Skrevet av Emne: Strekkmerker på biceps.  (Lest 3315 ganger)

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Strekkmerker på biceps.
« : 09. mai 2013, 13:23 »
HEI. Er litt usikker på om dette går inn under en "skade" men prøver nå hvertfall å starte tråden her :p

Jeg har en kropp så gjør at det går veldig fort for meg å legge på meg, det er også veldig enkelt å ta av evt uønskede kg jeg har lagt på meg. Dette gjelder også muskelmasse.
Med tanke på at denne prosessen går så pass fort, så klarer ikke huden på biceps å følge etter, så jeg har fått litt strekkmerker på biceps. Dette plager meg igrunn ikke noe særligt, siden jeg nå føler at jeg har oppnådd en akseptabel størrelse der.

MEN, med tanke på huden jeg har fått strekkmerke i, går rundt både på biceps og triceps, så lurer jeg på om det kan være fare for mer strekkmerker på bicepsen, når jeg evt trener triceps?
For huden vil jo bli strammere rundt hele overarmen om jeg bare trener triceps rekner jeg med, eller er huden festet på en slik måte at det ikke vil være en fare for øvrige strekkmerker på biceps?

Mvh Vidar
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget runforit

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Strekkmerker på biceps.
« #1 : 06. august 2013, 13:35 »
Det er egentlig umulig å forutse om du kommer til å få det eller ikke. Jeg vil tro at så lenge du øker sakte, men sikkert i muskelmasse så er det mindre sjanse for å få det.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!