Skrevet av Emne: Trenger hjelp!  (Lest 875 ganger)

Utlogget torem9

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Trenger hjelp!
« : 02. mai 2013, 21:59 »
Hei! Jeg er en gutt på 17 år som trener en den styrke. Nettopp begynt på et 5x5-program ( http://www.iform.no/pub/art.php?id=3 ). Tidligere har jeg trent for det mest fritt, altså det jeg følte for. Spiser kjøtt/fisk til middag ellers går det som regel i skiver. Målet er å gå litt ned i fettprosent og opp i muskelmasse.

Blei fortalt at kosttilskudd var et MUST innen trening og var umulig å oppnå samme resultatene uten. Mens noen sier at det er ikke tilfellet. Blir litt forvirret. Har nå kjøpt ZMA, Creatine, Glutamin, Whey-100, CLA, Bcaa, multivitamin, omega-3 og Ripped Hardcore (koffein). Hva er verdt å ta og hva er verdt å kvitte seg meg?

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Trenger hjelp!
« #1 : 02. mai 2013, 22:05 »
Dette er grunnen til at jeg ønsker å begynne å lage kosttilskudd; folk kjøper først, og spør etterpå = PROFIT!!!
http://www.youtube.com/watch?v=ThdFqGLq4QU

OP: dropp skivene og les deg opp på mat og kosthold Smiley

Utlogget torem9

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: Trenger hjelp!
« #2 : 02. mai 2013, 23:24 »
Haha, likte linken! Er vell litt strengere her i Norge da, spess ved sider som gymgrossisten.no Smiley

Er vell en blanding av mangel på kreativitet, penger og latskap som gjør at det blir en del skiver.. Til mitt forsvar er no det proppa med korn og diverse Smiley Men ja, prøver å få inn flere måltid med litt skikkelig mat!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!