Skrevet av Emne: Evig tjukk! Med bilder!  (Lest 13234 ganger)

Utlogget drgs

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 59

Sv: Evig tjukk! Med bilder!
« #30 : 02. juli 2013, 16:26 »
Just do it™

Utlogget Jokke101

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

Sv: Evig tjukk! Med bilder!
« #31 : 02. juli 2013, 17:43 »
ikke heng deg for mye opp i detaljer. ligg i kaloriunderskudd men det får være grenser og nøye man skal være i starten. dette med tanke på at du mister fort motivasjonen ved at alt skal skje på en gang.

Tålmodighet og stabilt kosthold over tid. redusere heller ettervert Wink bedre det en at du kutter for mye i starten og slutter å havner tilbake der du var.

Utlogget runforit

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Evig tjukk! Med bilder!
« #32 : 24. juli 2013, 10:31 »
It's not what you are eating, but what's eating you.

Du har fått masse gode råd her Smiley

Jeg vil uansett bare legge til at det er viktig at du tenker på dette som en livsstil, ikke en diett. At ingenting er fobudt eller farlig, men at alt skal være med måte. Mat ER godt og en SKAL kose seg, men så er det å finne rett mat og mengde å kose seg med. Det kan være tøft når dårlige vaner sitter i kroppen.

Det er lurt å sette opp en matplan for uka. Planlegg iallefall middagene for hele uka så du slipper å tenke på det når du faktisk er sulten. Og det er SÅ mye godt du kan lage!

Bakt kylling, laks, svin etc med masse frisk salat og grønnsaker med villris/brun pasta. Deilige fruksalater til dessert.

Når de gode vanene sitter så vil du merke at det resten vil gå av seg selv. En får mer overskudd og energi og har det bedre med seg selv. I tillegg blir det natulig å ville bevege seg mer og da må en finne en treningsform som en trives med. Start i det små med gåturer som etterhvert blir til skikkelig powerwalking og hvem vet? Kanskje du starter å jogge som jeg gjorde?

Lykke til Smiley

Utlogget Bygdisen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: Evig tjukk! Med bilder!
« #33 : 16. august 2013, 20:36 »
Hvordan går det nå? Smiley
Go hard or go home!
Det er i gymmen guttær blir te ekte mannfølk!

Utlogget Yolo-Kongen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 21

Sv: Evig tjukk! Med bilder!
« #34 : 21. august 2013, 17:16 »
Jeg lurer også veldig på hvordan det går Smiley

Utlogget torulf

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Evig tjukk! Med bilder!
« #35 : 21. august 2013, 17:40 »
 Hei det var en skikkelig sjefs  slugge …?

Mine råd lær deg å lage god  mat hjemme .
Kjøp inn kvalitets mat som du liker  spis deg mett, kos deg lær å lage delikatesser hjemme
Ha aldri godterier I hjemmet

Før du går ut å  shopper , spis deg mett så du ikke blir fristet å kjøpe dritt mat.

Hver gang du skal på kino eller  besøke venninner gå aldri ut sulten ..

Det er noe som heter spis frokost som en keiser,  middag som en konge ,kveldsmat  som  fattiglus ..

Finn en sport som du liker helst en sosial sport ..prøv å gå /løpe 2-3 ganger i uken
Skriv ned  hvor lang tid du brukte ..

Lag en tabell  hjemme putt den in på badet  ditt med et stort bilde av deg selv hver uke skriv av strategiske  mål av deg selv ..
Tenk sommer 2014  ,der du går rundt som en primadonna på stranden mens guttene
Hyler I kor av kåtskap når de ser deg på stranden …

Lykke til

Utlogget HMK1990

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Evig tjukk! Med bilder!
« #36 : 04. januar 2014, 14:55 »
Det har ikke gått så bra egentlig, har gått opp og ned i vekt hele høsten og variert mellom dager hvor jeg ikke har spist noen ting, og dager hvor jeg har spist enormt. Har gått på medisiner som ikke akkurat har hjulpet på slankingen, heller motsatt. Prøvd på ny og snakke med lege, spørre om hjelpetilbud eller opperasjon men dette har blitt blankt avvist. Det har blitt mye soving og og tv titting, lite bevegelse.

