Skrevet av Emne: spørsmål dietmar program  (Lest 2840 ganger)

Utlogget Lex Luger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 205
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 205

  • Rome wrecker
spørsmål dietmar program
« : 11. april 2013, 20:33 »
Hei! jeg har startet opp på Dietmar program viderekomne, jeg synes programmet hittil har vært bra, selv om jeg har manipulert det litt. Spørsmålet mitt er egentlig rettet til effekten av programmet, siden det ikke er en noen hemmelighet at belastningen er relativ lav.

Har lest en del på forumet her og det er flere som synes at progresjonen går sakte og at det er for lite belastning. SÅ mitt spørsmål er hvorfor dette programmet blir regnet som et kjempe bra solid program for å bli bedre i 1rm kontra feks et program som feks øker raskere i belastning(skulle tro det var det beste så lenge man klarer å henge med på vektene)

Jeg vet at for de som har planer om å løfte raw kan det bli enda mindre belastning grunnet at programmet er ment for løfting med drak etterhvert? uansett, så hadde det vært fint om noen kunne komme med en solid begrunnelse eller oppsummering hvorfor dietmar programmet er et av det beste om ikke beste programmene for å bli sterkere!

Hadde satt pris på om noen hadde forslag til andre metoder for å bli sterk og samtidig holde relativ lav fett % altså en "bygger/styrke/1rm kropp"(fant ikke noe bedre ord) Er jo tross alt forskjellige prinsipper rundt hypertrofi og få reps(kontraster)

Setter stor pris på innspill av erfarene løftere.. Har selv holdt på en stund, men ikke innenfor styrkeløft. Wink


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!