Skrevet av Emne: Får ikke vekk de siste kiloene, magen vil bare ikke vekk. Hjelp!  (Lest 3991 ganger)

Utlogget Durzass

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Hei! Jeg er 16 år, 1.68m høy og veier ca 74kg.. Jeg har drevet med boksing i 6 år, og hadde en diger mage når jeg startet. Har slanket meg veldig mens jeg har vokst, men nå sitter jeg helt fast.

Jeg synes jeg lever ganske sunt. Spiser mye fiberrik mat, frukt mellom måltidene, ofte fisk og kylling til middag. Spiser omtrent aldri godteri og brus i uka, og ikke mye i helgene heller. Trener hele kroppen variert to ganger i uka på bokseklubben, og trener to ganger i uka hjemme. Hjemme trener jeg 30-45 min på spinning så svetten render godt, så trener jeg ben og armer og mage, med og uten vekter.

Problemet mitt er at jeg har igjen litt fett rundt hoftene, nederst på magen bittelitt på brystet. Noen som kanskje kan fortelle meg om jeg gjør noe feil, eller noe jeg bør gjøre annerledes? Takk! Smiley

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Det er ikke mange måter å gjøre det feil eller rett på..skal man ned i vekt så må man spise mindre enn man forbrenner. Så du får trene mer, eller spise mindre..

Man kan ikke punktforbrenne fett, så den eneste måten du kan fjerne hofte/mage/bryst-fettet er å generelt redusere fettprosenten din.
10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Hvis du er har vært på diett lenge stopper forbrenningen før eller senere litt opp og man kommer på et platå hvor fremgangen står stille. Prøv da å sjokke kroppen med 1000 eksta kcal i 3 dager hvor du da trapper gratis ned igjen.
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Hvis du er har vært på diett lenge stopper forbrenningen før eller senere litt opp og man kommer på et platå hvor fremgangen står stille. Prøv da å sjokke kroppen med 1000 eksta kcal i 3 dager hvor du da trapper gratis ned igjen.

Å gud bedre..du er ansvarlig redaktør?

Slik internettforum-broscience-allersukeblad-sjitprat kan du gjerne spare oss for.

Hvilken del av for kroppen er det som stopper? Hjertet? Lever? høyre fot og venstre arm? Stopper forbrenningen sier du?

Den svetten som renner når man trener spinning og boksing..den kommer fra ren magi? 

10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Utlogget Durzass

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Hvis jeg ikke hadde skrevet det med svetten hadde du sikkert kommentert at jeg gjorde det slurvete! Og du skjønner hva jeg mener med at det stopper, hvis du ikke skjønte det, mener jeg at forbrenningen av fettet på magen har stoppet. Spar deg for unødvendige og uhyggelige kommentarer Wink

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Å gud bedre..du er ansvarlig redaktør?

Slik internettforum-broscience-allersukeblad-sjitprat kan du gjerne spare oss for.

Hvilken del av for kroppen er det som stopper? Hjertet? Lever? høyre fot og venstre arm? Stopper forbrenningen sier du?

Den svetten som renner når man trener spinning og boksing..den kommer fra ren magi? 



Kanskje du heller burde lese litt mer vitenskap?


Han kan også øke kardioen eller redusere mat ytterligere, men først kan det hjelpe med litt ekstra kcal i noen dager for boost å kicke i gang forbrenningen igjen.
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Durzass

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Takk!:) Hva ville du anbefalt meg å spise da?

Utlogget Durzass

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Å gud bedre..du er ansvarlig redaktør?

Slik internettforum-broscience-allersukeblad-sjitprat kan du gjerne spare oss for.

Hvilken del av for kroppen er det som stopper? Hjertet? Lever? høyre fot og venstre arm? Stopper forbrenningen sier du?

Den svetten som renner når man trener spinning og boksing..den kommer fra ren magi? 