Siden jul har jeg igjen prøvd å ta tak, og føler jeg kanskje har funnet ny/bedre motivasjon. Jeg bruker en app til å loggføre ALT jeg spiser, har holdt meg unna godteri/usunn mat, og lager ting fra bunnen av. Jeg drømmer om en ny fysik, med synlige magemuskler, jeg vet ikke om dette er opnåelig for meg, men jeg håper det er det!

Jeg har målt og veid meg, og skal gjøre det på nytt 1.feb, og håper på gode resultater! Jeg leter også etter en personlig trener som kan hjelpe meg å nå målet, håper som vanlig at dette er året jeg skal klare det!



Utlogget HMK1990

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Evig tjukk! Med bilder!
« #37 : 08. januar 2014, 14:52 »
Idag fikk jeg på meg en bukse jeg ikke har brukt på 2 år, og den passet helt supert! Hadde enormt lyst til å gå på vekten, men har bestemt meg for å ikke gå på vekten eller ta noen mål før 1. feb =)

Har spist og trent bra, på de siste 8 dagene har jeg hatt 2 overkropps økter, 1 beinøkt og 2 rene kondisjons økter. Jeg har vært knallflink med mat, og reg all maten min i lifesum og bruker vekt, har lagt på annbefalingen iforhold til kalorier for å gå ned 1kg i uken. Jeg ligger på dobbelt av annbefalt protein inntak og halvparen av karbohydrat inntak.

Utlogget salta89

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 313
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 313

Sv: Evig tjukk! Med bilder!
« #38 : 13. januar 2014, 22:21 »
Virker så gnisten begynner å komme tilbake nå Smiley

Kanskje du skulle begynt med logg her inne ? Logge for å se din egen framgang og kunne gå tilbake å se på tidligere bragder Smiley
I tillegg der folk kommer inn og kommenterer måten du trener på/framgang/motiverer/ris og ros Smiley

Stå på videre!

Utlogget HMK1990

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Evig tjukk! Med bilder!
« #39 : 15. januar 2014, 12:40 »
Ting går veldig bra! Jeg spiser 4 sunne måltider om dagen, får i me mye grønnsaker og proteiner og går ikke sulten eller noe. Har hatt noen småsprekker, men har ikke sprekt kaloribarometere slik jeg har gjort før, jeg klarte ikke å dy meg så meg MÅTTE på vekten den 10 jan, og da hadde jeg gått ned hele 2,5 KG på bare 10 DAGER! Det skjøt motivasjonen til topps. Denne uken har jeg hatt en ren kondisjonsuke, noen ganger føler jeg de å la musklene mine hvile en uke gir boost. SÅ denne uken har jeg:

3 motbakke økter ala 15 % stigning og 3-4,5 km/t. Dette gir meg en god puls på rundt 160 i 60 minutter
1 rolig økt på sykkelen, lav motstand 60 minutter.
1 svømmeøkt
1 rooooolig joggeøkt ute på ca 6 km, bruker rundt 1 time på dette.

Jeg kjenner at jeg lettere kan gå trapper og har mer overskudd, nå gleder jeg meg bare til januar er ferdig og jeg skal på vekten OG finne frme målebåndet. jeg tenker at jeg nå bare er 4,5 kg unna mitt første delmål, 120 kg!

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Evig tjukk! Med bilder!
« #40 : 15. januar 2014, 13:21 »
øyh! Bra! Dette blir spennende å følge med på.

Lykke til! Cheesy
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget HMK1990

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Evig tjukk! Med bilder!
« #41 : 15. januar 2014, 16:07 »
Jeg logger på iphonen Cheesy jeg bruker lifesum til å loggføre all maten, alt veies og måles. Og bruker Excel ark på iphonen til å loggføre all treningen men kanskje det blir loggbok her også, skal ihvertfall prøve å få lagt inn målene, vekten og bilder rundt den 1 i hver måned Smiley

Utlogget salta89

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 313
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 313

Sv: Evig tjukk! Med bilder!
« #42 : 15. januar 2014, 20:07 »
Jeg logger på iphonen Cheesy jeg bruker lifesum til å loggføre all maten, alt veies og måles. Og bruker Excel ark på iphonen til å loggføre all treningen men kanskje det blir loggbok her også, skal ihvertfall prøve å få lagt inn målene, vekten og bilder rundt den 1 i hver måned Smiley


Det er en go start det Smiley Virker som du har fått tent en sterk knist nå! Så snart er det du som er der dem skriver "Gikk ned XXkg og er nå XXkg" Cheesy blir bra!! kjør på! Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!