Skrevet av Emne: Dop tester kommer, utrolig bra  (Lest 16819 ganger)

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Dop tester kommer, utrolig bra
« #30 : 22. september 2013, 15:26 »
Klinkekuler i mitt tilfelle...
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Dop tester kommer, utrolig bra
« #31 : 22. september 2013, 16:42 »
Klinkekuler i mitt tilfelle...

Du husker det kanskje, men de kom i ulike størrelser. De små var livsfarlige å skyte med sprettert...de store var på høyde med weapons of mass destruction!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget ThorEven19

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: Dop tester kommer, utrolig bra
« #32 : 22. september 2013, 17:26 »
Jeg har brukt doping i 3-4 år nå og har fortsatt baller på størrelse med epler. Er ikke med alle at ballene krymper når egenproduksjonen går ned Wink

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Dop tester kommer, utrolig bra
« #33 : 22. september 2013, 18:17 »
Herregud, hva faen skjer med forumet? Er det plutselig greit å stå frem som boler nå?


Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Dop tester kommer, utrolig bra
« #34 : 22. september 2013, 18:23 »
Jeg har brukt doping i 3-4 år nå og har fortsatt baller på størrelse med epler. Er ikke med alle at ballene krymper når egenproduksjonen går ned Wink
Så det er derfor du løfter 200 kg raw benk og 260 kg raw bøy, gode resultateter bol eller ikke.   Så har ikke noe imot det. Smiley
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Dop tester kommer, utrolig bra
« #35 : 22. september 2013, 18:25 »
Herregud, hva faen skjer med forumet? Er det plutselig greit å stå frem som boler nå?


Mye bedre å innrømme at man er det, enn å gå rundt og være en fake-natty som lyver.
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget ThorEven19

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: Dop tester kommer, utrolig bra
« #36 : 22. september 2013, 18:43 »
Så det er derfor du løfter 200 kg raw benk og 260 kg raw bøy, gode resultateter bol eller ikke.   Så har ikke noe imot det. Smiley
'

Er ikke derfor nei. Blir som å si at det er pga de 8 eggene jeg spiser til frokost hver dag sin skyld at jeg er så sterk. Steroider er en av mange faktorer som må til for å oppnå noe ekstraordinært Wink

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Dop tester kommer, utrolig bra
« #37 : 22. september 2013, 18:55 »
'

Er ikke derfor nei. Blir som å si at det er pga de 8 eggene jeg spiser til frokost hver dag sin skyld at jeg er så sterk. Steroider er en av mange faktorer som må til for å oppnå noe ekstraordinært Wink
Ja, vet at kosthold og trening må være i check når du boler. Vet at det ikke er en magipille, vet at sterioder bare funker når du spiser riktig og trener hardt Smiley

Trener du for styrke eller for å bygge muskler?
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget ThorEven19

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: Dop tester kommer, utrolig bra
« #38 : 22. september 2013, 19:08 »
Trener for hypertrofi hovudsaklig. Du blir å se meg på toppen av pallen om 2 år nøyaktig Smiley

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Dop tester kommer, utrolig bra
« #39 : 22. september 2013, 21:15 »
Trener for hypertrofi hovudsaklig. Du blir å se meg på toppen av pallen om 2 år nøyaktig Smiley
Tøft! Smiley
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Dop tester kommer, utrolig bra
« #40 : 22. september 2013, 21:33 »
Du husker det kanskje, men de kom i ulike størrelser. De små var livsfarlige å skyte med sprettert...de store var på høyde med weapons of mass destruction!
Jeg antar du sikter til den store varianten...ellers har det gått voldsomt hardt for seg Smile

Ja, må vel være de store Smiley Men det er lite nok det og Smiley
Herregud, hva faen skjer med forumet? Er det plutselig greit å stå frem som boler nå?

For min del så er jeg mot bruk av boler, men jeg tok et valg om å være ærlig for noen uker siden. Så vis det kommer opp, sier jeg at jeg har brukt. Men farlig er det, og bør ikke brukes.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget ThorEven19

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: Dop tester kommer, utrolig bra
« #41 : 22. september 2013, 21:34 »
Ja, må vel være de store Smiley Men det er lite nok det og :)For min del så er jeg mot bruk av boler, men jeg tok et valg om å være ærlig for noen uker siden. Så vis det kommer opp, sier jeg at jeg har brukt. Men farlig er det, og bør ikke brukes.

Du har brukt men trener rent nå? Kan jo umulig ha brukt lenge/mye da..? eller er du på TRT nå?

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Dop tester kommer, utrolig bra
« #42 : 22. september 2013, 21:54 »
Herregud, hva faen skjer med forumet? Er det plutselig greit å stå frem som boler nå?

Bedre det enn å promotere bol så godt man kan mellom linjene samtidig som man påstår hardnakket at man ikke har rørt sånt noen gang og selvsagt aldri vil gjøre det.

"Jeg heter Truls og jeg bruker bol, faktisk så bruker jeg både steroider, veksthormoner og insulin"

ok, greit

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Dop tester kommer, utrolig bra
« #43 : 23. september 2013, 11:34 »
Er ikke med alle at ballene krymper når egenproduksjonen går ned Wink

Jo, med mindre en holder dem kunstig vedlike, men da må en jo spørre seg hvor mye "sunnere" det hele blir av det....... 


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget ThorEven222

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Dop tester kommer, utrolig bra
« #44 : 23. september 2013, 15:40 »
Jo, med mindre en holder dem kunstig vedlike, men da må en jo spørre seg hvor mye "sunnere" det hele blir av det....... 

Der tar du helt feil. De fleste vil oppleve at de krymper, men det er ikke tilfellet hos alle. For å ta ett eksempel så har jeg vært helt shutta down i 3 år (cruise&blast) og har like store baller som når jeg startet.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!