Hvis jeg ikke hadde skrevet det med svetten hadde du sikkert kommentert at jeg gjorde det slurvete! Og du skjønner hva jeg mener med at det stopper, hvis du ikke skjønte det, mener jeg at forbrenningen av fettet på magen har stoppet. Spar deg for unødvendige og uhyggelige kommentarer Wink

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Hvordan ser kostholdet ditt ut nå per dag da?
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sitat
Spar deg for unødvendige og uhyggelige kommentarer Wink

Om du mener det er unødvendig å servere deg fakta på bordet når det nettopp er det du spør etter så burde du kanskje revurdere hva du ville med denne tråden.

Dette forumet går en vei, og det er rett nedover. Først kommer ansvarlig redaktør og serverer svada til en som trenger hjelp, så kommer det en og retter på han og faktisk gir ts NYTTIG hjelp, og for det får han: "kanskje du burde lese litt mer vitenskap" "spar deg for unødvendige og uhyggelige kommentarer"

Ett tips til den ansvarlige redaktøren: La folk som vet hva de snakker om hjelpe folk som spør om råd og tips. Det blir bare latterlig når en som tydeligvis ikke gjør det skal hjelpe de som kommer og vil ha hjelp, da de tar det du sier som fakta - mtp din overklassestilling hos treningsforum.

Utlogget Durzass

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Hvordan ser kostholdet ditt ut nå per dag da?

Knekkebrød eller havregrøt til frokost. Kylling med brokoli/gulrot og ristil lunsj. Fisk eller kylling med grønnsaker til middag. Brød og frukt til kveldsmat.

Utlogget Durzass

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Om du mener det er unødvendig å servere deg fakta på bordet når det nettopp er det du spør etter så burde du kanskje revurdere hva du ville med denne tråden.

Dette forumet går en vei, og det er rett nedover. Først kommer ansvarlig redaktør og serverer svada til en som trenger hjelp, så kommer det en og retter på han og faktisk gir ts NYTTIG hjelp, og for det får han: "kanskje du burde lese litt mer vitenskap" "spar deg for unødvendige og uhyggelige kommentarer"

Ett tips til den ansvarlige redaktøren: La folk som vet hva de snakker om hjelpe folk som spør om råd og tips. Det blir bare latterlig når en som tydeligvis ikke gjør det skal hjelpe de som kommer og vil ha hjelp, da de tar det du sier som fakta - mtp din overklassestilling hos treningsforum.

Det siste innlegget hans var unødvendig, og det virket som han bare pirket på måten jeg skrev mitt innlegg på, og gjorde narr av det.

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Det siste innlegget hans var unødvendig, og det virket som han bare pirket på måten jeg skrev mitt innlegg på, og gjorde narr av det.


Utlogget Durzass

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7


Jeg skrev ett innlegg og spurte om jeg gjorde noe feil, eller ting jeg kunne gjort bedre. Så får jeg  en kommentar som pirker og gjør narr av måten jeg skrev på. Så kommenterer du at dette forumet er på vei nedover, og når jeg da gir deg ett svar på hvorfor jeg ikke likte kommentaren legger du ut ett slikt bilde? Og det er nok mest fordi jeg ikke er voksen. Ganske morro egentlig Wink

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Kanskje du heller burde lese litt mer vitenskap?


Han kan også øke kardioen eller redusere mat ytterligere, men først kan det hjelpe med litt ekstra kcal i noen dager for boost å kicke i gang forbrenningen igjen.

Jeg har en fullført ingeniørutdannelse å slå i bordet med. Hvis kunnskapen min på noen måte var feilaktig, så ville det ført til stryk.

Hva med deg?


Du har ikke tenkt på at han har økt kaloriinntak hver helg? Burde ikke dette føre til den energi-boosten du jabber om? Eller teller bare vitenskapen din når man selv er bevisst på det?

Jeg spurte deg tidligere hvor svetten kommer fra, men du valgte å ikke svare. Du vil sikkert ikke gi noen dypere forklaring på den energi-boosten din heller..hvor energi til fysisk utfoldelse kom fra, eller hvor energien fra energi-boosten vil ende opp..
10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!