på hjertet og så fikk han tilbake synet :O

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!