Skrevet av Emne: Hjelp meg, trent i 6 uker og spist sunt men går ikke ned i vekt.  (Lest 1062 ganger)

Utlogget Millan84

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hei,

Håper noen kan hjelpe meg på rett vei. Jeg har nå spist sunt i 6 uker og trent styreketrenig i 6 uker, Jeg har ikke gått ned noe i vekt.
Jeg veier 67,5 kg og er 1,75 høy og har en fett prosent på 30 %.
Er ganske svak, etter bodyanalyse lå jeg under på muskelmasse i alle musklene.
Håper jeg har blitt litt sterkere etter dissse 6 ukene føler i hvertfall det.

Mitt nåværende trenigsprogram ser slik ut:
Dag 1 - Trener rygg etterfulgt av 20 min intervaller
Dag 2- Trener ben
Dag 3 - Trener skuldre og biceps etterfulgt av 20 min intervaller
Dag 4 - trener bryst og triceps

Trener ca 45-60 min per gang, trener aldri mindre enn 4 ganger i uken.

Mitt kosthold ser slik ut:
Frokost: Proteinshake, havregryn, melk, banan
Lunsj: 100 g kyllingfilet, grønnsaker og litt villris
Middag:100-150 Biff (okse), litt villris eller potet og grønnsaker
Kvelds: 100 gram Laks og grønnsaker.

Målet mitt er å bli veldig mye sterkere og å gå ned i fettprosent til mellom 15-20 %.

Noen som har noen gode tips til meg?

Utlogget Adrian93

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Ikke fokuser alt på mye på vekta, for om du ikke har noen treningsbakgrunn før så vill kroppen legge på seg en god del muskler underveis, og muskler veier mer enn fett. Så bare stå på og hold kostholdet, du vet selv om du jukser mye osv, er greit med litt usunt inemellom, men om du vill ned i % så må du ha disiplin og holde deg til sunn kost!

Men om du står på sånn som nå fremmover så vill du se resultater, bare gi det tid, sånt skjer ikke på bare noen uker, tenk mye mer langsiktig. Lykketil! Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!