Skrevet av Emne: Dani ska bli best ;)  (Lest 1378 ganger)

Utlogget danhyl

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4

  • You`ll never walk alone
Dani ska bli best ;)
« : 11. april 2013, 20:58 »
Fremover skal jeg prøve å legge ut ukentlig hva jeg trener og litt sånt Wink Er for tiden skadet kragebeinet mitt er utavledd så blir sikkert ikke noe før nesteuke Wink Skal legge ut både trening og kostholdplanen min etterhvert Wink Kan starte med hvordan uken min vanligvis ser ut Cheesy

Dag1: Lett styrkeøkt med strikk om morningen. Tung helkropp på dagen og så på kvelden lett økt med strikk igjen.

Dag2: Cardio på dagen og Jujitsu på kvelden

Dag3 Lett styrkeøkt med strikk om morningen. Tung helkropp på dagen og så på kvelden lett økt med strikk igjen.

Dag4Cardio på dagen og Jujitsu på kvelden

Dag5 Lett styrkeøkt med strikk om morningen. Tung helkropp på dagen og så på kvelden lett økt med strikk igjen.

Dag6Cardio+ Mage

Dag7 Lett styrkeøkt med strikk om morningen. Tung helkropp på dagen og så på kvelden lett økt med strikk igjen.

Dag8 Cardio +mage

Dag9 Lett styrkeøkt med strikk om morningen. Tung helkropp på dagen og så på kvelden lett økt med strikk igjen.

Dag10Cardio på dagen og Jujitsu på kvelden

Dag11 Lett styrkeøkt med strikk om morningen. Tung helkropp på dagen og så på kvelden lett økt med strikk igjen.

Dag12Cardio på dagen og Jujitsu på kvelden


Cardioen min varierer fra ski,svømming, boksing, egentrening med MMA og tur og hardeintervaller slik at jeg ikke skal bli overtrent. Det samme med styrken der er det ca 3-4 tunge økter og så noen crossfit type økter og så noen lette økter for å slappe litt av og at kroppen skal hente seg litt inn igjen Smiley
Jeg spiser vanligvis mellom 4000-5000kcal men har gått litt ned nå som jeg har vært skadet en stund. Grin
Målet mitt er å bli MMA fighter, men er litt lite tilbud her som jeg bor nå, men når jeg er ferdig med studiene blir det endå litt mer fokus retta mot det Wink legger bare grunnlaget nå Smiley Wink

Noen meninger?? vær gjerne kritiske Wink
Ass to the grass and You`ll never walk alone Wink

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Dani ska bli best ;)
« #1 : 12. april 2013, 00:21 »
Hva er tanken bak 3 treninger om dagen? Høres jo helt pointless ut. Du vet det er i restitusjonstiden man vokser, og ikke på treningen? Med andre ord, de "strikk" treningene dine bare gjør det vanskligere for kroppen å restituere seg.

Hvilken vei går fremgangsbildene? 100->75kg eller motsatt? Om motsatt, hvorfor ikke ta skikkelige bilder, slik at man faktisk ser fremgangen? Ser ikke forskjell på 80kg, 89kg og 100kg's bildet. 

Utlogget danhyl

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4

  • You`ll never walk alone
Sv: Dani ska bli best ;)
« #2 : 12. april 2013, 22:50 »
Ska ta bedre bilder Smiley strikktreningen er bare for å få blodsirkulasjonen igang det er ikke til jeg får pomp liksom, mest som skadeforebyggende trening Smiley Med denne type trening har jeg gått fra 10chins- 20chins 30pushups-55pushups, 150kgmark-165kgmark, benk100-110kg, militærpress 65kg-75kg mens vekten min har gått fra ca 90kg- 85kg Wink så funker helt greit for meg vertfall Smiley
Ass to the grass and You`ll never walk alone Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!