Skrevet av Emne: Få kjæresten/samboeren med på trening?  (Lest 8813 ganger)

Utlogget Bollekongen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 31

Få kjæresten/samboeren med på trening?
« : 13. mai 2013, 11:40 »
Hei.

Jeg har prøvd i en god stund å få med kjæresten min på å trene. Jeg har trent aktivt fotball i 17-18 år og littegrann styrke fra jeg var rundt 15-16. Er på ingen måte noen muskel klump 170 lav og 73kg.

Er relativt godt trent med god kondisjon.

Hun er også interessert i å begynne mer aktivt med trening, men hun vil ikke trene med meg. Grunnen til dette er at jeg er i ganske mye bedre form og hun tror det vil bli så kleint og flaut hvis vi skal trene sammen. Dette står hun veldig på og vil ikke gi det et forsøk heller.
I bedre form er hun veldig innstilt på å bli men det er uaktuelt at vi kan trene sammen.

Tror dette er noe som vi begge kunne ha hatt nytte av og det ville vært en god måte å bruke mer tid sammen på. (Vi er samboere )

Jeg har ingen intensjoner om å presse henne eller le av ho pga formen. Det har jeg sagt flere ganger og det er det siste jeg ville gjort. Vil ta det i hennes tempo.

Noen som har vært borti dette før eller ha noen gode forslag til å motivere henne til å hvertfall gi det et forsøk? Smiley

Utlogget Sortin

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 442
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 442

  • litt for kort og litt for tykk
Sv: Få kjæresten/samboeren med på trening?
« #1 : 13. mai 2013, 11:57 »
joggeturer og tilsvarende i skog og mark funker ikke det heller ? veit at mange damer ikke liker treningsenter da ofte føler seg svak og beglodd grunnet lav styrke eller dårlig form. men få henne på egenhånd så kanskje hun er litt mer villig...?
Høyde: 179cm... Vekt: 90 kg... Alder: 26...

jobber mot: Slikt som øl kommer i

RAW perser @ 106
Bøy: 185 KG
Benk med stopp: 145 KG
Mark: 242,5 KG
Press: 85x2x2 KG
Power jerk: 110 kg

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=116757.msg1790899;topicseen#new
div max 07.06.2013 s 11
Sweet gains are made of Dreams - væiking power

Utlogget Bollekongen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 31

Sv: Få kjæresten/samboeren med på trening?
« #2 : 13. mai 2013, 12:36 »
Funker ikke det heller dessverre. Men fikk henne med på en gåtur i noen timer forrige helg.
Hun har abonnement på treningssenter, men dette har for det meste samlet støv siden tidlig i januar.

Det er kun trening hjemme og i skog og mark som jeg vil ha henne med på til å begynne med men dette er også en stor kamp jeg taper hver gang. Vil ikke mase heller.

Treningsstudio kan jeg bare glemme, det er totalt uaktuelt!

Utlogget iknutis

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 77

Sv: Få kjæresten/samboeren med på trening?
« #3 : 13. mai 2013, 14:19 »
Jeg syns det høres ut som om hun sliter med motivasjonen, selv om du skriver hun er innstilt på å komme seg i form.
Dersom angsten for gymmet er større enn motivasjonen for å komme i form, eller at hun på ett eller annet vis ikke trives i fysisk aktivitet sammen med deg, da tror jeg det må kraftigere saker til.

Jeg har slitt med det samme med min samboer, som var med på gymmet en periode og jeg trodde alt gikk bra, men så kuttet hun ut brått. Jeg tror rett og slett ikke motivasjonen var stor nok til å ha det "vondt" for å komme i form.

Edit:
Og det må jeg bare respektere, så nå trener jeg tre ganger i uka på gymmet alene og går turer alene de andre dagene. Smiley Funker det og.

Utlogget runforit

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Få kjæresten/samboeren med på trening?
« #4 : 23. juli 2013, 13:10 »
Hva med at dere begge går på treningsstudio, men trener hver for dere i starten?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!